دیابت به دربی رسیده است آخرین خبرها

[ad_1]

5fc8b48eadc35_2020-12-03_13-19

در جریان تمرین ریکاوری استقلال ، “آبی پوشان” این خبر خوب را منتشر کردند که پس از یک توقف سخت مقابل پیکان و البته مصدومیت مسعود ریگا ، روحیه آنها را کمی افزایش داد.

استقلال در مقابل پیکان متوقف شد ، در حالی که شیخ دیابات ، بهترین بازیکن تیم و آقای گول به دلیل مصدومیت نتوانست آبی پوشان را در مسابقات لیگ برتر فصل گذشته همراهی کند و ظاهراً نمی تواند در جمع سبزها ظاهر شود. مستطیل تا پایان این ماه. بنابراین ، محمود فکری باید استفاده از این مهاجم بزرگ در مبارزه با صنعت نفت ، شهر هودرا و ذوب آهن را محدود کند.

در جریان تمرین روز گذشته استقلال برای احیای استقلال ، “آبی ها” این خبر خوب را منتشر کردند که پس از ایست سخت مقابل پیکان و البته مصدومیت مسعود رد ، روحیه جنگی آنها را کمی افزایش داد. طبق گفته بازیکنان و برخی مربیان استقلال ، دیاباته از روزهای اول ژانویه تمرین خود را از سر می گیرد و با توجه به فینال لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 20 دسامبر و تاکید بر بازی پرسپولیس و سپاهان قبل از دربی پایتخت ، احتمال دارد استقلال و پرسپولیس یکی در هفته دوم زمستان و تا آن زمان دیابت قادر به بازی خواهد بود و در بدترین حالت (اگر دوباره صدمه ای نبیند) می تواند حداقل یک نیمه مقابل پایتخت سفید بازی کند.

در جریان تمرین ریکاوری استقلال ، “آبی پوشان” این خبر خوب را منتشر کردند که پس از یک توقف سخت مقابل پیکان و البته مصدومیت مسعود ریگا ، روحیه آنها را کمی افزایش داد.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fc8b48eadc35_2020-12-03_13-19

استقلال در مقابل پیکان متوقف شد ، در حالی که شیخ دیاباته ، بهترین بازیکن تیم و آقای گول به دلیل مصدومیت نتوانست آبی پوشان را در مسابقات لیگ برتر فصل گذشته همراهی کند و ظاهراً قادر به حضور در این مسابقات نخواهد بود. در پایان این ماه در یک مستطیل سبز قرار بگیرید. بنابراین ، محمود فکری باید استفاده از این مهاجم بزرگ در مبارزه با صنعت نفت ، شهر هودرا و ذوب آهن را محدود کند.

در جریان تمرین روز گذشته استقلال برای احیای استقلال ، “آبی پوشان” این خبر خوب را منتشر کردند که پس از یک ایست سخت در مقابل پیکان و البته مصدومیت مسعود رد ، روحیه جنگی آنها را کمی افزایش داد. طبق گفته بازیکنان و برخی مربیان استقلال ، دیاباته از روزهای اول ژانویه تمرین خود را از سر می گیرد و با توجه به فینال لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 20 دسامبر و تاکید بر بازی پرسپولیس و سپاهان قبل از دربی پایتخت ، احتمال دارد استقلال و پرسپولیس یکی در هفته دوم زمستان و تا آن زمان دیابت قادر به بازی خواهد بود و در بدترین حالت (اگر دوباره صدمه ای نبیند) می تواند حداقل یک نیمه مقابل پایتخت سفید بازی کند.

[ad_2]