رأی دادن در ایالات متحده 2020: چرا زنان در مورد انتخابات تصمیم می گیرند آمریکا و کانادا

[ad_1]

وقتی 100 سال پیش به برخی از زنان حق رأی دادن در ایالات متحده داده شد ، مردان از “سلسله مراتب دامن” ترس داشتند – جایی که اگر زنان برای ایجاد احزاب خود با هم متحد می شدند ، می توانستند سیستم سیاسی کشور را مختل کنند ، طبق گفته کاترین دپالو. گولد ، استاد علوم سیاسی در دانشگاه بین المللی فلوریدا.

اما این فقط اتفاق نیفتاد. احزاب سیاسی موجود به سرعت سازگار شدند و زنان را در ساختارهای سازمانی خود گنجاندند. بسیاری از زنان در زندگی خود به همان نامزدهای رای دادن به مردان رأی می دهند. دهه ها طول خواهد کشید تا زنان رنگارنگ – از جمله زنان سیاه پوست ، بومی ، آسیایی و آمریکای لاتین – بتوانند رأی دهند. و برای زنانی که در سال 1920 می توانستند ، بسیاری اصلاً رأی ندادند.

فقط در انتخابات ریاست جمهوری سال 1980 بود که شکاف جنسیتی پدیدار شد – تفاوت بین نسبت زنان و مردانی که از یک کاندیدای خاص حمایت می کنند. این همچنین اولین سالی بود که زنان با درصد بیشتری نسبت به مردان رأی می دادند. این روند از آن زمان در همه انتخابات ریاست جمهوری ادامه داشته است و همین امر باعث می شود که زنان امروز نیرویی قدرتمند در صندوق های رای باشند.

دپالو-گولد به الجزیره گفت: “زنان رأی دهنده در مورد انتخابات تصمیم می گیرند.”

زنان ، به ویژه سیاه پوستان ، در سال 2008 به باراک اوباما کمک کردند تا وارد کاخ سفید شود و در سال 2012 نیز او را در آنجا نگه داشت. در سال 2016 ، صدای زنان سفیدپوست در حومه شهر توجه بسیاری را به خود جلب کرد. در حالی که زنان بیشتری به هیلاری کلینتون ، نامزد دموکرات ها رأی دادند ، دونالد ترامپ در میان زنان سفیدپوست ، به ویژه زنان در ایالت های حومه ، که رئیس جمهور تنها با چند هزار رای پیروز شد ، پیروز شد.

رای دهنده در حومه شهر

در مورد سال جاری ، احتمالاً آمار جمعیتی زنان سفید حومه سفید بار دیگر نقش تعیین کننده ای ایفا می کند.

“به اندازه کافی وجود دارد.” [women] دپالو-گولد توضیح داد. “اگر ترامپ زنان سفیدپوست را برنده نشود ، باید آن را در جای دیگری اختراع کند.”

در یک نظرسنجی که در اوایل این هفته توسط CNN منتشر شد ، جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات ، از 61 تا 37 درصد ملی در میان زنان از ترامپ رهبری کرد. این اختلاف تا حدودی به دانشجویان دختر دانشگاه ، زنان سفیدپوست برمی گردد که برخی از آنها در سال 2016 به رئیس جمهور رأی دادند اما امسال به او رجوع کردند. در مواردی که ترامپ از برخی حمایت ها برخوردار است ، نظرسنجی ها نشان می دهد او در میان زنان سفیدپوست بدون تحصیلات عالی است. با این حال ، مهمترین مسئله نحوه کنار آمدن نامزدها در ایالتهای در حال نوسان است ، و به همین دلیل این مبارزات به دنبال جذب زنان از حومه شهرها در این مناطق اصلی در میدان جنگ هستند.

ترامپ خواستار صدای زنان سفیدپوست در حومه شهر است. “من محله لعنتی تو را نجات دادم ، مگر نه؟” او در اوایل این ماه به زنان حومه ای در پنسیلوانیا گفت ، و پیام های “قانون و نظم” خود را بازی كرد. روز سه شنبه در میشیگان ، او به تماس جنسیتی و منسوخ شده تكیه داد: “ما شوهرهای شما را به كار خود برمی گردانیم.”

هواداران هنگام ورود رئیس جمهور دونالد ترامپ برای سخنرانی در تجمع پیش از انتخابات در ردینگ ، پنسیلوانیا ، در تاریخ 31 اکتبر 2020 ، استقبال کردند. [Alex Brandon/AP Photo]

در همین حال ، بایدن بر این امر متمرکز شده است که چگونه می تواند در برابر همه گیری ویروس کرونا ، که به طور نامتناسبی بر زنان ایالات متحده تأثیر گذاشته است ، واکنش متفاوتی نشان دهد. بایدن همچنین سناتور کمالا هریس را به عنوان شریک زندگی خود انتخاب کرد و او را به عنوان اولین زن سیاه پوست و آمریکایی آسیایی با بلیط ریاست جمهوری انتخاب کرد.

توجه زیادی به زنان حومه شهر در مناطقی که اهمیت صدای آنها را بیشتر احساس می کنند ، است. سال گذشته ، ماریا مولر از جورجیا به شهرستان لنكستر ، پنسیلوانیا ، یك سنگر تاریخی جمهوری خواهان ، نقل مکان كرد.

به عنوان یک جمهوریخواه مادام العمر ، 49 ساله پس از انتقال به پنسیلوانیا برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری در سال 2016 ، ثبت نام خود را به عنوان رای دهنده دموکرات تغییر داد. وی گفت چهار سال پیش از رای دادن به ترامپ “پشیمان است” او آن را می خواهد. از آن زمان هیچ دفتری وجود نداشته است.

وی افزود: “من می خواهم پنسیلوانیا را تبدیل كنم” و افزود كه مشتاقانه منتظر رای دادن به بایدن در 3 نوامبر است.

مولر به الجزیره گفت: “من واقعاً احساس می کنم که من و دخترم گزارش خواهیم شد.” “ترامپ در اینجا بود ، فقط دو مایل دورتر ، که نشان می دهد رای من واقعاً شمرده خواهد شد.”

آلیس باتلر-شورت ، که در شهرستان فیرفکس ، ویرجینیا زندگی می کند ، می گوید که او از اهمیت زنان در این انتخابات اطلاع دارد.

باتلر-شورت قبل از انتخابات 2016 ، زنان ویرجینیا را برای ترامپ ایجاد کرد که مستقیماً در کارزار انتخاباتی شرکت نداشت ، زیرا می دانست رئیس جمهور به حمایت زنان احتیاج دارد.

وی به الجزیره گفت: “در آن زمان ، من واقعاً می دانستم كه این یك جنبش خواهد بود زیرا می دانستم كه زنان بخش بزرگی از مبارزات انتخاب او خواهند بود.”

وی گفت: “من فکر می کنم زنان واقعاً از بسیاری جهات قدرت کشور هستند.” “در مورد مبارزات انتخاباتی مانعی برای زنان نیست.”

باتلر-شورت می گوید که او با ایده روی آوردن زنان حومه علیه ترامپ مخالف است.

وی گفت: “زنان حومه این رئیس جمهور را دوست دارند.” “آنها مادران هستند.” آنها میزبان هستند ، آنها افرادی هستند که امنیت خانواده هایشان را می خواهند. آنها خواهان سعادت برای خانواده های خود هستند. آنها امنیت خانواده های خود را می خواهند. ” “این در خط مقدم سیاست های اوست: قانون و نظم.”

زنان خوش رنگ: نیرویی در حال رشد و قابل اعتماد

اما امسال نه تنها زنان سفیدپوست نیرویی قدرتمند خواهند بود. زنان سیاه پوست ، علی رغم قوانین سرکوب آرا ، در آخرین انتخابات ریاست جمهوری ، از جمله در سال های 2008 و 2012 ، سریعتر از سایر گروه ها رأی دادند و گروه های مدافع اظهار داشتند که آنها در سال 2020 بسیار مشتاق هستند.

طبق نظرسنجی اخیر “بلندی های بالاتر برای آمریکا” در میان 506 زن رای دهنده سیاه پوست در سال 2020 ، 75 درصد می گویند انگیزه بیشتری برای رای دادن در سال جاری دارند. حدود 64 درصد از نظرسنجی ها اظهار داشتند که زنان سیاه پوست که وفادارترین پایگاه حزب دموکرات را تشکیل می دهند ، در صورت حضور قابل توجه در انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بیشتری برخوردار خواهند بود.

گلیندا کار ، رئیس جمهور و مدیر اجرایی High Heights for America ، یک کمیته اقدام سیاسی که به انتخاب زنان سیاه پوست پیشروتر اختصاص داده شده است ، گفت: “زنان سیاه یک بلوک رای دهنده ثابت ، در حال رشد و قابل اعتماد هستند.”

کار به الجزیره گفت: “آنها سابقه طولانی در سازماندهی خانه ، بلوک خود ، کلیسا ، خواهرخواندگی ، اتحادیه دارند که آنها را به قدرتمندترین بلوک رأی دهی تبدیل می کند” ، و گفت که قابلیت اطمینان آنها از این واقعیت ناشی می شود که “آنها یک مشکل بودند. “رأی دهندگان” با انگیزه های مختلفی از جمله آموزش ، بهداشت ، اقتصاد و اختلافات نژادی ایجاد می شوند.

این زنان در هنگام تظاهرات جو بایدن در آتلانتا ، جورجیا ، در 27 اکتبر 2020 ، گوش دادند. [Andrew Harnik/AP Photo]

“در این چرخه ، ما نه تنها طوفان نیروهای سازماندهی انفرادی و جمعی زنان سیاه پوست را که به بالا و پایین رأی می دهند ، بلکه همچنین حضور یک زن سیاه پوست در کامالا هریس درست در بالای بلیط می بینیم زیرا شرکت کننده اشتیاق ما را دیده است. “پیروزی تاریخی باراک اوباما ،”

اگرچه 98٪ از زنان سیاه پوست در سال 2016 به کلینتون رأی دادند ، اما میزان مشارکت نسبت به انتخابات ریاست جمهوری قبلی کمتر بود ، از جمله در ایالات مهم در میدان جنگ ، جایی که ترامپ با اختلاف کمی پیروز شد.

انتخابات 2016 احتمالاً برای زنان یک لحظه “واو” بود. “

وی به اولین راهپیمایی زنان اشاره کرد که نزدیک به نیم میلیون نفر در واشنگتن و میلیونها نفر دیگر در سراسر جهان علیه رئیس جمهور ترامپ روز بعد از انتخاب وی راهپیمایی کردند. نونس گفت: “راهپیمایی زنان بسیاری از زنان را فعال می کند.” “این محل تقویت بسیاری از زنان و محل همبستگی بود.”

در حالی که میزان مشارکت در سال 2016 کاهش یافته بود ، مردان و زنان با رکورد زیادی در انتخابات میان دوره ای 2018 شرکت کردند. این امر به ویژه در مورد زنان رنگین پوست بیشتر صدق می کند. این موج به انتخاب تعداد بی سابقه زنان در کنگره ، از جمله متنوع ترین کلاسهای کنگره از گذشته ، کمک کرد. وی همچنین به دموکرات ها کمک کرد تا کنترل مجلس نمایندگان را بدست آورند ، امری که این حزب و طرفداران آن امیدوارند امسال در سنا تکرار شود.

“زنان کار را انجام می دهند”

چه در سطح فدرال ، ایالت یا محلی ، زنان می توانند در صف مقدم مبارزات امسال دیده شوند.

طبق گفته مرکز سیاست های غیرحزبی واکنش گرا ، زنان همچنین در طی این چرخه انتخابات رکورد 1.6 میلیارد دلار کمک کرده اند ، که همچنین نشان داد 43 درصد اهدا کنندگان سیاسی در چرخه 2020 زنان هستند که بالاترین درصد ثبت شده است.

زنان دوباره برای یک شماره رکورد در حال دویدن هستند. در سال 2020 ، 298 زن کاندیدای اتاق بازرگانی ایالات متحده هستند که 27.4 درصد بیشتر از سال 2018 است ، طبق مرکز زنان و سیاست آمریکا. این شامل 115 زن رنگی با رکورد است.

و اگر نظرسنجی نشانه ای باشد ، امسال در آستانه بزرگترین تفاوت جنسیتی است.

علی رغم پیشرفت ، زنان در دولت کمتر از نمایندگان باقی مانده اند – واقعیتی که بسیاری از گروه های زنان پس از روز انتخابات به مبارزه ادامه می دهند.

“زنان کارها را انجام می دهند. چرا ما از طرف دولت خود نمایندگی نمی کنیم. “

“در ماه های پس از انتخابات ، وظیفه ما این است که هر دفتر را در دستور کار خود قرار دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که زنان نه تنها حساب می کنند و جای خود را در میز دارند ، بلکه زندگی ، تجربیات و آرا our ما متمرکز است و بنابراین سیاست ها و قوانین ساخته شده است که بیش از نیمی از جمعیت ما را منعکس می کند ، “جنکینز به الجزیره گفت.

با این حال ، تا آن زمان ، Supermajority ، Higher Heights for America ، NOW و سایر گروه های مشابه بر این اطمینان دارند که زنان امسال می توانند و به صندوق های رأی برسند.

“ما [women] اکثریت هستند … و ما می توانیم آینده این کشور را تعیین کنیم “، جنکینز گفت.



[ad_2]