جنرال موتورز حمایت خود را از نبرد قانونی ترامپ برای قوانین انتشار CA پس گرفت اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

غول خودروسازی جنرال موتورز حمایت خود را از نبرد قانونی دولت ترامپ با کالیفرنیا بر سر این که چه کسی حق تعیین استانداردهای آلایندگی خودرو را دارد ، پس گرفت.

شرکت جنرال موتورز از نبرد حقوقی دولت ترامپ و مقامات کالیفرنیا بر سر قدرت این ایالت در تنظیم قوانینی برای انتشار گازهای اتومبیل ، تغییر عمده ای در مبارزات بحث برانگیز که صنعت را متلاشی کرده است ، خارج خواهد شد.

این تصمیم بزرگترین خودروساز آمریکایی پس از حمایت از حمایت حقوقی دولت ترامپ از قانون فدرال 2019 لغو قدرت کالیفرنیا در تعیین شرایط سختگیرانه برای انتشار گازهای گلخانه ای از دولت فدرال ، لغو قابل توجهی است. مدیر عامل جنرال موتورز ، ماری بارا ، روز دوشنبه در نامه ای به گروه های زیست محیطی گفت که هدف این شرکت از سرعت بخشیدن به تصویب خودروهای الکتریکی در راستای حمایت رئیس جمهور منتخب جو بایدن از خودروهای تمیزتر است.

بارا در این نامه گفت: “ما معتقدیم كه اهداف بلند پروازانه الكترونیكی رئیس جمهور تازه انتخاب شده ، كالیفرنیا و جنرال موتورز با كاهش شدید انتشار گازهای گلخانه ای با تغییرات آب و هوایی مطابقت یافته است” “برای ارتقا better بهتر گفتگوی لازم ، ما بلافاصله از اختلاف اولویت خارج شده و سایر تولیدکنندگان خودرو را به ما دعوت می کنیم.”

این اقدام جنرال موتورز نشان دهنده یک تغییر در واشنگتن است ، به طوری که دولت جدید بایدن انتظار می رود کالیفرنیا را بازگرداند و استانداردهای انتشار اتومبیل را پس از برچیده شدن در دوره رئیس جمهور دونالد ترامپ ، تقویت کند. بایدن قول داد “استانداردهای سختگیرانه جدیدی را برای مصرف سوخت ایجاد کند تا اطمینان حاصل شود که 100٪ از فروش جدید اتومبیل و وسایل نقلیه متوسط ​​برقی خواهد شد.”

در سپتامبر 2019 ، کالیفرنیا ادعای وزارت حمل و نقل ترامپ را به چالش کشید که می گوید قدرت آن در تعیین استانداردهای مصرف سوخت از توانایی ایالت در الزامات سختگیرانه تر است. گروه های محیط زیست به مبارزه قانونی پیوسته اند.

جنرال موتورز ، به همراه فیات کرایسلر اتومبیل NV ، Toyota Motor Corp. و دیگر خودروسازان قبلاً از تصمیم دولت ترامپ در مورد لغو توانایی کالیفرنیا در تنظیم قوانین سختگیرانه برای گازهای گلخانه ای توسط دولت فدرال پشتیبانی کرده اند ، که بخشی اصلی از اقدام کاخ سفید برای تضعیف چشمگیر جاه طلبی های بهره وری سوخت است ، توسط دولت اوباما معرفی شده است.

موضع آنها در تضاد با شرکتهای فورد موتور ، هوندا موتور ، فولکس واگن AG و BMW AG بود ، که با مقامات کالیفرنیا توافق کردند که داوطلبانه از قوانین ضعیف فدرال فراتر روند ، نقشه ترامپ را خنثی کنند و با GM و سایر رقبای طرف خود شکستند. از دولت.

تویوتا روز دوشنبه در بیانیه ای گفت كه این شركت “مدتهاست كه از بهبود استانداردهای اقتصاد سوخت برای سال حمایت می كند” ، كه مزایای امنیت آب و هوا و امنیت ملی را فراهم می كند ، اما از طرح دولت ترامپ حمایت می كند ، “دانستن اینكه از دیگر تولیدكنندگان مزیت دارد. اتومبیل “تراز شده است.

این شرکت گفت: “با توجه به شرایط متغیر ، ما در حال ارزیابی وضعیت هستیم ، اما ما همچنان به دستیابی به مجموعه ای یکپارچه و یکپارچه از استانداردهای اقتصاد سوخت قابل اجرا در 50 کشور ادامه می دهیم.”

این اقدام مورد تشویق طرفداران محیط زیست قرار گرفت. دن بکر ، مدیر کمپین حمل و نقل آب و هوای ایمن تر ، که از سیاست های حمل و نقل پاک تر حمایت می کند ، گفت که جنرال موتورز در تلاش برای “جلوگیری از محافظت کالیفرنیا از مردم خود در برابر آلودگی های خروجی” اشتباه بود.

بکر در یک ایمیل گفت: “اکنون دیگر خودروسازان باید جنرال موتورز را دنبال کرده و پشتیبانی از حمله ترامپ به ماشین های پاک را لغو کنند.”



[ad_2]