ترامپ به مدت 7 ساعت در دادگاه تقلب در نیویورک به سوالات پاسخ داد | اخبار کسب و کار و اقتصاد

[ad_1]

رئیس جمهور سابق آمریکا قبل از ساعت ها شهادت این پرونده مدنی را “مضحک” خواند.

به گفته وکیلش، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، نزدیک به هفت ساعت را صرف پاسخگویی به سؤالات دادخواستی در نیویورک کرد که او و سه فرزندش را به کلاهبرداری متهم می کند.

تسلیم ترامپ در روز پنجشنبه یک هفته پس از کیفرخواست تاریخی رئیس جمهور سابق در یک پرونده جنایی نامرتبط مربوط به پرداخت های مخفیانه به بازیگر مسن استورمی دانیلز صورت گرفت.

لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، دونالد ترامپ جونیور، اریک ترامپ و ایوانکا ترامپ را متهم کرده است که به عنوان بخشی از یک کلاهبرداری “فحش” در سازمان ترامپ، سال ها به مقامات مالیاتی، طلبکاران و شرکت های بیمه دروغ گفته اند.

ترامپ قبل از ساعت 10 صبح (1400 به وقت گرینویچ) برای شهادت به دفتر جیمز رسید که به صورت خصوصی برگزار شد و اندکی بعد از ساعت 6:30 بعد از ظهر به برج ترامپ، اقامتگاهش در نیویورک و مقر سازمان ترامپ بازگشت. 10:30 به وقت گرینویچ).

ترامپ پیش از این در ماه اوت در دفتر جیمز حضور داشت و در طی آن وی از پاسخ دادن به اکثر سوالات خودداری کرد و صدها بار از حق خود برای سکوت استفاده کرد.

کریستوفر کیس، وکیل تجارت ترامپ، گفت که رئیس جمهور سابق نزدیک به هفت ساعت وقت صرف پاسخگویی به سؤالاتی در مورد “موفقیت فوق العاده تجاری” خود کرد و زمانی که حقایق آشکار شد، “همه با این ایده که تقلب در کار بوده است” تمسخر خواهند کرد.

ترامپ که با تعدادی از تحقیقات مدنی و جنایی روبروست، قبل از شهادت، این پرونده را “یک پیگرد غیرمنصفانه و مضحک دیگر” توصیف کرد.

ترامپ در سایت شبکه اجتماعی خود Truth Social نوشت: این دعوای مدنی مضحک است، درست مانند تمام شکایت های مداخله در انتخابات دیگر که علیه من مطرح شده است.

شکایت جیمز مدعی است که خانواده ترامپ به طور معمول ارزش دارایی های سازمان ترامپ را برای غنی سازی خود به اشتباه معرفی می کردند.

هفته گذشته، ترامپ در مورد 34 فقره جنایت مربوط به پرداخت های نقدی مخفی انجام شده در جریان نامزدی موفقیت آمیز ریاست جمهوری سال 2016 خود را بی گناه دانست.

جمهوری خواهان پرونده خاموش کردن پول را به عنوان تلاشی با انگیزه سیاسی از سوی آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن، دموکرات، برای از بین بردن نامزدی ترامپ برای ریاست جمهوری 2024 محکوم کرده اند.

ترامپ همچنین به دلیل تلاش برای لغو نتایج انتخابات 2020، سوء استفاده ادعایی از اسناد طبقه بندی شده و دست داشتن در شورش 6 ژانویه در پایتخت ایالات متحده تحت بازجویی قرار دارد.

او همچنین با یک شکایت مدنی توسط E. Jean Carroll، ستون نویس سابق مجله که ترامپ را به افترا و تجاوز جنسی متهم کرده بود، مواجه است.

[ad_2]