روسیه به طور تصادفی شهر خود را در نزدیکی اوکراین بمباران کرد | اخبار جنگ روسیه و اوکراین

[ad_1]

به گزارش رسانه های دولتی روسیه، بر اثر شلیک یک جنگنده جت در شهر بلگورود دست کم سه نفر زخمی شدند.

یک جت نظامی مافوق صوت روسیه سوخو-34 اواخر روز پنجشنبه به طور تصادفی یک سلاح را به سمت شهر بلگورود در نزدیکی اوکراین شلیک کرد که منجر به انفجار و زخمی شدن سه نفر شد.

فیلم‌های ویدئویی از صحنه انبوهی از بتن در خیابان، چندین خودرو آسیب دیده و یک ساختمان با شیشه‌های شکسته را نشان می‌دهد. یکی از عکس‌ها چیزی را نشان می‌داد که ماشینی وارونه روی پشت بام یک مغازه بود.

ویاچسلاو گلادکوف فرماندار استان بلگورود یک شبه وضعیت اضطراری اعلام کرد و گفت یک دهانه 20 متری (65 فوت) در یکی از خیابان های اصلی وجود دارد. وی افزود: چهار خودرو و چهار ساختمان مسکونی آسیب دیدند.

وی گفت: سه نفر مجروح شدند.

ویاچسلاو گلادکوف در بیانیه‌ای در تلگرام گفت: خدا را شکر تلفات جانی نداشتیم و یک ساختمان آپارتمانی در طول شب تخلیه شد.

خبرگزاری روسی تاس به نقل از وزارت دفاع روسیه گزارش داد که یک جنگنده بمب افکن مافوق صوت Su-34 به طور تصادفی یک مهمات شلیک کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: در حالی که یک هواپیمای سوخو-34 نیروی هوایی در حال پرواز بر فراز شهر بلگورود بود، مهمات هوایی به طور تصادفی پرتاب شد.

نمی گوید چه نوع سلاحی است.

به گزارش تاس، این وزارتخانه گفت که برخی از ساختمان ها آسیب دیده اند و اعلام کرد که تحقیقات از قبل در حال انجام است.

منطقه بلگورود یکی از چندین بخش در جنوب روسیه است که از زمان آغاز آنچه مسکو “عملیات نظامی ویژه” خود در اوکراین در 24 فوریه 2022 می نامد، اهدافی مانند انبارهای سوخت و مهمات در آن انفجارها را لرزاند.

شهردار شهر بلگورود، والنتین دمیدوف، از صحنه انفجار بزرگ در خیابانی در بلگورود، روسیه، 20 آوریل 2023 بازدید می کند. والنتین دمیدوف، شهردار شهر بلگورود از طریق تلگرام/دستورالعمل از طریق رویترز توجه ویراستاران - این تصویر توسط شخص ثالث ارائه شده است.  بدون فروش مجدد  بدون آرشیو.  اعتبار اجباری.
شهردار شهر بلگورود، والنتین دمیدوف، پس از یک انفجار بزرگ در خیابانی در بلگورود، روسیه، 20 آوریل 2023 از صحنه بازدید می کند. [Mayor of Belgorod City Valentin Demidov via Telegram/Handout via Reuters]

[ad_2]