تایوان بدون موارد محلی COVID-19 به رکورد 200 روز دست یافت تایوان

[ad_1]

مقام بهداشت محلی ضمن تشکر از مردم برای ادامه اقدامات پیشگیرانه ، از مردم برای نقش آنها تشکر کرد.

از آنجا که کشورها در اروپا روزانه میزان رکورد ویروس کرونا را گزارش می کنند ، تایوان با رسیدن به 200 روز بدون انتقال محلی عفونت های COVID-19 رکورد خود را ثبت کرده است.

مراکز کنترل بیماری تایوان (CDC) روز پنجشنبه نقطه عطفی را رقم زدند و از عموم مردم برای نقشی که ایفا کردند تشکر کردند و از مردم خواستند که ماسک خود را به طور مداوم ادامه دهند و دست های خود را به طور مرتب بشویند.

از ابتدای شیوع همه گیر ، تایوان 553 مورد COVID-19 و تنها هفت مورد مرگ را ثبت کرده است. اگرچه انتقال داخلی را متوقف کرد ، اما همچنان پرونده های جدیدی را در مورد افرادی که از خارج از کشور می آیند ثبت می کند.

از تایوان به عنوان یک داستان موفقیت در نحوه پاسخگویی به بیماری همه گیر یاد می شود ، به ویژه با توجه به روابط تجاری و گردشگری نزدیک آن با چین ، جایی که ویروس برای اولین بار در اواخر سال گذشته ظاهر شد.

به گفته محققان در JAMA ، یک مجله پزشکی ، مقامات تایوانی در 31 دسامبر مسافران پروازهای خود را از ووهان ، شهر چین که ویروس کرونا در آن ثبت شده است ، بررسی کردند.

این کشور پس از فوران همه گیر ژانویه به سرعت به سمت بستن مرزهای خود حرکت کرد و علاوه بر توسعه یک سیستم پیچیده ردیابی تماس ، نظارت دقیق مبتنی بر علائم را بر همه تازه واردان ، چه تایوانی و چه خارجی اعمال کرد.

در 20 ژانویه ، دولت به طور رسمی مرکز فرماندهی اپیدمی مرکزی را برای هماهنگی پاسخ دولت بین ادارات و شعب مختلف آغاز کرد.

متخصصان با تجربه – مانند معاون رئیس جمهور سابق تایوان ، چن چیئن ژن ، که یک اپیدمیولوژیست آموزش دیده است – پاسخ و ارتباطات را رهبری می کنند. این در حالی است که سعی می کند با استاندارد سازی اقدامات جلوگیری از خرید وحشت و قیمت گذاری ، ارتباطات موثری در مورد اهمیت اقدامات پیشگیرانه ایجاد کند.

بر اساس پیش بینی ماه آوریل اداره کل بودجه ، حسابداری و آمار (DGBAS) ، انتظار می رود تولید ناخالص داخلی تایوان 1.56 درصد در سال 2020 و 3.92 درصد در سال 2021 رشد کند ، چنین موفقیتی بر اقتصاد تأثیر می گذارد. .

با این حال ، این جزیره عاری از ویروس کرونا نیست. روز پنجشنبه ، CDC سه مورد جدید را از فیلیپین ، ایالات متحده و اندونزی اعلام کرد ، در حالی که بیش از 20 مورد از خارج از کشور را در دو هفته گذشته ثبت کرده است.

رسانه های محلی همچنین توجه زیادی به گزارشات افرادی که پس از ترک تایوان در آزمایش COVID-19 شرکت می کنند ، دارند.

مقامات روز چهارشنبه گفتند که آنها از مقامات بهداشتی ژاپن و تایلند مطلع شده اند که سه نفری که اخیراً جزیره را ترک کرده اند مثبت هستند.



[ad_2]