داووس در مناطق گرمسیری: مجمع جهانی اقتصاد سنگاپور را انتخاب می کند اخبار از اروپا

[ad_1]

مجمع جهانی اقتصاد نشست سالانه بعدی خود را به جای سوئیس آلوده به ویروس کرونا در سنگاپور برگزار می کند.

مجمع جهانی اقتصاد به جای خانه سنتی خود ، سوئیس ، که در حال مبارزه با تعداد فزاینده ای از ویروس های کرونا است ، نشست سالانه خود را در سال 2021 در سنگاپور برگزار می کند.

به گزارش مجمع جهانی اقتصاد ، این نشست عالی که رهبران دولت ، دارایی و اقتصاد را به خود جلب می کند ، از 13 تا 16 مه در مرکز مالی آسیا برگزار می شود و در سال 2022 به داووس-کلوستر سوئیس باز خواهد گشت. به گفته وزارت تجارت و صنعت سنگاپور ، این نشست همچنین دارای یک م virtualلفه مجازی است تا امکان مشارکت بیشتر را فراهم کند.

سنگاپور به این دلیل انتخاب شد که درصد نسبتاً کمی از موارد Covid-19 را دارد و اخیراً آزمایش نسخه های اصلاح شده یک کنفرانس در مقیاس بزرگ را آغاز کرده است. در اوایل سال جاری ، مجمع جهانی اقتصاد اعلام كرد كه محل ملاقات خود را در سال 2021 به استراحتگاه Burgenstock در سوئیس منتقل می كند.

سوئیس با افزایش عفونت ها دست و پنجه نرم می کند و طی دو هفته گذشته حدود 54000 مورد جدید داشته است ، تقریبا به همان تعداد که سنگاپور از زمان شیوع آن گزارش کرده است.

کلاوس شواب ، بنیانگذار و رئیس اجرایی مجمع جهانی اقتصاد گفت: “نشست سالانه ویژه 2021 محلی برای دیدار حضوری رهبران دولت و جامعه مدنی برای اولین بار از ابتلا به بیماری همه گیر جهانی خواهد بود.”

در سال های اخیر ، نشست سالانه WEF رهبران سیاسی از جمله دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و همچنین رژه میلیاردرها ، رهبران و افراد مشهور را برای بحث در مورد چالش های جهانی گرد هم آورده است.

کشف سنگاپور

سنگاپور ویروس را با اقدامات ریاضتی ، مانند محاصره جزئی دو ماهه نیاز به استفاده از ماسک و محدودیت در اجتماعات اجتماعی ، تحت کنترل درآورده است. این امر باعث شد تا اقتصاد از اواسط ماه ژوئن به تدریج بازگشایی شود ، در حالی که موارد روزانه در جامعه به یک رقمی پایین یا حتی صفر کاهش می یابد ، در حالی که بیشتر موارد جدید وارد می شود.

چان چون سینگ ، وزیر تجارت و تجارت گفت: “با وجود همه گیری مداوم ، ما اطمینان داریم که سنگاپور می تواند ضمن حفظ ماموریت مجمع جهانی اقتصاد برای دستیابی به تغییرات مثبت از طریق همکاری و تعهد ، به حفظ سلامت و ایمنی عمومی ادامه دهد.” صنعت در سنگاپور. بیانیه.

سنگاپور با بازگشایی جلسات ، مشوق ها ، کنفرانس ها و نمایشگاه های خود ، موسوم به MICE ، در حال حرکت به جلو است. از اول اکتبر ، ایالت-شهر با محدودیت های خاص درخواست هایی را برای کنوانسیون هایی می پذیرد که می توانند حداکثر 250 نفر را بپذیرند.

رویکرد دوره همه گیری در جلسات تجاری بزرگ در هفته جهانی انرژی در سنگاپور در ماه اکتبر در حال آزمایش بود. شرکت کنندگان در این کنفرانس که در هتل Marina Bay Sands در مرکز شهر برگزار شد ، مجبور شدند یک آزمایش سریع Covid-19 را با نتیجه 30 دقیقه انجام دهند و یک برنامه ردیابی تماس را بارگیری کنند.



[ad_2]