مربع برای ذخیره؟ با افزایش موارد COV ، مردم در حال انباشتن دستمال توالت هستند اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

موج جدید ویروس کرونا در ایالات متحده ، آمریکایی ها را مجبور به ذخیره مجدد تجهیزات اساسی می کند.

آیا به دنبال دستمال توالت هستید؟ موفق باشید.

ظهور موارد جدید ویروس کرونا در ایالات متحده ، مردم را به فروشگاه ها بازمی گرداند تا دوباره ذخیره کنند ، قفسه ها را خالی بگذارند و خرده فروشان را مجبور به محدود کردن خرید کنند.

والمارت روز سه شنبه گفت که در تقاضای مواد شوینده در برخی فروشگاه ها مشکلاتی وجود دارد. سوپرمارکت های زنجیره ای Kroger و Publix میزان کاغذ توالت و حوله های کاغذی را که خریداران می توانند پس از افزایش تقاضا به تازگی خریداری کنند ، محدود می کنند. و آمازون بیشتر دستمال های ضدعفونی کننده و حوله های کاغذی را به فروش می رساند.

صحنه مشابهی در ماه مارس اتفاق افتاد ، زمانی که همه گیر همه گیر شد و مردم در خانه های خود جمع شدند.

اما جف فریمن ، رئیس و مدیر عامل اتحادیه مارک های مصرف کننده ، اتحادیه تولید کنندگان مواد غذایی سابق ، گفت که انتظار ندارد در این تور اوضاع خیلی بد باشد ، زیرا مسدودیت ها به صورت منطقه ای و بقیه حل می شود آماده شده.

فریمن گفت: “مصرف كننده آگاه تر ، همراه با تولید كننده آگاه تر و خرده فروش آگاه تر ، باید سبكی بیشتری را در اختیار همه ما قرار دهد و اطمینان حاصل كند كه می توانیم این تقاضای رو به رشد را برآورده كنیم.”

به نظر می رسد بزرگترین مشکل تأمین محصولات کاغذی است: طبق شرکت تحقیقات بازار IRI ، 21 درصد قفسه های حاوی حوله کاغذی و دستمال توالت خالی است ، که بالاترین سطح در حداقل یک ماه است. مواد تمیز کننده 16 درصد باقی مانده است. جمهوری اسلامی گفت که قبل از همه گیری ، 5-7٪ کالاهای مصرفی معمولاً در انبار موجود بودند.

فریمن گفت ، این واقعیت که تقریباً 10 درصد از نیروی کار در کارخانه های تولید کننده این محصولات را بیمار می نامند ، عامل اصلی این مشکل است ، دلیل اصلی این امر این است که آنها با دیگران که از نظر آزمایش COVID-19 مثبت بوده اند در تماس بوده اند.

کلی اندرسون از کلرادو اسپرینگز ، کلرادو ، گفت که اوایل این ماه مدرسه خصوصی در منطقه او لغو شد و دو فرزندش در خانه هستند ، او به تجهیزات بیشتری احتیاج دارد. وی متوجه شد که دیگران در حال ذخیره سازی هستند: Safeway و Walmart در طی بازدید اخیر که از تابستان به راحتی یافت می شد ، تقریباً از آب بطری و دستمال های ضدعفونی کننده پاک شده بودند.

همچنین یافتن فاصله زمانی برای تحویل غذا به وی دشوارتر بود. اندرسون می گوید به جای تحویل در همان روز ، مجبور بود دو روز صبر کند. اما هنوز هم مانند اوایل امسال بد نیست

وی گفت: “مارس به نظر می رسد یک میلیون سال پیش ، اما من به یاد می آورم که دیوانه شده ام.” “من یک هفته نتوانستم غذا تحویل دهم.”

والمارت گفت اگرچه تأکید در برخی زمینه ها بر روی تأمین کالا است ، اما او معتقد است که اکنون قادر به اداره هر سهم نسبت به اوایل سال جاری خواهد بود. آمازون گفت که با تولید کنندگان در حال تهیه مواردی مانند دستمال مرطوب ضد عفونی کننده ، حوله کاغذی و ضد عفونی کننده دست است.



[ad_2]