در سال 2021 ، دستگاه قدیمی Android شما دیگر از بسیاری از وب سایت ها پشتیبانی نخواهد کرد

[ad_1]

5fb4ae5c45214_2020-11-18_08-47

اگر تلفن اندرویدی قدیمی دارید ، ممکن است واقعاً لازم باشد به دنبال مدل بهتری باشید. البته ، اگر قصد خرید ندارید ، می توانید Firefox را بارگیری کنید و از آن برای مشاهده استفاده کنید.

طبق گزارشی که در وب سایت پلیس آندروید منتشر شده است ، بسیاری از وب سایت های امن دیگر در دستگاه هایی با نسخه های اندروید کمتر از نوکیا 7.1.1 کار نخواهند کرد.

Let Encrypt ، یک سازمان صدور گواهینامه غیرانتفاعی ، اخیراً اعلام کرد که همکاری آن با سازمان صدور گواهینامه IdenTrust در تاریخ 1 سپتامبر 2021 پایان می یابد.

از آنجا که Let’s Encrypt قصد توسعه همکاری را ندارد ، قصد دارد به طور کامل به گواهینامه اصلی برگردد و از 11 ژانویه سیگنالینگ متقابل برای IdenTrust را متوقف کند.

این برای عموم مردم قابل درک است و به این معنی است که بسیاری از وب سایت های امن دیگر با نسخه های قدیمی Android سازگار نخواهند بود.

به گفته کارشناسان ، این می تواند یک مشکل باشد.
بر اساس بیایید رمزگذاری کنیم ، 33.8٪ از دستگاه های اندرویدی از نسخه های قدیمی سیستم عامل استفاده می کنند. این دستگاه ها از اوایل سال 2021 هنگامی که بخواهند از بسیاری از وب سایت های امن بازدید کنند خطاهای گواهی را تجربه می کنند.

البته ، برای کاربرانی که قصد خرید گوشی جدیدی را ندارند ، ممکن است گزینه ای وجود داشته باشد.
Let’s Encrypt به کاربران دستگاه های قدیمی اندروید توصیه می کند Firefox را بارگیری کرده و از آن برای مشاهده استفاده کنند.

با این حال ، این توصیه را به خاطر داشته باشید: استفاده از Firefox در این زمان می تواند مشکلات مرورگر تلفن همراه را برطرف کند ، اما هنوز هم می توانید هنگام استفاده از برنامه ها در دستگاه Android قدیمی ، خطای گواهی دریافت کنید ، به همین دلیل سوال خرید تلفن جدید ضروری است.

اگر تلفن اندرویدی قدیمی دارید ، شاید واقعاً لازم باشد بدنبال مدل بهتری بگردید. البته ، اگر قصد خرید ندارید ، می توانید Firefox را بارگیری کنید و از آن برای مشاهده استفاده کنید.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fb4ae5c45214_2020-11-18_08-47

طبق گزارشی که در وب سایت پلیس آندروید منتشر شده است ، بسیاری از وب سایت های ایمن دیگر روی دستگاه هایی با نسخه اندروید کمتر از نوکیا 7.1.1 کار نخواهند کرد.

Let Encrypt ، یک نهاد صدور گواهینامه غیرانتفاعی ، اخیراً اعلام کرد که همکاری آن با سازمان صدور گواهینامه IdenTrust در تاریخ 1 سپتامبر 2021 پایان می یابد.

از آنجا که Let’s Encrypt قصد گسترش همکاری را ندارد ، قصد دارد به طور کامل به گواهینامه اصلی برگردد و از 11 ژانویه سیگنالینگ متقابل برای IdenTrust را متوقف کند.

این برای عموم مردم قابل درک است ، به این معنی که بسیاری از وب سایت های امن دیگر با نسخه های قدیمی Android سازگار نخواهند بود.

به گفته کارشناسان ، این می تواند مشکل ساز باشد.
طبق Let’s Encrypt ، 33.8٪ از دستگاه های اندرویدی از نسخه های قدیمی سیستم عامل استفاده می کنند. این دستگاه ها از اوایل سال 2021 هنگامی که می خواهند از بسیاری از وب سایت های امن بازدید کنند ، خطاهای گواهی را تجربه می کنند.

البته ، برای کاربرانی که قصد خرید گوشی جدیدی را ندارند ، ممکن است گزینه ای وجود داشته باشد.
Let’s Encrypt به کاربران دستگاه های قدیمی اندروید توصیه می کند Firefox را بارگیری کرده و از آن برای مشاهده استفاده کنند.

با این حال ، به خاطر داشته باشید: با استفاده از Firefox می توانید مشکلات مرورگر تلفن همراه را حل کنید ، اما هنوز هم می توانید هنگام استفاده از برنامه ها در دستگاه Android قدیمی ، خطای گواهی دریافت کنید ، به همین دلیل سوال خرید تلفن جدید ضروری است.

[ad_2]