توضیح داد: چرا بعید است آرا ball موقت نتیجه را تغییر دهند آمریکا و کانادا

[ad_1]

هزاران آرا preliminary مقدماتی هنوز در ایالت های مهم ایالات متحده شمارش می شود ، اما بعید است که بر نتایج انتخابات تأثیر بگذارد.

هنوز هم شماری از آرا provision موقت در پنسیلوانیا ، جورجیا ، آریزونا و نوادا شمرده می شود – همه ایالت های کلیدی که برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای جو بایدن دموکرات ، که انتظار می رود کاخ سفید پیروز شود ، به انتخابات ریاست جمهوری روی آوردند.

آیا این آرا می توانند نتیجه پیش بینی شده انتخابات را تغییر دهند؟

بعید است ، زیرا رئیس جمهور دونالد ترامپ مجبور خواهد شد تقریباً همه آراots موقت را در این کشورهای مهم کسب کند – و آراots موقت به برنده مسابقه تقسیم می شود.

با این حال ، همانطور که در سال 2020 ، این انتخابات در ایالات متحده متفاوت است – و به دلیل اعتماد زیاد به آراal پستی در طی بیماری همه گیر COVID-19 ، آرا provision موقت بیشتری نسبت به مسابقات قبلی به صندوق ها ریخته شد.

از آنجا که حاشیه پیروزی بایدن در کشورهای مهم بسیار کم است و ترامپ برای سرشماری تلاش می کند ، اکنون وی به شدت بر روی آرا provision موقت تمرکز خواهد کرد که هنوز ده ها هزار رای دیگر باید تا روز شنبه در چندین کشور شمارش شود.

آرا Pro موقت پس از اتمام رأی گیری اصلی شمارش می شود و باید قبل از تأیید مبالغ نهایی در ایالت ها توسط مقامات انتخابات مجاز باشد. [File: Mary Altaffer/AP]

شمارش آرا provision موقت معمولاً دردسر ساز است. این نوع آرا در روز انتخابات ارسال می شود ، زمانی که رای دهندگان به دلیل مغایرت در سوابق ثبت نام ، سوالات شناسایی یا رأی گیری پستی قادر به رای گیری منظم نیستند.

آرا Pro موقت پس از اتمام رأی گیری اصلی شمارش می شوند و باید قبل از تأیید مبالغ نهایی در ایالت ها توسط مقامات مجاز باشند.

این فرآیند زمانبر است ، زیرا رای گیری موقت معمولاً به صورت جداگانه انجام می شود و کارمند را ملزم می کند تا سوابق ثبت نام را با شناسه رای دهندگان مطابقت دهد یا سایر مشکلات را برطرف کند.

شمارش خودکار

در آریزونا ، جایی که بایدن با حدود 20 هزار رای پیشرو است ، مقامات انتخابات گفتند که انتظار دارند ده ها هزار رای مقدماتی را در آخر هفته بشمارند.

18000 رأی مقدماتی دیگر هنوز در جورجیا صف کشیده شده است ، جایی که بایدن با اختلاف بسیار اندک 7000 رأی نسبت به ترامپ برتری دارد.

سخنگوی انتخابات پنسیلوانیا به خبرنگاران گفت که این ایالت هنوز باید 85000 برگ مقدماتی را روز جمعه بشمارد.

پیش بینی بایدن در این وضعیت حساس نوسان در صبح شنبه 34000 نفر بود که تنها 0.50 درصد برتری نسبت به ترامپ است.

انتخابات برای تکمیل شمارش مقدماتی آرا چندین روز به طول خواهد انجامید.

Philadelphia Inquirer گزارش داد ، در پنسیلوانیا ، بولتن های موقت بارکد قابل اسکن ندارند که امکان ردیابی را داشته باشد و باید به صورت جداگانه پردازش شوند.

اما اگرچه بعید است که شمارش موقت آرا to بر نتیجه پیش بینی شده از انتخابات بسیار مورد اختلاف تأثیر بگذارد ، اما نکته ای که می تواند تأثیر بگذارد روند شمارش خودکار در برخی کشورها است.

به عنوان مثال ، برخی از قوانین ایالتی هنگامی که حاشیه 0.5 درصد یا کمتر باشد ، نیاز به شمارش خودکار دارند.

با چنین رقابت تنگاتنگی ، آرا موقت می تواند تفاوتی ایجاد کند که ایالتی مانند پنسیلوانیا مجبور به انجام سرشماری شود ، که این امر می تواند تایید نهایی انتخابات را برای هفته ها به تأخیر بیندازد.



[ad_2]