بایدن برای منتقدان: دفتر من “متنوع ترین” در تاریخ ایالات متحده خواهد بود آمریکا و کانادا

[ad_1]

تاکنون گروه های اقلیت از انتخاب بایدن ناامید شده و وی را تحت فشار قرار داده اند تا به تیم خود تنوع بیشتری بدهد.

رئیس جمهور منتخب جو بایدن روز جمعه قول داد که “تنوع قابل توجهی” در کابینه وی وجود خواهد داشت ، زیرا او با انتقاد گروه های اقلیتی که تاکنون از انتخاب وی ناراضی هستند روبرو است.

بایدن روز جمعه در ویلمینگتون ، دلاور ، پس از اظهارات در مورد مشاغل و اقتصاد گفت: “من به شما قول می دهم که این دفتر متنوع ترین دفتر بر اساس نژاد ، رنگ ، جنسیت خواهد بود.”

رهبران سیاه پوستان و آمریکای لاتین ابراز نگرانی کرده اند که بایدن نشان داده است نامزدهای کابینه تاکنون تنوع کافی ندارند ، به ویژه در سمت های مهم اصلی.

جیم کلیبرن ، مقام آمریکایی کارولینای جنوبی ، بالاترین رتبه آفریقایی-آمریکایی در کاخ ایالات متحده ، که به خاطر کمک به بایدن در پیروزی کشورش در انتخابات مقدماتی دموکرات ها ، اعتبار دارد ، گفت که او مایل است صبور باشد اما لحظه نیز راضی نیست

كلیبرن به هیل گفت: “من می خواهم ببینم روند كجا پیش می رود ، چه چیزی تولید می شود.” “اما هنوز خوب نیست.”

اما برای رهبرانی مانند رئیس و مدیر عامل NAACP ، دریک جانسون ، این فقط در مورد تنوع مردم نیست ، بلکه بیشتر در مورد آنچه که دولت بایدن برای آن پشتیبانی می کند ، است.

جانسون روز جمعه در مصاحبه با NBC News گفت: “ما معتقدیم که این دولت متنوع ترین دولت خواهد بود.” “نگرانی ما کمتر از اولویت ها برای مردم است.”

بایدن رسماً از 23 پست کابینه خود هشت مقام را اعلام کرد و از این 8 مقام ، پنج زن وجود دارد که از جمله آنها جانت یلن است که اولین وزیر زن خزانه داری در تاریخ ایالات متحده خواهد بود. این هشت نفر شامل دو زن سیاه پوست ، لیندا توماس-گرینفیلد به عنوان سفیر ایالات متحده در سازمان ملل و سزلیا روس ، رئیس شورای مشاوران اقتصادی و نیرا تندن ، از نژاد هندی است که رئیس بودجه بایدن است. . آلخاندرو مایورکا اسپانیایی تبار گزینه بایدن برای وزیر امنیت داخلی است.

علیرغم درج Mayorkas ، رهبران لاتین از نگرش تیم بایدن نسبت به میشل لوسیان گریشام ، فرماندار نیومکزیکو ، که مدتها شایعه شده بود مدعی دبیر وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS) است ، ناراحت هستند ، اما یک شکاف منشی داخلی با مشخصات پایین تر ارائه داد ، که وی آن را رد کرد.

گروهی از قانون گذاران لاتین این هفته نامه ای را امضا کردند که اولین بار توسط Axios اعلام شد و از بایدن خواست تا گریشام را که از نژاد مکزیکی است ، دبیر HHS انتخاب کند.

رهبران سیاه و آمریکای لاتین امیدوارند که بایدن چهره ای رنگی را برای یکی از دو جایگاه برتر دیگر در کابینه انتخاب کند: وزارت دفاع یا دادگستری. بایدن قبلاً انتخاب خود را برای دو مورد دیگر – وزارت دارایی و دولت – نشان داده است.

جانت مورگیا ، رئیس UnidosUS ، این هفته به Politico گفت: “راه واقعی برای رفتن بایدن به تاریخ ، معرفی یک فرد رنگین پوست برای یک یا چند مورد از این چهار مقام بزرگ است و اکنون آنها فقط تا دو مقام هستند.” “بنابراین کنترل گسترده ای توسط سیاه پوستان و لاتین بر دو شغل دیگر – وزارت دفاع و دادگستری – و به درستی وجود خواهد داشت.”

“رئیس جمهور منتخب قطعاً صداهایی را که او را به سمت تنوع سوق می دهد درک می کند و می شنود و از آنها استقبال می کند. به این ترتیب ، ما در این کشور پیشرفت می کنیم. “کیت بدینگ فیلد ، که روز جمعه طی یک کنفرانس با خبرنگاران به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید بایدن منصوب شد ، گفت.



[ad_2]