خلبان پس از یک آرنج آشکار به اندی رابرتسون | اخبار فوتبال

[ad_1]

اتحادیه فوتبال انگلیس درباره برخورد کمک داور کنستانتین هاتسیداکیس و مدافع کناری لیورپول تحقیقاتی را آغاز خواهد کرد.

سازمان داوران می‌گوید کمک داوری که ظاهراً اندی رابرتسون از لیورپول را در نیمه اول در جریان تساوی لیگ برتر مقابل آرسنال با آرنج آرنج زد، تا زمانی که تحقیقات تکمیل نشود، در بازی‌های آینده منصوب نخواهد شد.

رابرتسون در حال اعتراض با کنستانتین هاتزیداکیس داور در نیمه‌تیم بازی یکشنبه دیده شد و بازپخش‌های ویدیویی منتشر شد که نشان می‌داد این مقام ملی پوش اسکاتلندی را هل می‌دهد و با آرنج به او می‌زند.

کمیته رسمی مسابقات حرفه ای بازی (PGMOL)، نهاد رسمی بازی، روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که “کنستانتین هاتسیداکیس را برای مسابقات در هیچ یک از مسابقاتی که در آن خدمت می کند منصوب نمی کند، در حالی که اتحادیه فوتبال در مورد حادثه مربوط به کمک داور و مدافع لیورپول تحقیق می کند. اندرو رابرتسون در آنفیلد.

رابرتسون به دلیل مخالفت از سوی داور، پل تیرنی، در حالی که بازیکنان در نیمه دوم زمین آنفیلد و پایین تونل را ترک کردند، جریمه شد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از تساوی 2-2 گفت که اتفاقی را برای دفاع کناری ندیده است، اگرچه شنیده است “چیزی اتفاق افتاده است”.

“من شنیدم که تصاویر برای خود صحبت می کنند. نمی توانم بیشتر بگویم. من هیچ کدام از اینها را ندیدم.»

درموت گالاگر داور سابق لیگ برتر گفت که PGMOL با طرف های مربوطه صحبت خواهد کرد تا بفهمد چه اتفاقی افتاده است.

“من فکر می کنم بدون شک PGMOL و [Chief Refereeing Officer] گالاگر به اسکای اسپورت گفت: هوارد وب با هاتزیداکیس صحبت خواهد کرد، نظرات و افکار او و احساس او را خواهد فهمید.

گالاگر گفت: اتحادیه فوتبال انگلیس قبلاً گفته است که با او و اندی رابرتسون صحبت خواهد کرد. «…فقط موضوع پیگیری روند است».

الکساندر میتروویچ، مهاجم فولام به دلیل برخورد با داور کریس کاوانا و هل دادن او با شانه در جریان باخت ماه گذشته در جام حذفی مقابل منچستریونایتد، هشت بازی محروم و 75 هزار پوند (93128 دلار) جریمه شد.

کریس ساتون، مهاجم سابق بلکبرن در رادیو بی‌بی‌سی گفت که از محرومیت هاتزیداکیس حمایت می‌کند، در حالی که کیت هکت، دیگر داور سابق لیگ برتر، گفت که حرفه هاتزیداکیس در خطر است.

هاکت گفت: محرومیت الکساندر میتروویچ به اندازه کافی طولانی نبود، بنابراین اگر او مجرم شناخته شود، باید معادل آن باشد.



[ad_2]