در حالی که ایالات متحده منتظر نتایج انتخابات است ، میزان ابتلا به COVID-19 همچنان در حال افزایش است آمریکا و کانادا

[ad_1]

چندین منطقه در ایالات متحده شاهد رکورد تعداد جدیدی از عفونت های COVID-19 در این هفته هستند.

در حالی که مردم در ایالات متحده منتظر نتایج انتخابات ریاست جمهوری داغ هستند ، پرونده های COVID-19 در چندین بخش کشور همچنان در حال افزایش است.

رویترز روز پنجشنبه گزارش داد ، ده ایالت ایالات متحده ثبت عفونت های جدید در این هفته ، از جمله ایلینویز و تگزاس ، دو کشور پیشرو کشور در بیشتر موارد COVID-19 گزارش شده در هفت روز گذشته.

وزارت بهداشت عمومی ایلینوی روز پنجشنبه 9 هزار و 935 مورد جدید در این ایالت و همچنین 97 مورد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا را اعلام کرد.

ایالات متحده با بیشترین موارد COVID-19 و مرگ و میر در جهان پیشتاز است و رئیس جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ ماه ها با انتقادات روبرو شده است – از جمله از سوی جو بایدن ، نامزد دموکرات خود – در مورد نحوه برخورد دولت با بیماری همه گیر کشنده. .

طبق نظرسنجی ملی در این هفته ، رای دهندگان آمریکایی گفتند که COVID-19 مهمترین اولویت آنها است و از هر 10 نفر حدود شش نفر گفتند که معتقدند کشور در مسیر اشتباهی قرار دارد.

ایالات متحده بیشترین تعداد کل عفونت و مرگ ناشی از COVID-19 را که به ویروس کرونا ویروس جدید نسبت داده شده از ابتدای شیوع همه گیر ثبت کرده است. [File: Bing Guan/Reuters]

طبق داده های دانشگاه جان هاپکینز ، تا روز پنجشنبه ، ایالات متحده بیش از 9.5 میلیون مورد COVID-19 و 234،300 مرگ را ثبت کرده است.

در همین حال ، در ایالات با افزایش سطح عفونت ، مقامات خواستار احتیاط هستند ، در حالی که برخی اقدامات جدیدی را برای جلوگیری از انتشار ویروس ارائه می دهند.

فرماندار ماین ، جانت میلز ، دستورالعمل قبلی را تقویت كرد كه در آن هنگام استفاده از ماسك برای حفظ فاصله اجتماعی دشوار است.

در این دستورالعمل آمده است که اکنون باید علائم در مکان های عمومی قرار داده شود تا به مردم اطلاع داده شود که ممکن است از ورود به آنها ممنوع باشد زیرا ماسک ندارند.

دستور بهداشت عمومی آلاباما همچنین به ماسک در مکان های عمومی تا 11 دسامبر نیاز دارد ، اگرچه این ایالت محدودیت تعداد افراد در مکان های عمومی مانند مغازه ها و مراکز تناسب اندام را از روز پنجشنبه لغو کرد.

آلاباما بیشترین تعداد موارد جدید COVID-19 را از روز چهارشنبه در اوایل ماه اوت گزارش داد و بیش از 1020 نفر در بیمارستان بستری شدند – 45 درصد افزایش از اواخر سپتامبر.



[ad_2]