خبر رد موضوع معاونین وزیر ورزش صحت ندارد / حضور وزیر ورزش در جلسه هفته آینده کمیته فرهنگ مجلس

[ad_1]

5fbba518406cc_2020-11-23_15-33

رئیس کمیته فرهنگ بدنی کمیته فرهنگ مجلس با بیان اینکه اخباری مبنی بر رد این موضوع از وزیر ورزش و جوانان صحت ندارد ، از حضور وی در جلسه کمیته فرهنگ هفته آینده خبر داد.

احمد راستین هفشیانی متن خبر منتشر شده در رسانه ها را مرور كرد كه علی رغم آمادگی كامل وزیر ورزش و جوانان برای حضور در مجلس با كمك رئیس كمیته فرهنگ و تعاون نمایندگان ، جلسه لغو شد و افزود: که موارد زیر در این کمیسیون پیرامون عملکرد وزیر ورزش و جوانان و گزارش دریافت شده رد شد ، که درست نیست.

موضوع با وزیر ورزش در رابطه با تهیه لایحه بودجه به هفته آینده موکول شد

سخنگوی مردم شهرکرد بن وسامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به بار کاری که وزیر ورزش و جوانان در این هفته با آن روبرو بوده است ، تصمیم گرفته شده است که وی حداکثر تا هفته آینده در کمیسیون حاضر شود و به این س answerالات پاسخ دهد. پاسخ.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار داشت که پاسخ دهندگان نه تنها س theirال خود را از وزیر ورزش و جوانان رها نکردند بلکه بر این موضوع مهم پافشاری کردند. وی افزود: مباحث مطرح شده توسط نمایندگان وزیر ورزش و جوانان مربوط به فعالیت های این وزارتخانه هم در زمینه نظارت و هم در قراردادهای جبران خسارت به ورزش در کشور با رای فیفا و همچنین اقدامات انجام شده برای هدایت فدراسیون های ورزشی و راه های صرف پول “. آنها و مجموعه اقدامات وزیر در مورد قرارداد باشگاه ها و مربیان و بازیکنان و همچنین رویدادهایی که در نمایشگاه لباس ورزشی اتفاق افتاد و تصاویر پوچ آن دیدار به گونه ای منتشر شد که فرهنگ عفاف و حجاب را زیر سوال می برد. تعدادی از نمایندگان نیز در مورد ورزش در حوزه انتخابیه خود از او سال می کنند.
رئیس کمیته فرهنگ بدنی کمیته فرهنگ مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: روز گذشته معاون وزیر ورزش و جوانان مجلس تلاش کرد حضور آقای سلطانی فر را در جلسه کمیسیون به دلیل آماده سازی لایحه بودجه به تعویق بیندازد ، درخواست وی تأیید شد و قرار شد وزیر هفته آینده کمیسیون ارائه دهید و به سوالات نمایندگان پاسخ دهید.

رئیس کمیته فرهنگ بدنی کمیته فرهنگ مجلس با بیان اینکه اخبار مربوط به رد این موضوع از وزیر ورزش و جوانان صحت ندارد ، از حضور وی در جلسه کمیته فرهنگ هفته آینده خبر داد.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fbba518406cc_2020-11-23_15-33

احمد راستین هفشجانی متن انتشار یک خبر را مرور کرد که علی رغم آمادگی کامل وزیر ورزش و جوانان برای حضور در مجلس با کمک رئیس کمیته فرهنگ و همکاری نمایندگان ، جلسه لغو شد و افزود: تعدادی از خبرگزاری ها گزارش دادند موارد زیر در این کمیسیون در مورد عملکرد وزیر ورزش و جوانان و گزارش دریافت شده رد شد ، که درست نیست.

موضوع با وزیر ورزش در رابطه با تهیه لایحه بودجه به هفته آینده موکول شد

بن وسامان نماینده مردم شهرکارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به بار کاری که وزیر ورزش و جوانان در این هفته با آن روبرو بوده است ، تصمیم گرفته شده است که وی حداکثر تا هفته آینده در کمیسیون حاضر شود و به این س questionsالات پاسخ دهد. پاسخ.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار داشت: نمایندگان مصاحبه شده نه تنها س questionال خود را از وزیر ورزش و جوانان رها نکردند بلکه بر این موضوع مهم پافشاری کردند. وی افزود: موضوعات مطرح شده توسط نمایندگان وزیر ورزش و جوانان مربوط به فعالیت های این وزارتخانه هم در زمینه نظارت و هم در قراردادهای جبران خسارت به ورزش در کشور با رای فیفا و همچنین اقدامات انجام شده برای هدایت فدراسیون های ورزشی و راه های صرف پول “. آنها و مجموعه اقدامات وزیر در مورد قرارداد باشگاه ها و مربیان و بازیکنان و همچنین رویدادهایی که در نمایشگاه لباس ورزشی اتفاق افتاد و تصاویر پوچ آن دیدار به گونه ای منتشر شد که فرهنگ عفاف و حجاب را زیر سوال می برد. تعدادی از نمایندگان نیز در مورد ورزش در حوزه انتخابیه خود از او سال می کنند.
رئیس کمیته فرهنگ بدنی کمیسیون فرهنگ مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: روز گذشته معاون وزیر ورزش و جوانان مجلس تلاش کرد حضور آقای سلطانی فر را در جلسه کمیسیون به تعویق بیندازد ، زیرا آنها در حال تهیه لایحه بودجه هستند. هفته آینده کمیسیون ارائه دهید و به سوالات نمایندگان پاسخ دهید.

[ad_2]