دادگستری آلیتو ایالات متحده: COVID-19 منجر به محدودیت “غیرقابل تصور” آزادی می شود | آمریکا و کانادا

[ad_1]

یک قاضی دادگاه عالی ایالات متحده از محدودیت های “سختگیرانه ، گسترده و طولانی مدت” به ویژه در رویدادهای مذهبی انتقاد کرده است.

قاضی دادگاه عالی ایالات متحده ساموئل آلیتو گفت: بیماری همه گیر COVID-19 با اشاره به ایجاد محدودیت در وقایع مذهبی ، منجر به محدودیت “غیرقابل تصور” در آزادی فردی شده است.

قوه قضائیه ، که به عنوان محافظه کار شناخته می شود ، اواخر روز پنجشنبه در جلسه جامعه فدرال گفت که شدت بحران را دست کم نمی گیرد یا مقامات را به دلیل پاسخ آنها انتقاد می کند.

اما وی افزود: قبلاً هرگز شاهد محدودیت های شدید ، گسترده و طولانی مدت مانند محدودیت های بیشتر در سال 2020 نبوده ایم.

وی در یک پیوند ویدیویی به کنفرانس سالانه سازمان محافظه کار گفت: “بحران COVID نوعی آزمایش استرس اساسی است.”

آلیتو ، که توسط رئیس جمهور جمهوریخواه جورج دبلیو بوش در سال 2006 منصوب شد ، به ذکر محدودیت هایی در وقایع تأثیرگذار بر وقایع مذهبی پرداخت.

«به عبادت فکر کن! وی گفت: “کلیساها در عید پاک تعطیل می شوند ، کنیسه ها برای عید پاک در یوم کیپور بسته می شوند.”

آلیتو افزود: “گفتن این صدمه ای به من وارد می كند ، اما در محله های خاص ، آزادی مذهبی به سرعت تبدیل به یك حق غیر دوستانه می شود.”

عدالت گفت که آزادی بیان نیز در معرض تهدید است.

وی گفت: “اگرچه این آزادی در برخی محافل مورد پسند واقع شده است ، اما ما باید همه تلاش خود را انجام دهیم تا از تبدیل شدن آن به حق ثانویه قانون اساسی جلوگیری شود.”

وی افزود: هنجارهای اجتماعی لیستی از مواردی را ایجاد کرده اند که گفتن آنها برای دانشجویان ، اساتید و کارمندان غیرقابل قبول است.

وی افزود: “نمی توان گفت كه ازدواج اتحادی بین زن و مرد است.” “تا همین اواخر ، اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها چنین تصور می کردند. اکنون این تعصب محسوب می شود. “



[ad_2]