وسایل این بزرگواران را جمع کنید | آخرین خبرها

[ad_1]

5f9ee96e02d11_2020-11-01_20-29

“ایران ما” دشمنان زیادی در خارج دارد. ما در داخل کمتر انسان عصبانی نداریم.

“ایران ما” دشمنان زیادی در خارج دارد. مردم کم عصبانی هم نداریم. البته نباید فراموش کنیم که عواقب سو mis مدیریت چیزی کمتر از اقدام نظامی نیست. با این حال ، این مقام ، که تصمیماتش مردم را تحت تأثیر قرار داده است ، ناآگاهانه آب را روی آسیاب دشمن می ریزد و دقیقاً در همان رمز و راز مورد نظر منافقین قرار دارد. زبان در برابر دشمنان است ، و در تصور او بیانگر این نیست که چه خدمتی به آنها ارائه می دهد ، بلکه چه فایده ای در عمل دارد – این دقیقاً همان چیزی است که اتفاق می افتد.
این چند سطر پاراگراف جدیدی نداشت و بارها در مورد آن صحبت و نوشته شده است اما تغییری در رفتار مشاهده نشده است و هنوز هم مقاماتی هستند که بی پروا صحبت می کنند و بدون فکر عمل می کنند و حتی فکر می کنند خدمت می کنند! اما علاوه بر این موضوعات ، این روزها باید روی مسئله دیگری تمرکز کنیم و در مورد پیامدهای آن صحبت کنیم.
داستان آگازادقی قطعاً اتفاق جدیدی نیست ، اما به نظر می رسد این روزها بیشتر برجسته شده است.
یعنی با تقویت شبکه های اجتماعی و تمایل به دیده شدن توسط اشراف ، این افراد بیش از گذشته ، در مقابل چشم زندگی خود در مقابل مردم قرار می گیرند.
واقعیت این است که هدف این بزرگواران قطعاً در مردم نیست ، زیرا آنها به خوبی می دانند که جامعه می داند افراد فوق چه می روند ، چه می پوشند ، چه سوار می شوند ، کجا می روند و منظور از رقابت این بزرگواران چیست. !!
به راحتی می توانم بگویم که در شرایطی که رقابت شدیدی بین نان و مردم وجود دارد ، بین آقایانی که مجلل تر زندگی می کنند رقابت وجود دارد. فقط به صفحات این آقایان و خانم ها در اینستاگرام نگاه کنید. آنها در ایران زندگی نمی کنند اما در دنیای دیگر از رانت های متفاوت و گسترده ای بهره مند می شوند و به ریش من و تو می خندند!
اصل سخنرانی من این است: افراد عاقل علاوه بر مشاهده حرکات دشمن ، باید حرکات این طیف را نیز مشاهده کنند. دشمن هرچه بیشتر ما را بزند ، آنها بیشتر می کوبند ، شاید حتی بدتر و ترسناک تر! وظیفه مهاجمان روشن و رفتار آنها برای جامعه روشن است ، اما فرزندان برخی از مسئولین در این وضعیت اسفناک اقتصادی چنین زندگی ، آنها الگوی توهین آمیز هستند. مخاطب من همان افراد باهوش هستند. با این حال ، اگر واقعاً پاسخگو هستید ، این ابزار را در اسرع وقت جمع کنید. اگر نتوانید جمع آوری کنید ، حداقل ایمنی برای مردم وجود دارد تا حرف شما را باور کنند. باور کنید عکس های یک نجیب زاده با پورشه طلا با گفته های پدرش مطابقت ندارد. به هر حال ، شما می دانید گفته شده.

“ایران ما” دشمنان زیادی در خارج دارد. مردم کم عصبانی هم نداریم.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5f9ee96e02d11_2020-11-01_20-29

“ایران ما” دشمنان زیادی در خارج دارد. مردم کم عصبانی هم نداریم. البته نباید فراموش کنیم که عواقب سو mis مدیریت کمتر از اقدام نظامی نیست. با این حال ، این مقام ، که تصمیماتش مردم را تحت تأثیر قرار داده است ، ناآگاهانه آب را روی آسیاب دشمن می ریزد و دقیقاً در همان رمز و راز مورد نظر مخالفان است. زبان در برابر دشمنان است و از نظر او نمایانگر این نیست که چه خدمتی به آنها ارائه می دهد ، بلکه چه فایده ای در عمل دارد – این دقیقاً همان چیزی است که اتفاق می افتد.
این چند سطر پاراگراف جدیدی نداشت و بارها در مورد آن صحبت و نوشته شده است اما هیچ تغییری در رفتار مشاهده نشده است و هنوز هم مقاماتی هستند که بی پروا صحبت می کنند و بدون فکر عمل می کنند و حتی فکر می کنند خدمت می کنند! اما علاوه بر این موضوعات ، این روزها باید روی مسئله دیگری تمرکز کنیم و در مورد پیامدهای آن صحبت کنیم.
داستان آگازادقی قطعاً اتفاق جدیدی نیست ، اما به نظر می رسد این روزها بیشتر برجسته شده است.
یعنی با تقویت شبکه های اجتماعی و تمایل به دیدن اشراف ، این افراد بیش از گذشته ، در مقابل چشم زندگی خود در مقابل مردم قرار می گیرند.
واقعیت این است که هدف این بزرگواران قطعاً در مردم نیست ، زیرا آنها به خوبی می دانند که جامعه می داند افراد فوق چه می روند ، چه می پوشند ، چه سوار می شوند ، کجا می روند و معنای رقابت بین این بزرگواران چیست. !!
با خیال راحت می توانم بگویم در شرایطی که رقابت شدیدی بین نان و مردم وجود دارد ، در کسانی که زندگی لوکس تری دارند نیز رقابت وجود دارد. فقط به صفحات این مردان و زنان در اینستاگرام نگاه کنید. آنها در ایران زندگی نمی کنند ، اما در دنیای دیگر از رانت های مختلف و گسترده ای بهره مند می شوند و به ریش من و تو می خندند!
اصل سخنرانی من این است: افراد عاقل علاوه بر مشاهده حرکات دشمن ، باید حرکات این طیف را نیز مشاهده کنند. دشمن هرچه بیشتر ما را بزند ، آنها بیشتر می کوبند ، شاید حتی بدتر و ترسناک تر! وظیفه بدخواهان قابل درک است و رفتار آنها برای جامعه قابل درک است ، اما فرزندان برخی از مسئولین در این وضعیت نابسامان اقتصادی چنین زندگی آنها الگویی توهین آمیز هستند. مخاطب من همان افراد باهوش هستند. با این حال ، اگر واقعاً پاسخگو هستید ، این ابزار را در اسرع وقت جمع کنید. اگر نتوانید جمع آوری کنید ، حداقل ایمنی برای مردم وجود دارد تا حرف شما را باور کنند. باور کنید عکس های یک نجیب زاده با پورشه طلا با گفته های پدرش مطابقت ندارد. در هر صورت ، می دانید ؛ گفته شده.

[ad_2]