بایدن پس از گزارش شغلی “وحشتناک” از آینده “بسیار تاریک” هشدار می دهد اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

رئیس جمهور منتخب بایدن پس از گزارشی درباره مشاغل ناخوشایند گفت: “آمریکایی ها به کمک نیاز دارند و آنها هم اکنون به آن نیاز دارند.”

رئیس جمهور منتخب جو بایدن روز جمعه با بهره گیری از آخرین عکس ماهانه بازار کار ایالات متحده ، از نمایندگان مجلس در واشنگتن خواست تا بلافاصله دور دیگری از تسکین ویروس را به خانوارها و مشاغل آشفته و همچنین دولت های ایالتی و محلی تحویل دهند.

بایدن هشدار داد ، “توصیف مشاغل نوامبر” بسیار وحشتناک “،” این وضعیت اضطراری است. اگر اکنون اقدام نکنیم ، آینده بسیار تاریک خواهد بود. “

ماه گذشته ، اقتصاد ایالات متحده فقط 245،000 شغل اضافه کرد ، داده های دولت در روز جمعه نشان داد ، یک خوانش ناامید کننده نشان می دهد که بهبود بازار کار به شدت کند شده و میلیون ها آمریکایی بیکار را پشت سر گذاشته است.

تقریباً بیش از 12 میلیون از 22 میلیون شغل از دست رفته طی محاصره در مارس و آوریل بازسازی شده است. و اگرچه نرخ بیکاری کشور در ماه نوامبر اندکی کاهش یافت و به 6.7 درصد رسید ، اما به دلیل اینکه افراد کمتری درگیر نیروی کار هستند ، یا با کار یا به طور فعال در جستجوی کار ، کاهش یافت.

بایدن با استناد به مبارزات پدرش در زمینه بیکاری ، کنگره و دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا را خواست که “اکنون اقدام” کرده و دور جدید تخفیف های مالیاتی را قبل از پایان دسامبر که منقضی می شود و دیگر برنامه های تسکین ویروس منقضی می شود ، بگذراند.

برنامه های کلیدی منقضی شده شامل مزایای بیکاری برای کارگران خوداشتغال و غول پیکر ، مهلت قانونی فدرال برای تخلیه ، مرخصی اضطراری با حقوق ، تسویه بدهی دانشجویان و بودجه ای است که به دولت و مقامات محلی هزینه بهداشت عمومی را به بیماری همه گیر پرداخت کنند.

بایدن گفت: “ایالت ها و شهرها برای هدایت پاسخ های خود به COVID ، كه تنها راه پایان دادن به بحران اقتصادی است ، به بودجه نیاز دارند.”

رئیس جمهور منتخب گفت که وی با لایحه دو جانبه 908 میلیارد دلاری برای سهولت COVID-19 که این هفته توسط سناتورها ارائه شد ، مورد تشویق قرار گرفت.

این کمتر از نیمی از بسته 2.2 میلیارد دلاری است که دموکرات ها در مجلس نمایندگان ارائه کردند ، اما آنها از تلاش های دو جانبه برای گسترش شاخه زیتون به جمهوریخواهان سنا استفاده کردند و گفتند که لایحه سازش می تواند به عنوان نقطه آغاز مذاکرات.

بایدن ابراز اطمینان کرد که نمایندگان مجلس در کنگره و همچنین رئیس جمهور دونالد ترامپ می توانند اختلافات خود را برطرف کنند و قبل از پایان سال به توافق برسند. اما وی افزود که هر بسته تصویب شده در جلسه اردک لنگ “پرداخت اولیه” خواهد بود و کنگره باید “مجدداً در ژانویه اقدام کند”.



[ad_2]