در حالی که این شهر با COVID-19 می جنگد ، مدارس در نیویورک دوباره تعطیل می شوند آمریکا و کانادا

[ad_1]

شهردار بیل دو بلازیو روز چهارشنبه در مورد یکی از اولین سیستم های بزرگ مدرسه ای در ایالات متحده برای برگرداندن دانش آموزان به کلاس های درس گفت که نیویورک مدارس را تعطیل می کند تا تلاش کند جلوی شیوع مجدد ویروس کرونا را بگیرد.

شهردار گفت: بزرگترین سیستم مدارس دولتی کشور تعلیمات شخصی را در روز پنجشنبه متوقف می کند.

در یک کنفرانس مطبوعاتی بعد از ظهر ، دبلاسیو گفت که برنامه ریزی شده است که در صورت کاهش میزان عفونت ، آموزش شخصی را در اسرع وقت برگرداند ، اگرچه او هشدار داد که نوار بازگشت بالاتر خواهد بود.

“ما می خواهیم با این مبارزه کنیم. این یک شکست است ، اما بر آن غلبه خواهد کرد. “

رئیس آموزش و پرورش ریچارد کارانزا تأکید کرد که این مدرسه هنوز در یک جلسه از راه دور برگزار خواهد شد.

این شهر گفته بود اگر 3 درصد از آزمایشات ویروس کرونا در طی هفت روز در شهر مثبت شود ، ساختمانهای مدارس تعطیل می شوند. با نزدیک شدن درصد به هفته جاری ، دبلاسیو به والدین توصیه کرد که برای تعلیق احتمالی آماده شوند.

شهردار گفت که این نرخ از روز سه شنبه برابر با آن مارک بود.

اکنون بیش از یک میلیون دانش آموز در مدارس شهری این شهر بصورت کاملاً آنلاین آموزش داده می شوند ، همانطور که بیشتر دانش آموزان در حال حاضر هستند. در پایان ماه اکتبر ، تنها حدود 25 درصد از دانش آموزان در مدرسه تحصیل کرده بودند ، بسیار کمتر از انتظار کارکنان.

سیستم مدرسه نیویورک ، مانند سایر کشورها ، با پریدن ویروس ، آموزش شخصی را در اواسط ماه مارس متوقف کرد [Brendan McDermid/Reuters]

این مدرسه خصوصی در 21 سپتامبر برای پیش دبستانی ها و برخی از دانش آموزان آموزش ویژه افتتاح شد. مدارس ابتدایی در 29 سپتامبر و دبیرستان ها – در 1 اکتبر باز هستند.

در آن زمان ، میانگین آزمون مثبت هفت روزه زیر 2٪ بود.

حتی اگر سیستم مدارس باز باشد ، پس از مثبت شدن دانش آموزان یا کارکنان و شروع کار به ایجاد ایستگاه های اتوبوس محلی در محله هایی که به سرعت ویروس کرونا رشد می کند ، نزدیک به 1500 کلاس تعطیل موقت را پشت سر گذاشتند.

در اواسط هفته ، بیش از 2300 دانش آموز یا کارکنان مدارس دولتی از ابتدای سال تحصیلی مثبت شده اند.

سیستم مدرسه نیویورک ، مانند سایر کشورها ، در اواسط ماه مارس با پریدن ویروس ، آموزش شخصی را متوقف کرد.

به منظور حفظ گسترش دانش آموزان ، این شهر آموزش های شخصی را فقط به صورت نیمه وقت ارائه می داد و در بقیه وقت جوانان از خانه های خود وارد می شدند [Frank Franklin II/AP Photo]

در حالی که بعداً بسیاری از نواحی بزرگ مدارس در ایالات متحده تصمیم گرفتند دوره جدید را با آموزش آنلاین آغاز كنند ، د بلازیو اصرار داشت كه درهای خانه های مدرسه را باز كند. این حزب دموکرات معتقد است دانش آموزان به خدماتی که در مدرسه دریافت می کنند نیاز دارند و بسیاری از والدین برای بازگشت به کار خود به آن اعتماد می کنند.

برای پراکنده نشدن دانش آموزان ، این شهر آموزش های شخصی را فقط به صورت نیمه وقت ارائه می داد و در بقیه وقت ها جوانان از خانه وارد می شدند.

تاریخ از سرگیری ، که در ابتدا برای 10 سپتامبر تعیین شده بود ، دو بار به تعویق افتاد زیرا معلمان ، مدیران و برخی والدین گفتند اقدامات امنیتی و کارکنان ناکافی است و اتحادیه معلمان تهدید کرد که در یک نقطه اعتصاب می کنند.

این شهر با تغییراتی از جمله استخدام هزاران معلم دیگر و آزمایش 10 تا 20 درصد از کل دانش آموزان و کارکنان ماهانه از نظر ویروس موافقت کرد.

هنگامی که سرانجام دبیرستان ها درهای خود را باز کردند ، دی بلازیو آن را به عنوان “یک لحظه کاملا شگفت انگیز” برای بازسازی شهر تحسین کرد.

سیستم مدرسه نیویورک ، مانند سایر کشورها ، با پریدن ویروس ، آموزش شخصی را در اواسط ماه مارس متوقف کرد [Kathy Willens/AP Photo]

وی در آن زمان گفت: “این نمونه ای از آنچه نیویورک را بزرگ می کند است.” وی افزود: “ما كاری كردیم كه سایر شهرهای اطراف این كشور فقط می توانستند رویای آن را ببینند زیرا ما مدت طولانی با این همه گیری مبارزه كردیم.”

اعلامیه این شهر درست در شرایطی اعلام شد که اندرو کوومو ، فرماندار نیویورک ، که معمولاً شهردار را به دلیل تصمیمات مهم همه گیری ، سرنگون می کرد ، در یک کنفرانس مطبوعاتی به نتیجه رسید که در آن او گفت که این شهر در صورت تمایل قدرت بستن کارها را دارد.

کوومو پیش از شکرگذاری ، هنگامی که به مردم التماس می کرد که به دلیل امنیت کاذب در خواب تعطیل نشوند ، “جهش عظیمی” در موارد COVID-19 پیش بینی کرد.

خانواده شما امن به نظر می رسند ، اینطور نیست؟ خانه شما امن به نظر می رسد. کوومو در جلسه توجیهی ایالت کاپیتول گفت: “میز ناهار خوری شکرگذاری شما ایمن به نظر می رسد.” – نه ، شما در امان نخواهید بود. این یک توهم است. “

مناطقی از غرب نیویورک که تحت شدیدترین محدودیت ها در “منطقه زرد” بودند ، اکنون تحت محدودیت های شدیدتری در “منطقه نارنجی” قرار دارند ، جایی که مدارس در حال دور شدن هستند و مشاغل “پر خطر” مانند سالن های ورزشی کوومو گفت بسته است.



[ad_2]