تجدید نظر در مورد حکم خشونت جنسی بیل کازبی به دادگاه عالی ایالت | آمریکا و کانادا

[ad_1]

دادگاه عالی پنسیلوانیا روز سه شنبه س givenال کرد که آیا ادعای بیل کوزبی در مورد مستی و سو abuse استفاده جنسی از زنان جوان الگوی جرم است ، با توجه به مطالعاتی که نشان می دهد نیمی از حملات جنسی شامل مواد مخدر یا الکل بوده است.

کوزبی 83 ساله امیدوار است در سال 2018 حکم حمله جنسی خود را لغو کند زیرا قاضی به دادستان اجازه می دهد تا پنج دادستان دیگر را احضار کند که می گویند کوزبی از آنها سوused استفاده کرده است به همان روشی که با قربانی خود رفتار کرده است. ، آندره کنستاند. دفاع گفت که شهادت آنها به اعضای هیئت منصفه علیه این بازیگر آسیب رسانده و نباید اجازه داده شود.

توماس جی. سایلر رئیس دادگستری در جریان استدلال های شفاهی در عالی کشور ، “این رفتاری که شما توصیف می کنید – مراحل ، زنان جوان – دارای ادبیاتی است که می گوید این در مجموع 50 درصد این حملات است – هزاران حمله – در سراسر کشور ،” دادگاه پنسیلوانیا. “بنابراین چگونه این می تواند یک الگوی معمول باشد؟”

در پاسخ ، دادستان جزئیات دقیق تری در مورد این رابطه ارائه داد و گفت كه كوزبی از شهرت و ثروت خود برای مربی گری زنان استفاده كرد و سپس از آن استفاده كرد. و گاه با مادران یا خانواده های آنها دوست می شد.

بیل کوزبی بازیگر و کمدین پس از اولین روز محکومیت تجاوز جنسی در سال 2018 در نورویستاون ، پنسیلوانیا ، دادگستری شهرستان مونتگومری را ترک می کند. [Brendan McDermid/Reuters]

دستیار دادستان منطقه Adrienne Jape از شهرستان مونتگومری در حومه فیلادلفیا ، جایی که کنستان گفت به وی در عمارت کوزبی در حمله شده است ، گفت: “به دلیل جایگاه وی در صنعت سرگرمی و اعتماد به نفس اعتماد به نفس وجود داشت.” 2004

جیپ گفت: “این امضای زنان جوان را به منظور خشونت جنسی علیه آنها منزوی و مست می کند.”

کوزبی بیش از دو سال از محکومیت خود در زندان به جرم مواد مخدر و آزار و اذیت کنستانتا که با او در برنامه بسکتبال در مادربزرگ خود ، دانشگاه تمپل ملاقات کرد ، به زندان افتاد.

مدت هاست که دادگاه ها با تصمیماتی درمورد اینکه چه وقت سایر دادستان ها مجاز به شهادت در پرونده های کیفری هستند ، دست و پنجه نرم می کنند. در اصل مجاز نیست ، اما قوانین ایالتی چند مورد استثنا allows را شامل می شود ، از جمله نشان دادن جرم نمونه با امضا یا اثبات هویت کسی.

به نظر می رسد دادگاه عالی ایالتی مشتاق رسیدگی به موضوع است و بدین ترتیب اولین پرونده جنایی را برای مشاهیر دوران #MeToo آغاز کرد. دادگاه معمولاً چندین ماه طول می کشد تا نظر خود را صادر کند.

قاضی استفان تو نیل فقط یک دادستان دیگر اجازه داد در اولین دادگاه کاسبی در سال 2017 شهادت دهد ، زمانی که هیئت منصفه قادر به صدور حکم نیست. جنبش #MeToo ماه ها بعد با گزارش رسانه ها درباره هاروی وینستین ، مغول فیلم و دیگر مردانی که به سو sexual رفتار جنسی متهم شده بودند ، بازداشت شد.

سپس اونیل به پنج دادستان دیگر اجازه داد در محاکمه مجدد کاسبی در سال 2018 شهادت دهند ، وقتی که اعضای هیئت منصفه وی را به جرم مواد مخدر و تجاوز جنسی علیه کنستانس محکوم کردند.

وكیل تجدیدنظر كوزبی ، جنیفر بونجیان ، گفت كه دادستان ها “تمام این شواهد مبهم” را در مورد رفتار قبلی وی و اعتراف وی مبنی بر الكل یا دادن کیفیت به زنان قبل از آمیزش جنسی ، استفاده كرده اند.

“آنها آقای كوزبی را در موقعیتی قرار دادند كه ضربه ای نداشت. آسوشیتدپرس گزارش داد که پیش فرض بی گناهی برای او به سادگی وجود نداشت “. بونجان در استدلال هایی که روز سه شنبه در مورد بیماری همه گیر COVID-19 برگزار شد ، گفت.”

کنستانت در سال 2005 ، حدود یک سال پس از شب در خانه اش ، به پلیس رفت. زنان دیگر کازبی را در دهه 80 در صنعت سرگرمی می شناختند و به پلیس مراجعه نمی کردند.

دفاع همچنین تصمیم قاضی مبنی بر اجازه دادن به هیئت منصفه را برای شنیدن شهادت سو نیت ارائه شده توسط کازبی در دادرسی که توسط کنستانت علیه او در سال 2005 تشکیل شد ، پس از آنکه دادستان وقت ، بروس کاستور ، از دستگیری کازبی خودداری کرد ، به چالش کشید.

این شهادت تقریباً برای یک دهه مهر و موم شده بود ، در حالی که AP از قاضی فدرال خواست که اسناد را از پرونده منتشر کند زیرا دادستان های Cosby بیشتر بیرون آمدند.

قاضی موافقت کرد و وارث کاستور در سال 2015 ، درست چند ماه قبل از انقضای مهلت بازداشت ، پرونده را مجدداً آغاز کرد.

کازبی ، یک بازیگر کمدین و بازیگر که قبلاً محبوب بود و به “پدر آمریکا” معروف شد ، گفت که به جای اعتراف به تخلف در هیئت مشروط ، کل دوره 10 ساله خود را سپری خواهد کرد.

لوری لوانسون ، استاد حقوق کیفری معتقد است که با توجه به تبلیغات پرونده ، مسائل حقوقی مطرح شده و تأثیر احتمالی جنبش #MeToo ، رسیدگی به حکم کازبی برای دادگاه مهم است.

با این حال ، او کمتر مطمئن بود که شواهدی وجود دارد که نشان دهد مسمومیت به اندازه امروز در خشونت جنسی در دهه 1980 و 2004 شیوع دارد.

“ما در مورد دوپینگ انواع تجاوزات جنسی چیزهای بیشتری شنیده ایم [recently]، اما من مطمئن نیستم که در زمان وقوع این جنایت هر چند وقت یکبار اتفاق افتاده است “، گفت: لوانسون از دانشکده حقوق لویولا. “من فکر می کنم دادگاه کار درستی انجام داده و می پرسد ،” آیا وی به دلیل شواهد قانونی محکوم شده است؟ ” “

AP معمولاً قربانیان خشونت جنسی را بدون اجازه آنها ، كه كنستاند ارائه كرده است ، شناسایی نمی كند.



[ad_2]