دادستان های ایالات متحده رسماً اتهامات علیه الک بالدوین | اخبار دادگاه

[ad_1]

این بازیگر در رابطه با تیراندازی مرگبار سال 2021 به یک فیلمبردار سر صحنه فیلم زنگ زدگی با اتهاماتی روبرو شد.

دادستان های ویژه نیومکزیکو اتهامات علیه الک بالدوین بازیگر قتل هالینا هاچینز، فیلمبردار فیلم Rust را لغو کردند و به گفته کارشناسان حقوقی نتیجه منطقی یک پیگرد ناموفق بود.

یک فرد نزدیک به دادستان ایالتی گفت، اقدام روز جمعه به دنبال شواهد جدیدی در مورد تفنگی که بالدوین در دست داشت هنگام شلیک گلوله ای که هاچینز را در حین فیلمبرداری فیلم کشته بود، انجام شد.

این اطلاعات باعث تضعیف پرونده دادستان پس از یک سری مشکلات قانونی شد و آنها را مجبور به انصراف از اتهامات قبل از جلسه استماع 3 مه کرد که قاضی قرار بود تصمیم بگیرد که آیا شواهد کافی برای محاکمه مرد مسلح بالدوین و رست هانا گوتیرز-رید وجود دارد یا خیر.

کری موریسی و جیسون لوئیس، دادستان‌ها در پرونده‌ای گفتند: «پرونده بدون پیش داوری منتفی شده است و تحقیقات فعال و ادامه دارد.»

یکی از مقامات دادگاه گفت که جلسه دادگاه در ساعت 2:30 بعد از ظهر (20:30 به وقت گرینویچ) اتهامات باقی مانده علیه گوتیرز-رید را بررسی می کند، که گفت گلوله واقعی را در اسلحه پر کرده و آن را با یک گلوله ساختگی اشتباه گرفته است.

این اخراج پس از آن صورت گرفت که وکیل بالدوین، لوک نیکاس، هفته گذشته در سانتافه شواهدی را به دادستان ارائه کرد مبنی بر اینکه نسخه تولید مثل Colt .45 “Peacemaker” که توسط بالدوین استفاده می شد، پس از ساخت آن توسط سازنده ایتالیایی اسلحه F.LLI Pietta با قطعات جدید اصلاح شده است. .

به گفته یک فرد آشنا، این اطلاعات استدلال دادستان را تضعیف می کند که اسلحه کاملاً خمیده بود و تنها در صورتی می توانست شلیک کند که بالدوین بی احتیاطی ماشه را می کشید.

دادستان های ویژه روز پنجشنبه گفتند که ممکن است پس از بررسی شواهد جدید علیه بالدوین اتهاماتی مطرح کنند، اما اکثر کارشناسان حقوقی در این مورد تردید دارند.

آمبروزیو رودریگز، دادستان سابق در دفتر دادستانی ناحیه ریورساید در کالیفرنیا گفت: «این پرونده بسیار ضعیف علیه بالدوین هرگز نباید مطرح می شد.

من نمی‌دانم که آنها چگونه می‌توانند با این شواهد جدید ادعای خود را ثابت کنند.»

[ad_2]