بزرگسالان باید هر ماه یک قرص 50000 ویتامین D مصرف کنند آخرین خبرها

[ad_1]

5fb38ff94f5d5_2020-11-17_12-25

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه در جامعه وزارت بهداشت بر مصرف ماهانه 50000 واحد قرص ویتامین D برای بزرگسالان 18 سال تأکید کرد.

زهرا عبداللهی در نامه ای به نمایندگان بهداشت از دانشگاه های علوم پزشکی و بهداشت تأکید کرد که در بزرگسالان بالای 18 سال ماهانه 50000 واحد مروارید ویتامین D مصرف می کند.

وی در این نامه نوشت: “اپیدمی کوید 19 و اثرات مخرب آن همراه با شرایط زندگی (تورم و شوک های اقتصادی) ، خطر افزایش امنیت غذایی و بروز مشکلات غذایی ، از جمله اشکال مختلف سو mal تغذیه و کمبود ریز مغذی ها که باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن می شوند.” احتمال و شدت بیماری کووید را افزایش می دهد 19.

عبداللهی خطاب به قانونگذاران بهداشت ، خاطرنشان کرد: “متأسفانه ، ارتباط بین مکمل های ویتامین D و پیشگیری و کنترل کووید 19 ، اطلاعاتی را ارائه می دهد که با دستورالعمل معاون وزیر بهداشت در شبکه های رادیویی و تلویزیونی رسمی مغایرت دارد و باعث سردرگمی در مردم “. از متخصصان تغذیه س questionsالات متداول را بپرسید تا به درستی آگاه شوند و همه برنامه های اضافی مطابق با دستورالعمل های ملی ادامه کار دهند.

مدیرکل اداره بهبود تغذیه عمومی وزارت بهداشت تأکید کرد: در جریان آموزش های مجازی برای متخصصان بهداشت و مصاحبه های علمی از طریق صدا و سیما و شبکه های مجازی بر مصرف ماهانه 50000 واحد ویتامین D در هر مروارید در بزرگسالان 18 سال به بالا تأکید می کند. می شود.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه در جامعه وزارت بهداشت بر مصرف ماهانه 50000 واحد قرص ویتامین D برای بزرگسالان 18 سال تأکید کرد.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fb38ff94f5d5_2020-11-17_12-25

زهرا عبداللهی در نامه ای به معاونان بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی و بهداشت تأکید کرد که وی در بزرگسالان بالای 18 سال هر ماه 50 هزار واحد مروارید ویتامین D مصرف می کند.

وی در این نامه نوشت: “اپیدمی کووید 19 و اثرات مخرب آن همراه با شرایط داخلی کشور (تورم و شوک های اقتصادی) ، خطر افزایش امنیت غذایی و مشکلات غذایی ، از جمله اشکال مختلف سو mal تغذیه و کمبود ریز مغذی ها که باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن می شوند.” احتمال و شدت بیماری کووید را افزایش می دهد 19.

عبداللهی خطاب به نمایندگان بهداشت ، خاطرنشان کرد: “ارتباط بین مکمل های ویتامین D و پیشگیری و کنترل Covid 19 متأسفانه اطلاعاتی را ارائه داده است که با دستورالعمل معاون وزیر بهداشت در شبکه های رادیویی و تلویزیونی رسمی مغایرت دارد و باعث شده است سردرگمی در مردم “. از متخصصان تغذیه س questionsالات متداول را بپرسید تا به آنها به درستی اطلاع داده شود و همه برنامه های مراقبت های تکمیلی مطابق با دستورالعمل های ملی به کار خود ادامه دهند.

مدیرکل اداره بهبود تغذیه عمومی وزارت بهداشت تأکید کرد: در جریان آموزش های مجازی برای متخصصان بهداشت و مصاحبه های علمی از طریق رادیو و تلویزیون و شبکه های مجازی بر مصرف ماهانه 50000 واحد ویتامین D در هر مروارید در بزرگسالان 18 سال و بالاتر تأکید می کند. می شود.

[ad_2]