خوک را در خانه بگذارید: شرکت های هواپیمایی ایالات متحده نسبت به حیوانات پرواز سخت تر می شوند | اخبار اقتصادی

[ad_1]

یک قانون جدید ایالات متحده فقط اجازه می دهد سگ های خدمه در کابین خلبان باشند و می گویند حمایت عاطفی از حیوانات به حساب نمی آید.

دولت ایالات متحده تصمیم گرفته است که وقتی صحبت از سفر هوایی می شود ، فقط سگ ها می توانند حیوانات خدماتی باشند و سایر همراهان حیواناتی که برای حمایت عاطفی استفاده می شوند ، حساب نمی شوند.

وزارت حمل و نقل ایالات متحده روز چهارشنبه قانون نهایی را صادر کرد که هدف آن رفع سالهای تنش بین شرکت های هواپیمایی و مسافرانی است که حیوانات خانگی خود را به صورت رایگان سوار می کنند و می گوید برای حمایت عاطفی به آنها احتیاج دارند.

برای سالها ، این بخش از شرکتهای هواپیمایی خواسته بود به حیواناتی که مسافر دارند و دارای یادداشت پزشکی هستند ، اجازه دهند حیوان نیاز به حمایت عاطفی داشته باشد. شرکت های هواپیمایی معتقدند که مسافران از قانون استفاده می کنند تا حیوانات حیوانات را از جمله گربه ، لاک پشت ، خوک و در یک مورد طاووس حمل کنند.

سالهاست که برخی از مسافران سگهای آموزش ندیده و انواع حیوانات دیگر را به داخل خود حمل می کنند و ادعا می کنند که برای حمایت عاطفی به حیوانات احتیاج دارند. [File: Julio Cortez/AP Photo]

این آژانس روز چهارشنبه گفت که در حال بازنویسی قوانین است ، تا حدی به این دلیل که مسافران حامل حیوانات غیرمعمول “اعتماد عمومی به حیوانات حقوقی را تضعیف می کنند.” وی همچنین به افزایش شیوع افراد “ارائه تقلب حیوانات خانگی خود به عنوان حیوانات خدماتی” و رفتارهای نامناسب حیوانات با حمایت عاطفی اشاره می کند.

قانون جدید مسافران را که دارای حیواناتی هستند که از نظر عاطفی حمایت می شوند ، مجبور می کند تا آنها را در محفظه چمدان چک کنند – و هزینه حیوان خانگی را پرداخت کنند – یا آنها را در خانه بگذارند. آژانس تخمین می زند که شرکت های هواپیمایی حداکثر 59.6 میلیون دلار در سال هزینه حیوانات خانگی دریافت کنند.

طبق آخرین قانون ، که پس از 30 روز لازم الاجرا می شود ، حیوان خدمت سگی است که برای کمک به شخص دارای معلولیت جسمی یا ذهنی آموزش دیده است. مدافعان جانبازان و سایرین اصرار داشتند که سگ های خدمات روانپزشکی را نیز وارد کنند.

شرکت های هواپیمایی قادر خواهند بود تا مالکان را ملزم به تضمین سلامتی ، رفتار و آموزش سگ کنند. خطوط هوایی ممکن است افراد دارای سگ خدماتی را ملزم به ارائه اسناد حداکثر تا 48 ساعت قبل از پرواز کنند ، اما نمی توانند مانند سایر مسافران از ورود به سیستم به صورت آنلاین منع شوند.

خطوط هوایی ممکن است در هر زمان نیاز به گمراهی سگهای خدماتی داشته باشند و ممکن است سگهایی را که رفتار پرخاشگرانه از خود نشان می دهند منع کنند. مواردی از حیوانات احساسی وجود دارد که مسافران را گاز می گیرند.

وزارت حمل و نقل از تصمیم قبلی در مورد ممنوعیت ممنوعیت کل نژاد سگ توسط شرکت های هواپیمایی پشتیبانی کرد. این مانعی برای Delta Air Lines است که سگ های پیت بول را در سال 2018 ممنوع کرد ، اقدامی که توسط مدافعان افراد معلول مورد انتقاد قرار گرفته است.

با این حال ، دلتا هیچ اشاره ای به عقب نشینی نمی کند. در بیانیه ای سخنگوی دلتا گفت این شرکت هواپیمایی در حال بررسی قانون جدید است اما “در حال حاضر هیچ تغییری در خدمات فعلی دلتا و پشتیبانی آن از سیاست های حیوانات وجود ندارد.”



[ad_2]