تایگر وودز به دلیل مصدومیت از مسابقات آگوستا مسترز کنار رفت | گلف نیوز

[ad_1]

این قهرمان پنج دوره پس از بازی با درد و لنگیدن در دور سوم یک روز قبل، بازنشستگی خود را اعلام کرد.

قهرمان پنج دوره مسترز گفت: تایگر وودز پس از انجام هفت سوراخ در دور سوم خود، به دلیل مصدومیت از مسابقات مسترز آگوستا انصراف داد.

وودز، که آخرین بازیکن از 54 بازیکنی بود که کنار رفت، لنگان لنگان در هفدهمین فایروی در 6 اور از 7 حفره پایین می رفت که بازی شنبه به دلیل آب و هوای نامناسب در آگوستا، جورجیا متوقف شد.

این مرد 47 ساله آمریکایی که آخرین بار در مسابقات مسترز در سال 2019 قهرمان شد، پس از یک تصادف رانندگی در سال 2021 که منجر به آسیب دیدگی های متعدد از ناحیه پا شد که نیاز به جراحی جدی داشت، دست و پنجه نرم کرد.

من از اینکه باید به WD بروم ناامید هستم [withdraw] امروز صبح به دلیل تشدید مجدد فاشیای کف پا من، وودز روز یکشنبه در توییتر خود نوشت.

از طرفداران و استادان متشکرم که به من عشق و حمایت زیادی نشان دادند. برای بازیکنان امروز موفق باشید!»

فاشیای پلانتار تورم بافتی است که باعث درد در پاشنه پا می شود.

در آگوستا، او با گری پلیر و فرد کاپلس برای بیشترین بازی های متوالی در آخر هفته مسترز (23) به تساوی رسید.

اما در شرایط نابخشودنی در یک شنبه سرد همراه با باران شدید، وودز به وضوح لنگان لنگان لنگان لنگان لنگان لنگان لنگان لنگان لنگان لنگان لنگان لنگان لنگان لنگان لنگان را به نمایش گذاشت و باوهای دوتایی پشت سر هم ساخت.

این قهرمان 15 بار در این فصل فقط یک حضور رقابتی دارد و این هفته گفت که دیگر در تورنمنت های زیادی شرکت نمی کند زیرا در کارهایی که می تواند انجام دهد “محدود” است.

سال گذشته، در دومین شروع خود از زمان سقوط، وودز پس از ارسال یکی از بدترین راندهای خود در مسابقات اصلی، با امتیاز 9 بالاتر از 79، از مسابقات قهرمانی PGA کنار رفت.

بروکس کوپکا آمریکایی با چهار شوت از جان رام از اسپانیا پیش افتاد و دور سوم مسابقات مسترز هنوز تکمیل نشده است.



[ad_2]