درخواست تجدیدنظر ترامپ برای محکومیت تجاوز جنسی، قربانی در حال بررسی شکایت جدید | اخبار درباره دونالد ترامپ

[ad_1]

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، از دریافت جایزه 5 میلیون دلاری برای زنی که هیئت منصفه دریافتند او مورد آزار جنسی قرار گرفته است، درخواست تجدید نظر کرده است.

پس از اینکه هیئت منصفه به این نتیجه رسیدند که ترامپ در دهه 1990 به او تجاوز کرده و اکتبر گذشته او را بدنام کرده است، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، از تصمیم هیئت منصفه نیویورک مبنی بر اعطای 5 میلیون دلار به یک ستون نویس مجله درخواست تجدید نظر می کند.

یک اخطار تجدیدنظر در دادگاه فدرال در منهتن، اولین گام در روندی است که شکایت مدنی علیه ترامپ توسط نویسنده E. Jean Carroll را به هیئتی متشکل از سه قاضی از دادگاه تجدیدنظر ناحیه دوم ایالات متحده منتقل می کند.

این اطلاعیه توسط وکیل ترامپ، جو تاکوپینا، امضا شد که پس از حکم روز سه‌شنبه گفت که معتقد است دلایل قوی متعددی برای درخواست تجدیدنظر وجود دارد.

هیئت منصفه 9 نفره پس از کمتر از سه ساعت بحث و بررسی به این نتیجه رسیدند که کارول نتوانست ثابت کند که احتمال تجاوز ترامپ به او در رختکن فروشگاه برگدورف گودمن در اوایل بهار 1996 بسیار زیاد است. اما دریافتند که او مورد آزار جنسی قرار گرفت

در این حکم همچنین آمده است که ترامپ اکتبر گذشته در بیانیه‌ای در رسانه‌های اجتماعی به کارول بدنام کرده است.

کارول در ماه نوامبر، دقایقی پس از اجرایی شدن قانون موقت ایالت نیویورک که به قربانیان تجاوز جنسی اجازه می دهد از متجاوزان خود شکایت کنند، حتی اگر چند دهه قبل از آن اتفاق افتاده باشد، از ترامپ شکایت کرد.

کارول همچنین در حال بررسی شکایت های جدید علیه ترامپ است، زیرا او این هفته بار دیگر در تلویزیون او را بدنام کرد.

در یک جلسه تلویزیونی «تالار شهر» که روز چهارشنبه از شبکه سی‌ان‌ان پخش شد، ترامپ اظهاراتی را تکرار کرد که اساس شکایت موفقیت‌آمیز کارول برای افترا است، و به کیتلان کالینز، مجری خبر گفت که کارول یک «عجیب» بود که این حمله را جعل کرد – که با تشویق‌ها مواجه شد. تشویق جمعیت جمهوری خواه

ترامپ در این مصاحبه به قاضی فدرال فدرال منهتن، لوئیس کاپلان، که ریاست پرونده او را بر عهده دارد، توهین کرد.

روبرتا کاپلان، وکیل کارول، در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به آخرین اظهارات ترامپ، اقدامات قانونی بیشتری را در نظر دارد، به نیویورک دیلی نیوز گفت که او “در مورد آن فکر می کند.”

تاکوپینا، وکیل ترامپ از اظهار نظر در مورد شکایت جدید احتمالی خودداری کرد.

در یک اخطار تجدیدنظر که روز پنجشنبه در دادگاه بدوی، جایی که قاضی کاپلان ریاست دادگاه را برعهده داشت، وکلای ترامپ نوشتند که «توضیح داده می‌شود که متهم، دونالد جی. درخواست تجدید نظر ترامپ» به دور دوم.

تاکوپینا در ایمیلی درباره درخواست تجدیدنظر گفت: «قاضی کاپلان قبلاً یک بار در پرونده کارول علیه ترامپ رد شده است. ما مطمئن هستیم که پس از رسیدگی به این درخواست، دو برابر خواهد شد.»

اشاره او به رد تلاش کاپلان برای جایگزینی ایالات متحده با ترامپ به عنوان متهم در دعوای افترای قبلی بود که توسط کارول به دلیل اظهارات ترامپ در زمان ریاست جمهوری او مطرح شده بود. بخش دوم بعداً حکم داد که ترامپ برای اهداف این پرونده کارمند دولت است، اما درخواست تجدیدنظر به طور کامل حل نشد.

محکومیت ترامپ پس از یک دادگاه دو هفته ای بازگردانده شد که در آن کارول شهادت داد که پس از یک برخورد تصادفی بی دغدغه و عشوه آمیز که آنها را از ورودی فروشگاه به طبقه متروکه ششم لباس زیر زنانه، جایی که ترامپ در آنجا بود، در رختکن فروشگاه لوکس به او تجاوز جنسی کرده است. از کارول دعوت کرد تا برای خرید هدیه به او کمک کند.

او اولین بار تجربه خود را در سال 2019 در خاطرات خود در زمانی که ترامپ هنوز رئیس جمهور بود فاش کرد. او گفت که پاسخ عمومی او به قدری خشن بود که به اعتبار او لطمه زد، به قیمت 27 سال کار در مجله Elle تمام شد و او در معرض حملات ناپسند فالوورهایش در رسانه های اجتماعی قرار گرفت.

ترامپ که در حال حاضر به عنوان یک جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کند، در دادگاه شرکت نکرد.

[ad_2]