جریمه ای بزرگ برای یک کشیش نروژی به دلیل نقض قوانین قرنطینه آخرین خبرها

[ad_1]

5fb5544c81ec3_2020-11-18_20-35

یک کشیش نروژی که به تازگی از سفر به کشور دیگر اروپایی بازگشته است به دلیل نقض قوانین خاص مربوط به دوره قرنطینه جریمه سنگینی می شود.

روزنامه نروژی Verdens Gang ، که این خبر را منتشر کرده ، می نویسد که کشیش در کشوری زندگی می کرد که نام او از نظر شیوع Covid 19 قبل از ورود به نروژ توسط دولت اسلو درج شده بود ، بنابراین وی پس از ورود به کشورش مجبور شد آن را ترک کند. حداقل 14 روز در قرنطینه باقی می ماند.

این روحانی ناشناخته نه تنها از قوانین قرنطینه پیروی نکرد بلکه یک روز پس از بازگشت نیز در کلیسای محلی به انجام مراسم پرداخت. در حکم دادگاهی که علیه این مرد صادر شد ، نسخه ای از آن توسط باند وردایی ها دریافت شد: “او (کشیش) با ده نفر دیگر بود و برای گفتگو به آنها نزدیک شد.” “او روز گذشته از سفر خارج از کشور بازگشت.”

جریمه این فرد 20000 کرون نروژ یا 1860 یورو است.

ویروس کرونا در نروژ کمتر از سایر کشورهای اروپایی است. با این حال ، در 19 هفته اخیر تعداد موارد Covid 19 در کشور به طرز نگران کننده ای افزایش یافته است. موارد اخیر عفونت در نروژ توسط افرادی که از خارج از کشور به این کشور آمده اند منتقل می شود.

یک کشیش نروژی که به تازگی از سفر به کشور دیگر اروپایی بازگشته است به دلیل نقض قوانین خاص مربوط به دوره قرنطینه جریمه سنگینی شد.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fb5544c81ec3_2020-11-18_20-35

روزنامه نروژی Verdens Gang ، که این خبر را منتشر کرده ، می نویسد که کشیش در کشوری زندگی می کرد که نام او از نظر شیوع Covid 19 قبل از ورود به نروژ توسط دولت اسلو درج شده بود ، بنابراین وی پس از ورود به آن مجبور به ترک آن شد. حداقل 14 روز در قرنطینه باقی می ماند.

این روحانی ناشناخته نه تنها از قوانین قرنطینه پیروی نکرد بلکه یک روز پس از بازگشت نیز در کلیسای محلی به انجام مراسم پرداخت. در دادگاه صادره علیه این مرد که نسخه ای از آن به وردون هان داده شد ، آمده است: “او (کشیش) با ده نفر دیگر بود و برای گفتگو به آنها نزدیک شد.” “او روز گذشته از سفر خارج از کشور بازگشت.”

جریمه این شخص 20000 کرون نروژ یا 1860 یورو است.

ویروس کرونا در نروژ کمتر از سایر کشورهای اروپایی است. با این حال ، در 19 هفته اخیر تعداد موارد Covid 19 در کشور به طرز نگران کننده ای افزایش یافته است. آخرین موارد آلودگی در نروژ توسط افرادی که از خارج از کشور به این کشور آمده اند منتقل می شود.

[ad_2]