خودروساز آمریکایی GM پس از آتش گرفتن باتری 69000 اتومبیل برقی را فراخوانده است اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

جنرال موتورز می گوید هنوز نمی داند که چه عاملی باعث آتش سوزی پنج باتری شورولت بولت شده است ، اما مهندسان آن در حال بررسی هستند.

خودروساز آمریکایی جنرال موتورز نزدیک به 69000 خودروی الکتریکی شورولت بولت را در سراسر جهان فراخوانده است زیرا باتری 5 دستگاه از آنها آتش گرفته است.

این شرکت گفت هنوز نمی داند که چه عواملی باعث ایجاد آتش سوزی شده اند اما مهندسان به طور شبانه روزی در تلاش بودند تا این موضوع را کشف کنند. به دلیل آتش سوزی دو نفر استنشاق کرده اند.

مهندس ارشد اجرایی Bolt ، جسی اورتگا گفت: فروشندگان نرم افزاری را نصب می کنند که شارژ را تا 90 درصد ظرفیت باتری محدود می کند تا زمانی که یک تنظیم دائمی ایجاد شود.

این تشنج Bolts را از سالهای مدل 2017 تا 2019 شامل تقریباً 51000 مورد در ایالات متحده پوشش می دهد.

این یک ماه پس از اعلام اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ایالات متحده در مورد تحقیق درباره آن انجام می شود. این آژانس در اسنادی که ماه گذشته به ثبت رسیده است گفته است که آتش سوزی در زیر صندلی عقب در حالی که اتومبیل ها پارک و بدون مراقبت بودند ، آغاز شده است.

اورتگا گفت مهندسان آتش سوزی را به پیچ و مهره های باتری تولید شده در کارخانه LG Chem در اوچانگ ، کره جنوبی ، از ماه مه 2016 تا مه 2019 منتقل می کنند. او گفت که آتش سوزی ها تقریباً به طور کامل شارژ باتری ها اتفاق افتاده است. او

اورتگا گفت: “ما هیچ تصادف تصدیقی از وسایل نقلیه دارای سلول که در این کارخانه تولید نشده اند یا میزان شارژ پایین تری دارند ، نداریم.”

وی گفت ، برخی از پیچ و مهره ها از سال 2019 و تمام نسخه های 2020 و 2021 دارای سلول های تولید شده در کارخانه LG Chem در هلند ، میشیگان هستند و در خروج شامل نمی شوند.

اورتگا گفت ، GM امیدوار است كه علت را پیدا كند و در اسرع وقت تعمیرات دائمی انجام دهد. وی روز جمعه در یک کنفرانس به خبرنگاران گفت که مهندسان چندین دلیل بالقوه را در نظر گرفته اند و نظریه غالب ندارند.

در حالی که به روزرسانی نرم افزار انجام نمی شود ، GM از مالکان می خواهد تنظیمات قابل تنظیم را به صورت دستی تغییر دهند تا باتری ها به طور کامل شارژ نشوند. اورتگا گفت: مالکانی که قادر به انجام این کار نیستند باید پیچ ​​و مهره های خود را در فضای باز پارک کنند و با یک فروشنده تماس بگیرند.

این شرکت گفت که بلافاصله فروشندگان و مشتریان را از توقیف موقت مطلع خواهد کرد.

اورتگا گفت که مدیرکل متوجه آتش سوزی شد و در ماه ژوئیه تحقیقات را آغاز کرد و او با کاوشگر NHTSA همکاری می کرد.

تغییر این نرم افزار با یک بار شارژ حدود 10٪ از محدوده Bolt را کاهش می دهد. جنرال موتورز گفت که درک می کند مالکان ممکن است از عملکرد کامل خودروهایشان ناراحت نباشند و به شکایات مورد به مورد رسیدگی می کنند. برد پیچ ​​های قدیمی حدود 238 مایل در هر بار شارژ است.

شورای امنیت حمل و نقل ملی ، یک آژانس فدرال که مسائل حمل و نقل را بررسی می کند ، در حال بررسی آتش سوزی در وسایل نقلیه الکتریکی است و انتظار می رود گزارش آن به زودی گزارش شود.



[ad_2]