تلفات دموکرات ها در مجلس معضلی را برای نانسی پلوسی ایجاد می کند آمریکا و کانادا

[ad_1]

دموکرات ها در مجلس نمایندگان ایالات متحده با حفظ اکثریت ، دور از انتظارات و آغاز جنگ شکست های جدی را در انتخابات سال 2020 متحمل شدند.

دموکرات ها که 35 کرسی در مجلس نمایندگان داشتند ، تقریباً تبخیر می شوند که اکثریت آنها تبخیر می شود و 10 تا 15 کرسی را از دست می دهند ، زیرا جمهوری خواهان مخالف نظرسنجی های انتخابات هستند.

کایل کوندیک ، تحلیلگر سیاسی در دانشگاه ویرجینیا گفت: “به نظر می رسد تعداد کمی از رای دهندگان که ترامپ را دوست ندارند و به بایدن رأی داده اند نیز نمی خواهند کنگره دموکراتیک را کنترل کنند.”

کندیک به الجزیره گفت: “جمهوری خواهان بسیار بهتر از انتظار مردم بودند.”

رئیس مجلس نمایندگان نانسی پلوسی اکنون باید با اکثریت تنگ و تقسیم شده که در سال 2022 تهدید می شود بین جناح های رقیب حزب دموکرات – ترقی خواهان و میانه روها حرکت کند. این مانند نشستن روی بشکه خواهد بود.

جمهوریخواهان در 27 مسابقه مجلس به جز یكی از آرا count پیروز شده و یا از آنها پیروی می كنند كه توسط تحلیل گران سیاسی مستقل قبل از انتخابات ارزیابی شده است. آنها با موفقیت از مکانهای در معرض خطر خود دفاع کردند و شش مکان را گرفتند که به نفع دموکراتها بود.

از نظر دموکراتها ، این خسارات باعث ایجاد یک مبارزه درون حزبی بین ترقی خواهان و میانه روها شده است تا مشخص شود چه کسی مقصر است.

این فریاد در 5 نوامبر در طی کنفرانس اعضای مجلس دموکرات آغاز شد ، زمانی که ابیگیل اسپانبرگر ، که به سختی توانست در انتخابات مجدد در ویرجینیا پیروز شود ، مترقیان را مقصر دانست.

اسپانبرگر گفت: “ما مسابقاتی را که نباید از دست می دادیم از دست دادیم.” طبق گزارش های کنفرانس ، وی شعارهای چپ مانند “تعریف پلیس” و “مدیکر برای همه” را متهم کرد.

سپبانگر گفت: “جبران خسارت پلیس تقریباً هزینه مسابقه تبلیغات حمله را برای من هزینه می کند” ، و رد سوگند و هشدار اینکه دموکرات ها باید “به اصول اولیه برگردند” و از “سوسیالیسم” محافظت کنند – یا در انتخابات بعدی “پاره” شوند .

سخنران پلوسی سعی کرد با بیان اینکه دموکراتها یک کرسی را به دست آورده اند ، بحث و جدال را خاتمه دهد ، اما در رسانه ها و توییتر به عقب و جلو ادامه داد.

نماینده راشیدا تلیبه ، که در انتخابات مجدد در شهر دیترویت با اکثریت سیاه پوستان پیروز شد و به تحویل میشیگان به جو بایدن کمک کرد ، استدلال اسپانبرگر را رد کرد و خواسته های او برای سکوت را رد کرد.

تلیبه به مرکز خبری کاپیتول هیل گفت: “ما موفق نخواهیم شد اگر مناطقی مانند من را ساکت کنیم.”

– اگر [voters] تلیبه به پولیتیکو گفت: “آنها می توانند برای رأی دادن به بایدن-هریس از خانه های خالی از سکنه و مدارس بسته و آلودگی عبور کنند ، وقتی احساس می کنند چیز دیگری ندارند ، شایسته شنیدن آنها هستند.”

گروهی از برگزارکنندگان برجسته مترقی در تاریخ 10 نوامبر یادداشتی را منتشر کردند که مستقیماً به Pelosi به دلیل “اشتباهات اتفاقی” و دنج بودن با وال استریت اشاره داشت.

استراتژی های New Deal ، Fair Demokrats ، Sunrise Movement و Progress Data گفت: “ما به نسل جدیدی از رهبری مبتنی بر تجربه چند نژادی و طبقه کارگر نیاز داریم.”

الكساندریا اوكاسیو كورتس در مصاحبه ای با CNN در 8 نوامبر ، شكایتی را كه دموكرات ها به دلیل عقاید سیاسی مترقی از دست داده بودند ، رد كرد.

الكساندیا اوكاسیو كورتز ، كه مجدداً توسط نیویورك انتخاب شد ، ادعاهای دموكرات های میانه رو مبنی بر از دست دادن كرسی های مجلس به دلیل طرح های سیاسی مترقی را رد می كند. [Kathy Willens/AP Photo]

اوکاسیو کورتس ، که به راحتی پیروز انتخابات مجدد از محله خود در نیویورک شد ، گفت: “من هیچ عضوی از کنگره که می دانم در این انتخابات عمومی برای سوسیالیسم کارزاری نکرده و از پلیس دفاع نکرده است.

اوکاسیو کورتس ، علت این حملات ، تبلیغات جمهوری خواهان را مقصر دانست که باعث تحریف پیشنهادات سیاسی حزب دموکرات شده و به نقاط ضعف دموکراتها در کمپین دیجیتال و سازمان حزب اشاره داشت.

“بازپرداخت پلیس” شعاری بود که در اعتراضات عدالت نژادی نژاد سیاه زندگی می کند که تابستان گذشته ایالات متحده را لرزاند.

مدیکر برای همه سنگ بنای مبارزات اصلی رئیس جمهور سوسیالیست دموکرات برنی سندرز بود که اوکاسیو-کورتس از آن حمایت کرد. ترامپ و جمهوری خواهان آن را سوسیالیسم تعریف می کنند.

یکی از رهبران مجلس گفت ، اما دموکراتها در فلوریدا جنوبی و تگزاس ، جایی که برخی از رای دهندگان اسپانیایی به جمهوری خواهان روی آوردند – و همچنین در کارولینای جنوبی ، جایی که شعار “امنیت پلیس را” علیه نامزدهای دموکرات به کار برد ، شکست خوردند.

اکثریت داخلی با شلاق جیم کلیبرن از تأثیر منفی شعارهایی مانند “خلع سلاح پلیس” بر نامزدهای دموکرات که در ایالت زادگاهش کارولینای جنوبی شکست خورده بودند ، خبر داد. [Meg Kinnard/AP Photo]

جیم کلیبرن ، شماره 3 دموکرات پارلمان ، در مصاحبه تلویزیونی 8 نوامبر با NBC گفت: “من همیشه گفته ام که این عناوین می تواند تلاش های سیاسی را از بین ببرد.”

کلیبرن گفت: “من فقط امیدوارم که در آینده در مورد هر یک از این مناطق کنگره فکر کنیم و به مردم اجازه دهیم منطقه خود را نمایندگی کنند.”

وی گفت: مردم باید این تنوع را در کشور ما منعکس کنند.

پس از از دست دادن ، گیلاس بوستوس در 10 نوامبر اعلام کرد که به دنبال انتخاب مجدد به عنوان رئیس کمیته کنگره دموکرات (DCCC) ، واحد سیاسی مجلس دموکرات ها نیست.

استنی هویر ، رهبر اکثریت پارلمانی در بیانیه ای گفت: “من تصمیم نماینده بوستوس برای استعفا را درک می کنم.”

هویر پیشنهاد داد: “او برای حفظ حدود 30 صندلی با یک چالش بزرگ روبرو شد”.

30 اتاق شهرستان در سال 2020 توسط دموکرات ها برگزار شد که ترامپ در سال 2016 برنده شد. به نظر می رسد دموکرات ها حداقل 20 مورد از این 30 را داشته اند ، اما ضررهای دیگر هنوز وحشتناک است.

گیلاس بوستوس از ایلینوی پس از مواجهه با انتقادات حزب از عدم شرکت در انتخابات ، از سمت خود به عنوان رئیس کمیته مبارزات انتخاباتی کنگره کنگره استعفا داد [File: Susan Walsh/AP Photo]

استعفای بوستوس را فقط می توان نتیجه عواقب دموکرات فقیر دانست که با انتظارات مخالف است. صحبت از موجی از انتخابات مانند انتخابات سال 2018 بود که دموکرات ها را از خانه قدرت جارو کرد. طبق OpenSecrets.org ، DCCC 264 میلیون دلار برای مبارزات انتخاباتی 2020 هزینه كرده است.

دموکرات ها کرسی های آیووا ، مینه سوتا ، نیومکزیکو ، اوکلاهما و کارولینای جنوبی را از دست دادند. بوستوس تقریباً در انتخابات مجدد خود در ایلینوی شکست خورد ، اما پس از درخواست تزریق دیرهنگام حزب از حزب ، با کمی پیروزی پیروز شد.

بر اساس گزارش ها ، در طی یک کنفرانس تلفنی ، نوامبر 10 ، به دموکرات ها گفت که آنها منطقه نماینده دبی موکارسل-پاول را در میامی به دلیل افزایش حمایت از ترامپ از دست داده اند.

کوندیک گفت: “فلوریدا جنوبی و جنوب تگزاس فقط یک فاجعه مطلق برای دموکراتها بودند.”

سناتور آلاباما ، داگ جونز ، تنها دموکرات سنا که در انتخابات مجدد شکست خورد ، موفقیت دموکرات ها در جورجیا را پس از کارزار ثبت نام آرا به رهبری استیسی آبرامز ذکر کرد.

استیسی آبرامز پس از شکست در انتخابات فرمانداری 2019 در جورجیا در میان ادعاهای سرکوب رای دهندگان توسط رای جمهوری ، تلاش “مبارزه عادلانه” را آغاز کرد و اکنون وی به دلیل کمک به دموکرات ها در افزایش مشارکت در سال 2020 اعتبار دارد. . [File: Alyssa Pointer/Pool via Reuters]

جونز به پولیتیکو گفت: “کمیسیون های انتخابات دموکرات ها ، DSCC و DCCC ، زمان زیادی را صرف سرمایه گذاری در کاندیداها می کنند ، نه در انتخاب کنندگان.”

“آنها در محله های هاوس سرمایه گذاری نمی کنند. آنها در کشورها سرمایه گذاری نمی کنند. “

مایه کیک جمهوریخواهان: به نظر می رسد استیضاح رئیس جمهور دونالد ترامپ در سال 2019 دو کرسی برای دموکرات ها در بر داشته باشد.

نماینده جف ون درو در نیوجرسی پس از رأی مخالف استیضاح ، وابستگی حزب خود را به حزب جمهوریخواه تغییر داد. او از انتخاب مجدد جان سالم به در برد.

کالین پیترسون ، مینه سوتا ، بنیانگذار ائتلاف قدیمی سگ های آبی دموکرات های محافظه کار در دهه 1990 ، 30 سال بعد در مجلس شکست خورد. وی رئیس کمیته کشاورزی مجلس بود.



[ad_2]