دموکرات های گرجستان جمهوری خواهان را برای بحث در مورد دور دوم سنا به چالش می کشند آمریکا و کانادا

[ad_1]

رقابت در جنوب ایالات متحده تعیین خواهد کرد که جمهوریخواهان یا دموکرات ها سنای آمریکا را رهبری می کنند.

نامزدهای دموکرات در جفتی از رقابت های سنای ایالات متحده در جورجیا روز دوشنبه دو سناتور فعلی جمهوری خواه را به بحث و گفتگو پیش از رای گیری در 5 ژانویه ، که تصمیم گیری در مورد کنترل سنا را انجام می دهد ، به چالش کشیدند.

جان اوسوف ، نماینده حزب دموکرات ، گفت که دعوتنامه های شش رسانه را برای مباحثه پذیرفته است و از سناتور رقیب جمهوری خواه دیوید پوردو خواست تا به او در این همایش ها بپیوندد. وی پیش از این در روز یکشنبه ، پس از گزارش رسانه ها مبنی بر اینکه فرصت پرودو برای بحث در مورد یک باشگاه مطبوعاتی در 6 دسامبر در آتلانتا رد کرده بود ، پردو را یک “ترسو” خوانده بود.

به همین ترتیب ، رافائل وارنوک از حزب دموکرات ، کلی لوفلر جمهوری خواه را برای سه بحث تلویزیونی ، از جمله یک بحث در یک باشگاه مطبوعاتی در آتلانتا ، در 6 دسامبر به چالش کشید.

پس از روی کار آمدن جو بایدن ، رئیس جمهور دموکرات ، مسابقه اوسوف-پردو و بازی وارنوک-لوفلر تعیین خواهند کرد که جمهوری خواهان یا دموکرات ها سنا را رهبری خواهند کرد.

دموکرات ها باید هر دو کرسی را به دست آورند تا مجلس سنا 50-50 تقسیم شود و به کمال هریس معاون رئیس جمهور منتخب رأی دهد. جورجیا از سال 1996 سناتور دموکرات را انتخاب نکرده است ، اما رئیس جمهور منتخب دموکرات جو بایدن رئیس جمهور دونالد ترامپ را در انتخابات ریاست جمهوری گذشته با 49.5 درصد به 49.2 درصد رهبری کرده است. سرشماری در حال انجام است.

مدیر ستاد انتخاباتی بن فرای در بیانیه ای گفت كه قبلاً دو بحث در رقابت های سنا در جورجیا قبل از دور اول رای گیری در 3 نوامبر انجام شده بود.

“در هرکدام [debate]فرای گفت: “اوسوف بارها دروغ گفته است … اگر اوسوف بخواهد به دروغ گفتن به گرجی ها در تلویزیون ادامه دهد ، مجبور است از پول خود در خارج از کشور برای پرداخت آنها استفاده کند.”

هیچ واکنش فوری از مبارزات انتخاباتی لوفلر مشاهده نشد.

كلی لوفلر ، نامزد جمهوری خواه برای سنای ایالات متحده ، روز جمعه در یك گردهمایی پیش از انتخابات سخنرانی كرد [Brynn Anderson/AP Photo]

اوسوف و وارنوک روز یکشنبه برای اولین بار در رقابت های دور دوم با هم ظاهر شدند و از رای دهندگان خواستند که فقط دو ماه پس از انتخابات ریاست جمهوری به صندوق های رای برگردند. هر دو نفر مورد حمله مخالفان جمهوری خواه خود قرار گرفته اند و انتظار می رود دموکرات ها فعالیت های مشترک خود را افزایش دهند.

فعالیت های آنها بر روی مراقبت های بهداشتی ، تسکین COVID-19 و واکنش جمهوری خواهان به بیماری همه گیر متمرکز است. در همین حال ، کمپین های پردو و لوفلر وارنوک و اوسوف را به اتخاذ سیاست های “سوسیالیستی” در مورد تغییر اقلیم و مراقبت های بهداشتی متهم کرده اند.

وی در رویداد روز یکشنبه در ماریتا اوسوف ، از پردو خواست تا بحث در آتلانتا را لغو کند. اسوف گفت: “تصور كنید كه یك سناتور آمریكایی نشسته اید ، خیلی ناجوانمردانه است و نمی توانید در مقابل مخالف خود در مجامع عمومی بحث كنید.”

در همین حال ، وارنوک بر اهمیت بازگشت رای دهندگان برای دومین بار برای حمایت از دموکرات ها به رای گیری تأکید کرد و گفت که وی با زنی صحبت کرده است که در 3 نوامبر به او رأی داده و “تصوری از بازگشت او ندارد. “

باشگاه مطبوعاتی آتلانتا در بیانیه ای اعلام كرد كه پوردو از شركت در مناظره در تاریخ 6 دسامبر خودداری كرده است ، اما اوشوف تأیید كرده است: “ما بحث را ادامه خواهیم داد و سناتور پردو با تریبون خالی نشان داده خواهد شد.”



[ad_2]