روزنامه آمریکایی میامی هرالد اولین سردبیر اجرایی خبر سیاه را از ایالات متحده و کانادا استخدام می کند

[ad_1]

مونیکا ریچاردسون اولین سردبیر اجرایی سیاه در تاریخ 117 ساله روزنامه فلوریدا است.

دوشنبه در بیانیه ای اعلام شد که شرکت چاپ و نشر آمریکایی مک کلاتچی ، مونیکا ریچاردسون را به عنوان سردبیر تحریریه خود در فلوریدا منصوب کرده است که باعث شد وی اولین ویراستار اجرایی میامی هرالد در تاریخ 117 ساله روزنامه باشد.

این روزنامه نوشت: ریچاردسون ، كه هم اكنون سردبیر ارشد روزنامه آتلانتا ژورنال-قانون اساسی است ، از 1 ژانویه به میامی هرالد می پیوندد. او تجربه گزارشگری مترو و تخصص در اخبار دیجیتال را دارد.

کریستین رابرتز ، معاون ارشد مک کلاتچی ، به این خبر گفت: “ما خوشحالیم که از مونیکا در میامی استقبال می کنیم.” “او تجربه خوبی در هدایت روزنامه نگاری محلی در یکی از ایستگاه های مهم مترو کشور دارد. او اکنون به خبرنگاری برای مسئولیت پذیری و سوابق موفقیت در زمینه نوآوری های دیجیتال که به مردم محلی خدمت می کند ، متعهد است. “

این شرکت گفت ، ریچاردسون 50 ساله بر رشد مخاطبان شرکت و اشتراک های دیجیتال تمرکز خواهد کرد. وی همچنین هدایت نسخه اسپانیایی زبان El Nuevo Herald و Bradenton Herald را بر عهده دارد و به عنوان سردبیر منطقه ای مک کلاتچی در فلوریدا کار خواهد کرد.

“خوشحالم که در یک تحریریه کار می کنم ، جایی که روزنامه نگاری مأموریت اصلی همه چیز است. این همان چیزی است که من را در کار حرفه ای من سوق می دهد. این اشتیاق است. ” “اگر این اشتیاق به روزنامه نگاری را نمی دیدم به میامی نمی آمدم.”

ریچاردسون در طول 30 سال فعالیت خود در شارلوتسویل Observer ، Florida Times-Union و Lexington Herald-Leader کار کرده است. وی 15 سال گذشته را در آتلانتا گذراند و در آنجا به عنوان سردبیر دیجیتال روزنامه کار کرد ، قبل از اینکه در سال 2018 به سردبیر ارشد ارتقا یابد.

ریچاردسون جانشین آمیندا مارکیز گونزالس می شود ، وی ماه گذشته 10 سال به عنوان سردبیر اجرایی میامی هرالد برای پیوستن به شرکت انتشارات Simon & Schuster به پایان رسید.

او قصد دارد از تجربه دیجیتالی خود برای کمک به تسریع تحولات آنلاین میامی هرالد استفاده کند.

ریچاردسون یک مادر تنها است و دختری هشت ساله را به فرزندی قبول می کند.

رابرتز و رئیس جمهور میامی هرالد نانسی آ. مایر در نامه ای به کارمندان خود نوشتند که استخدام ریچاردسون “یک نقطه عطف مهم” برای روزنامه است.

ریچاردسون گفت: “من این را آسان نمی گیرم.” “این برای من بسیار مهم است. برای خانواده من بسیار معنی دارد. برای اجداد من بسیار مهم است. من می خواهم وارد آن کفش ها بشوم و سخت کار کنم.”



[ad_2]