دستگیری دو سارق زن با سابقه 40 فقره سرقت تلفن های همراه آخرین خبرها

[ad_1]

5fc9f396a4c35_5fc9f396a4c37

رئیس اداره پلیس تهران بزرگ پلیس 124 پلیس تهران بزرگ از دستگیری دو زن سارق با کشف 40 فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان در جریان سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمد قدیمی خاطرنشان کرد: چندین فقره سرقت مربوط به آدم ربایی از جمله تلفن های همراه و اشیای قیمتی شهروندان در کلانتری 124 گلگک انجام شده و در بررسی های اولیه مشخص شده که دو موتورسوار با استفاده از موتورسیکلت اقدام به سرقت کرده اند.

وی افزود: تیمی متشکل از 124 افسر پلیس گلگاکا مسئولیت این پرونده را بر عهده گرفتند و با افزایش تعداد گشت های پلیس در هنگام سرقت از زنی که در یک ماشین نشسته بود و با تلفن صحبت می کرد ، توانستند هر دو موتورسوار را شناسایی کنند.

رئیس پلیس گلهاک توضیح داد: پس از مشاهده سارقان ، عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و مأموران موفق شدند موتور را متوقف کنند و پس از مدتی چندین شلیک کردند و هر دو متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ پیر اظهار داشت: در بازرسی بدنی از متهمان تعدادی تلفن همراه سرقتی کشف شد و هر دو متهم پس از تحویل به کلانتری ، به سرقت تلفن های پیدا شده اعتراف کردند.

کلانتری ناحیه گلهک افزود: هر دو متهم به 40 مورد توقیف شهروندان اعتراف کردند که در بازجویی پلیس مورد بازجویی قرار گرفتند و پس از اتمام پرونده سارقان برای محاکمه به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره پلیس تهران بزرگ پلیس 124 پلیس تهران بزرگ از دستگیری دو زن سارق با کشف 40 فقره سرقت خبر داد و گفت: در جریان سرقت متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fc9f396a4c35_5fc9f396a4c37

سرهنگ محمد قدیمی خاطرنشان کرد: چندین فقره سرقت مربوط به موضوع آدم ربایی از جمله تلفن های همراه و اشیای قیمتی شهروندان در کلانتری 124 گلگک انجام شده و تحقیقات اولیه نشان داده است که دو موتورسوار با استفاده از موتورسیکلت اقدام به سرقت کرده اند.

وی افزود: تیمی متشکل از 124 افسر پلیس گلگاکا مسئولیت این پرونده را بر عهده گرفتند و با افزایش تعداد گشت های پلیس در هنگام سرقت از زنی که در اتومبیل نشسته بود و با تلفن صحبت می کرد ، توانستند هر دو موتورسوار را شناسایی کنند.

رئیس پلیس گلهاک توضیح داد که پس از مشاهده سارقان ، عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و مأموران موفق شدند موتور را متوقف کنند ، پس از مدتی چندین تیراندازی کردند و هر دو متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ پیر اظهار داشت: در بازرسی بدنی از متهمان تعدادی تلفن همراه سرقتی کشف شد و هر دو متهم پس از تحویل به کلانتری ، به سرقت تلفن های پیدا شده اعتراف کردند.

کلانتری ناحیه گلهک افزود: هر دو متهم به 40 مورد دستگیری شهروندانی اعتراف کردند که توسط پلیس بازجویی شدند و پس از اتمام پرونده سارقان برای محاکمه به مراجع قضایی معرفی شدند.

[ad_2]