ستاره Fugees می گوید پول جو لو مالزیایی برای عکس اوباما بود | اخبار دادگاه

[ad_1]

پراکازرل میشل، خواننده رپ آمریکایی، متهم به توطئه با جو لو، سرمایه‌دار، برای نفوذ بر دولت اوباما و ترامپ شده است.

رپر Prakazrel “Pras” Michel of the Fugees گفت 20 میلیون دلار از سرمایه‌دار مالزیایی جو لو لو دریافت کرده است تا به او کمک کند تا با باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده عکس بگیرد.

میشل به اتهام توطئه جنایتکارانه، لابی خارجی و تامین مالی کمپین انتخاباتی به اتهام توطئه با لو برای تأثیرگذاری بر دولت اوباما و رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، مواجه است.

برنده گرمی روز سه‌شنبه در دفاع از خود در برابر هیئت منصفه در واشنگتن دی سی، گفت که لو، که اکنون فراری متهم به اختلاس 4.5 میلیارد دلاری از صندوق ثروت 1MDB مالزی است، به او دستور نداده است که برای کمپین کمک‌های مالی با پول این صندوق کمک کند. تصویر

میشل گفت که برخی از این بودجه را برای سه دوست خود برای شرکت در مراسم جمع آوری کمک های مالی 40000 دلاری در بشقاب اوباما مصرف کرده است. میشل گفت که نمی‌دانست انجام این کار اشتباه است.

جان کلر، دادستان فدرال، در دادگاهی در واشنگتن گفت: «وقتی پول را از جو لو دریافت کردید، از آن برای کمک‌های سیاسی استفاده کردید.

میشل با رد کردن انتظارات با شهادت در دادگاه پاسخ داد: “نه”. زمانی که پول را به من دادی، این اختیار من بود که چگونه آن را خرج کنم، زیرا پول من است.»

وی این وجوه از لو را «پول مجانی» توصیف کرد.

برای خارجی ها کمک مالی به کمپین های انتخاباتی ایالات متحده و همچنین پرداخت پول به شخص دیگری برای کمک به کمپین انتخاباتی غیرقانونی است.

میشل متهم به مشارکت با لو در سه طرحی است که دادستان ها می گویند میلیون ها دلار به او پرداخته اند.

در مورد اول، دادستان ها ادعا می کنند که میشل قوانین انتخابات فدرال را با ریختن حدود 2 میلیون دلار از لو به خزانه مبارزات انتخاباتی اوباما در سال 2012 و پنهان کردن منبع این بودجه با استفاده از اهداکنندگان مشکوک، نقض کرده است.

میشل همچنین متهم است که وزارت دادگستری دوران ترامپ را متقاعد می‌کند تا تحقیقات مدنی و جنایی علیه لو به خاطر رسوایی 1MDB را کنار بگذارد، و همچنین به تلاش برای لابی کردن ایالات متحده از طرف پکن برای استرداد تاجر چینی گوا ونگوی به چین متهم است.

[ad_2]