توییتر برچسب‌های «مرتبط با دولت»، «با بودجه دولت» را حذف کرد | اخبار شبکه های اجتماعی

[ad_1]

به دنبال تغییرات اعلام نشده، شین هوا چین و RT روسیه دیگر به عنوان رسانه دولتی معرفی نمی شوند.

توییتر در جدیدترین تغییر گسترده در پلت فرم رسانه های اجتماعی تاثیرگذار، برچسب های “وابسته به دولت” و “حامی دولت” را برای رسانه ها کنار گذاشته است.

شین هوا و گلوبال تایمز چین و همچنین RT روسیه از روز جمعه پس از تغییراتی که اعلام نشدند، دیگر به عنوان رسانه های وابسته به دولت معرفی نشدند.

کانال‌های غربی با بودجه عمومی، از جمله رادیو ملی عمومی (NPR) در ایالات متحده، بی‌بی‌سی در بریتانیا، و CBC کانادا دیگر برچسب «تأمین‌شده توسط دولت» را نداشتند.

به نظر می رسد یک صفحه توییتر که خط مشی های این پلتفرم را در مورد رسانه های تحت حمایت دولت نشان می دهد حذف شده است.

آخرین تغییرات پس از هفته ها بحث و جدل بر سر برچسب گذاری حساب های رسانه ای دولتی و دولتی متعلق به ایلان ماسک توسط توییتر صورت گرفت.

پخش عمومی نیوزیلند روز دوشنبه تهدید کرد که سایت را پس از اعتراض به اینکه برچسب “با بودجه دولت” به اشتباه پیشنهاد کرده است دولت نیوزیلند بر محتوای سرمقاله آن اعمال نفوذ کرده است، آن را ترک کند.

NPR و سرویس پخش عمومی در روزهای اخیر اعلام کردند که دیگر در اعتراض به آنچه که تلاش های ماسک برای تضعیف مشروعیت آنها توصیف می شود، در سایت منتشر نمی کنند.

قبل از اینکه ماسک سال گذشته توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار بخرد، برچسب “رسانه های مرتبط با دولت” برای سخنگویان دولتی مانند شین هوا چین و RT روسیه در نظر گرفته شده بود.

توییتر در اوایل این ماه به طور خلاصه یک برچسب “رسانه های وابسته به دولت” را به NPR اضافه کرد که بودجه عمومی دریافت می کند اما حاوی پوشش انتقادی از سیاست های دولت ایالات متحده است که باعث محکومیت پخش کننده و حامیان آن شد.

ماسک بعداً پیشنهاد کرد که این تصمیم اشتباه بوده است و اعتراف کرد که توصیف NPR به عنوان یک رسانه دولتی “ممکن است دقیق نباشد”.

[ad_2]