کشف آخرین فاجعه تاج در بدن انسان آخرین خبرها

[ad_1]

5f9a683b38c3b_2020-10-29_10-29

دانشمندان آمریکایی ادعا می کنند که Qovid 19 می تواند باعث بیماری های خود ایمنی در بیماران شود.

با گذشت بیش از 10 ماه از اپیدمی کوید 19 ، هنوز هیچ راه حل قابل اعتمادی در جهان یافت نشده است. به طور متوسط ​​هر 16 ثانیه در جهان یک نفر به دلیل بیماری عروق کرونر قلب می میرد. از تب و سردرد گرفته تا مشکلات گوارشی و از دست دادن بو و طعم – برخی علائم ناخوشایند که بیماران مبتلا به بیماری کرونر قلب را تحت تأثیر قرار می دهند. با این حال ، این تنها آسیب ویروس به بدن انسان نیست. دانشمندان آمریکایی اخیراً ابعاد جدیدی از آسیب این بیماری را کشف کرده اند.

محققان دانشگاه اموری در آتلانتا ، جورجیا دریافته اند که 19 پوند می تواند باعث بیماری های خود ایمنی در بدن انسان شود. بیماری خود ایمنی به گروهی از بیماری ها تعلق دارد که در آنها سیستم ایمنی بدن به اشتباه شروع به حمله به بافت های بدن می کند. بیماری های خود ایمنی می توانند بر اندام ها و بافت ها از جمله گلبول های قرمز خون ، رگ های خونی ، غده تیروئید ، لوزالمعده ، عضلات ، مفاصل و پوست تأثیر بگذارند. بیشتر این بیماری ها مزمن هستند اما بسته به عوارض قابل کنترل هستند. تاکنون 80 نوع بیماری خود ایمنی شناسایی شده است که طیف گسترده ای از بافتها و سلولهای بدن را در بر می گیرد. اینها بیماری های مزمن هستند که یک عمر ادامه می یابند و 100٪ قابل درمان نیستند.

محققان آمریکایی معتقدند تحقیقات جدید نشان می دهد ویروس کرونا می تواند در برخی از بیماران باعث بیماری های خود ایمنی شود و سلول های سفید خون به بافت های بدن حمله می کنند. برخی از آنتی بادی های واکنش پذیر در خون برخی از بیماران کرون یافت شده است. این آنتی بادی ها به جای حمله به سلول های خارجی و ویروس تاج ، بافت های سالم بیمار را از بین می برند.

در این مطالعه ، محققان 52 بیماری ایسکمیک را که در شرایط جدی بودند ، تجزیه و تحلیل کردند. هیچ یک از این بیماران سابقه بیماری خود ایمنی نداشته اند. آزمایش های مختلف نشان داد که بیش از نیمی از این بیماران دارای آنتی بادی هایی هستند که در خون خود واکنش نشان می دهند. بیش از دو سوم بیمارانی که سطح بالایی از “پروتئین واکنش پذیر C” در خون خود دارند (نشانه ای از التهاب در بدن) در سیستم ایمنی بدن آنها ، آنتی بادی هایی برای حمله به بافت های بدن تولید می کنند.

دانشمندان آمریکایی ادعا می کنند که Qovid 19 می تواند باعث بیماری های خود ایمنی در بیماران شود.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5f9a683b38c3b_2020-10-29_10-29

با گذشت بیش از 10 ماه از اپیدمی کوید 19 در جهان هنوز هیچ راه حل معتبری یافت نشده است. به طور متوسط ​​هر 16 ثانیه در جهان یک نفر به دلیل بیماری عروق کرونر قلب می میرد. از تب و سردرد گرفته تا مشکلات گوارشی و از دست دادن بو و طعم – برخی علائم ناخوشایند که بیماران مبتلا به بیماری کرونر قلب را تحت تأثیر قرار می دهند. با این حال ، این تنها آسیب ویروس به بدن انسان نیست. دانشمندان آمریکایی اخیراً ابعاد جدیدی از آسیب این بیماری را کشف کرده اند.

محققان دانشگاه اموری در آتلانتا ، جورجیا دریافتند که Quid 19 می تواند باعث بیماری های خود ایمنی در انسان شود. بیماری خود ایمنی به گروهی از بیماری ها تعلق دارد که در آنها سیستم ایمنی بدن به اشتباه شروع به حمله به بافت های خود می کند. بیماری های خود ایمنی می توانند بر اندام ها و بافت ها از جمله گلبول های قرمز خون ، رگ های خونی ، غده تیروئید ، لوزالمعده ، عضلات ، مفاصل و پوست تأثیر بگذارند. بیشتر این بیماری ها مزمن هستند اما بسته به عوارض قابل کنترل هستند. تاکنون 80 نوع بیماری خود ایمنی شناسایی شده است که طیف گسترده ای از بافتها و سلولهای بدن را در بر می گیرد. اینها بیماری های مزمن هستند که یک عمر ادامه می یابند و 100٪ قابل درمان نیستند.

تحقیقات جدید نشان می دهد که در بعضی از بیماران ویروس کرونا می تواند باعث بیماری های خود ایمنی شده و به لکوسیت ها در بافت های بدن حمله کند. برخی از آنتی بادی های واکنش پذیر در خون برخی از بیماران کرون یافت شده است. این آنتی بادی ها به جای حمله به سلول های خارجی و ویروس تاج ، بافت های سالم بیمار را از بین می برند.

محققان 52 بیماری ایسکمیک را که در شرایط جدی بودند ، تجزیه و تحلیل کردند. هیچ یک از این بیماران سابقه بیماری خود ایمنی نداشته اند. آزمایش های مختلف نشان داد که بیش از نیمی از این بیماران دارای آنتی بادی هایی هستند که در خون خود واکنش نشان می دهند. بیش از دو سوم بیمارانی که سطح بالایی از “پروتئین واکنش پذیر C” در خون خود دارند (نشانه التهاب در بدن) در سیستم ایمنی بدن آنها ، آنتی بادی هایی برای حمله به بافت های بدن تولید می کنند.

[ad_2]