دست کم پنج نفر در آخرین غرق شدن کشتی در لیبی جان خود را از دست دادند ایتالیا

[ad_1]

به نقل از Open Arms ، حدود 100 نفر حدود دو روز است که با یک قایق که در آبهای بین المللی در کنار لیبی سقوط کرده است سفر می کنند.

یک موسسه خیریه نجات گفت که حداقل 5 نفر در آخرین غرق شدن کشتی در دریای مرکزی مدیترانه جان خود را از دست داده اند و هشدار دادند که با ادامه عملیات امداد و نجات تعداد کشته شدگان افزایش می یابد.

حدود 100 نفر حدود دو روز است که با یک قایق که در آبهای بین المللی در خارج از لیبی سقوط کرده است سفر کرده اند ، جایی که بازوهای باز به آن کمک می کردند.

وی گفت که تنها با دو قایق تندرو و شش نجاتگر عملیات نجات را به تنهایی انجام می داد.

Open Arms در توییتر خود نوشت: “این اتفاق می افتد وقتی مردم را برای روزها در دریا بگذارید.”

این گروه گفت که در حالی که تیم های پزشکی کشتی “جدی ترین موارد” را مراقبت می کردند ، اجساد هر پنج نفر کشف شده بود.

آغوش باز دولتها و مقامات را متهم کرده است که اغلب پناهندگان و مهاجرانی را که برای رسیدن به سواحل اروپا به یک سفر دریایی خطرناک می روند “رها می کنند” و آنها را برای روزها در دریا رها می کنند.

روز سه شنبه ، این موسسه خیریه 88 نفر دیگر را که هنوز با حدود 20 خدمه در کشتی هستند نجات داد. وی گفت اکنون از دولت ایتالیا می خواهد که به بازماندگان اجازه دهد در جزیره لامپدوسا در نزدیکی این کشور فرود آیند.

ریكاردو گاتی ، رئیس Open Arms ایتالیا ، گفت: “ما به دولت ها برای ایجاد یك عملیات مشترک نجات دریایی و راهروهای بشردوستانه برای ایجاد مسیرهای ایمن برای جابجایی و فرار نیاز داریم.”

ایتالیا مسیر اصلی افرادی است که عمدتاً از تونس و لیبی به اروپا می روند.

به گفته وزارت کشور ، این کشور در سال 2020 تاکنون نزدیک به 31000 ورود را ثبت کرده است ، در حالی که برای مدت مشابه سال گذشته تقریبا 10 هزار نفر است.

در ماه اکتبر ، ایتالیا با مجازات گروه های کمک کننده که افراد بدون سند را به ساحل می برند و حمایت از پناهندگان در معرض آزار و اذیت در خانه را مجازات می کند ، قوانین سختگیرانه ای را کاهش داد.



[ad_2]