بیانیه دونالد ترامپ به طور کامل پس از برنده شدن جو بایدن | آمریکا و کانادا

[ad_1]

ترامپ می گوید رقابت ریاست جمهوری هنوز پایان نیافته است و “متحدان رسانه ای” بایدن را به پنهان سازی حقیقت متهم کرد.

جو بایدن ، حزب دموکرات ، با غلبه بر دونالد ترامپ ، رئیس جمهور فعلی ، از سوی چندین رسانه مهم ملی ، برنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام شد.

در واکنش به پیش بینی های روز شنبه ، ترامپ بلافاصله بایدن را به “عجله در معرفی دروغین خود به عنوان برنده” متهم کرد. جمهوری خواه بارها و بارها ادعاهای مربوط به تقلب در انتخابات را بدون ارائه شواهدی تکرار کرده و مبارزات انتخاباتی وی قول داده است که نتیجه برخی از ایالت های میدان جنگ را به چالش بکشد.

در اینجا بیانیه کامل ترامپ آمده است:

“همه ما می دانیم که چرا جو بایدن در جعل هویت یک برنده عجله دارد و چرا متحدان رسانه ای او بسیار تلاش می کنند تا به او کمک کنند: آنها نمی خواهند حقیقت فاش شود. واقعیت ساده این است که این انتخابات خیلی پایان ندارد. جو بایدن در هیچ کشوری به عنوان یک برنده تأیید نشده است ، چه رسد به هیچ یک از کشورهای شمارشگر ، یا کشورهایی که مبارزات انتخاباتی ما دارای چالش های قانونی معتبر و قانونی است که می تواند برنده نهایی را تعیین کند. به عنوان مثال ، در پنسیلوانیا ، ناظران حقوقی ما اجازه دسترسی معنادار به نظارت بر روند سرشماری را نداشتند. آرا Legal قانونی تصمیم می گیرد که چه کسی رئیس جمهور است ، نه رسانه های خبری.

“از روز دوشنبه ، مبارزات انتخاباتی ما پیگیری پرونده ما را در دادگاه آغاز می کند تا اطمینان حاصل شود که قوانین انتخابات کاملاً رعایت شده و برنده قانونی نشسته است. مردم آمریکا حق انتخابات عادلانه را دارند: این به معنای شمارش آراots قانونی و عدم شمارش آرا illegal غیرقانونی است. این تنها راه اطمینان از اطمینان کامل مردم به انتخابات ما است. هنوز حیرت آور است که مبارزات انتخاباتی بایدن از موافقت با این اصل اساسی امتناع ورزیده و تقاضای شمارش آرا را دارد ، حتی اگر جعلی ، تولید یا ارسال شده توسط رأی دهندگان غیر مجاز یا متوفی باشد. فقط یک طرف درگیر تخلف می تواند ناظران را به طور غیرقانونی خارج از اتاق سرشماری نگه دارد – و سپس در دادگاه برای جلوگیری از دسترسی آنها مبارزه می کند.

“و بایدن چه چیزی را پنهان می کند؟” من آرام نخواهم گرفت تا زمانی که مردم آمریکا تعداد عادلانه آرا that مورد نیاز دموکراسی را بدست آورند. “



[ad_2]