رئیس جمهور برزیل ، بولسونارو گفته است که واکسن ویروس کرونا دریافت نخواهد کرد آمریکای لاتین

[ad_1]

رهبر جناح راست اضافه کرد که بعید است کنگره برزیلی ها را مجبور به واکسیناسیون کند.

جائر بولسونارو ، رئیس جمهور برزیل پنجشنبه شب گفت که وی واکسن ویروس کرونا را دریافت نخواهد کرد ، آخرین اظهاراتی که وی در مورد اظهار داشت ، نسبت به برنامه های واکسیناسیون اظهار تردید می کند که بسیاری امیدوارند به همه گیری پایان دهد.

رهبر جناح راست در بیانیه هایی که به طور زنده از چندین سیستم اجتماعی رسانه ای پخش می شود ، اضافه کرد که بعید است کنگره برزیلی ها را واکسینه کند.

برزیل دومین میزان مرگ و میر ویروس کرونا در جهان را دارد و ماهها بولسونارو از شدت همه گیری می کاهد ، اگرچه ویروس در ژوئیه تشخیص داده شد.

“من به شما می گویم که آن را نمی گیرم. این حق من است. “

بسیاری از کشورهای جهان ماسک ها را در ملا public عام اجباری کرده اند و سازمان بهداشت جهانی گفته است که ماسک ها باید در مکان های عمومی که خطر استفاده گسترده در جامعه وجود دارد و فاصله فیزیکی دشوار است مانند حمل و نقل عمومی ، مغازه ها یا سایر مکان های بسته استفاده شود.

در اظهارنظرهای اخیر ، بولسونارو نسبت به م ofثر بودن استفاده از ماسک شک و تردید کرده است ، و این نشان می دهد که شواهد قانع کننده کمی وجود دارد که ماسک ها انتقال ویروس را متوقف می کنند.

دانشمندان نشان داده اند که ماسک ها از ورود قطرات و آئروسل به هوا جلوگیری می کنند ، در حالی که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در ایالات متحده بر اهمیت آنها در جلوگیری از شیوع بیماری توسط افرادی که هیچ علائمی ندارند و نمی دانند ویروس دارند ، تأکید می کنند.

رئیس جمهور بارها گفته است که وقتی واکسن ویروس کرونا به طور گسترده در دسترس قرار گیرد ، برزیلی ها ملزم به واکسیناسیون نخواهند بود.

در ماه اکتبر ، او در توییتر شوخی کرد که واکسیناسیون فقط برای سگش لازم است.

وی همچنین از هیدروکسی کلروکوین ضد مالاریای اثبات نشده به عنوان درمانی برای ویروس یاد کرد و گفت: وی در زمان تشخیص COVID-19 در ماه جولای ، این دارو را مصرف کرد.

در همان ماه ، WHO هیدروکسی کلروکین را از مطالعات درمانی گسترده خود حذف کرد زیرا این امر باعث کاهش مرگ و میر در افراد بستری در این بیماری نمی شود.



[ad_2]