سهام ایالات متحده با رول شدن واکسن ، بیشتر باز می شود اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

با ادامه امیدواری به واکسن کرونا برای افزایش سرمایه گذاران به سهام موجود ، سهام در ایالات متحده بیشتر باز شد ، اما افزایش عفونت ها در ایالات متحده و اروپا همچنین جذابیت سهام فناوری را احیا کرد.

در حالیکه اخبار مثبت آزمایش واکسن COVID-19 همچنان ادامه داشت ، امیدهای سرمایه گذاران مبنی بر آمادگی اقتصاد برای عادی سازی و رشد سهام پس از خسارات سنگین را افزایش داد ، شاخص های اصلی سهام وال استریت روز چهارشنبه با افزایش بالاتری روبرو شدند. اوایل هفته

میانگین صنعتی داو جونز در فضای باز بیش از 150 واحد جهش کرد. حدود 15 دقیقه پس از جلسه معاملات ، شاخص 30 سهم تقریباً 61 واحدی یا 0.21 درصدی افزایش یافت و به 29،482.43 رسید.

S&P 500 گسترده تر – که سهام آن را از نظر ارزش بازار نسبت به قیمت وزن می کند – 0.64٪ افزایش یافت ، در حالی که شاخص Nasdaq Composite 1.39٪ رشد کرد.

همانطور که سهام در هفته شروع شد و با افزایش چشمگیر نتایج آزمایش فاز 3 برای نامزد واکسن Pfizer و BioNTech ، COVID-19 ، یک فروش فن آوری با وزن Nasdaq روبرو شد و همچنین S&P را در روز سه شنبه پایین نگه داشت.

امید به واکسن ها باعث شده است که سرمایه گذاران از سهام فناوری و نمایش های دیگر “در خانه بمانند” خارج شده و سهام شرکت های خراب شده توسط همه گیری را خراب کنند ، مانند خطوط هوایی ، هتل ها ، خطوط مسافرتی و سینماها.

اما سهام فناوری در روز چهارشنبه دوباره وسوسه انگیز بود زیرا سرمایه گذاران نمونه کارهایی از توانایی واکسن در بازگشت اقتصاد به حالت عادی در سال آینده و جهش ناخوشایند عفونت هایی را که در حال حاضر اروپا و ایالات متحده را در برگرفته است ، قرار دادند.

کارگران ساختمانی در صف انتظار برای انجام آزمایش دما برای بازگشت به محل کار خود در بعد از ظهر ، در میان شیوع ویروس کرونا در منهتن ، نیویورک ، ایالات متحده آمریکا [File: Carlo Allegri/Reuters]

اقتصادهای بزرگ در اروپا برای جلوگیری از جهش در موارد COVD-19 ، از قبل فرآیندهای تجاری را مسدود کرده اند.

در همین حال ، ایالات متحده در حال حاضر به طور متوسط ​​بیش از 120،000 عفونت جدید در روز دارد و علائم اقتصادی ماه های ابتدایی همه گیری در حال تعمیق است که میلیون ها آمریکایی برای تأمین هزینه های زندگی تلاش می کنند.

اثرات رفع حدود 3 تریلیون دلار کمک برای کاهش ویروس از کنگره در اوایل سال جاری کاهش یافته است و واشنگتن هنوز بسته محرک جدیدی را تصویب نکرده است.

بیشتر شبکه های امنیت اجتماعی که در بهار به تصویب رسیده اند تا پایان سال منقضی می شوند ، از جمله مهلت قانونی CDC در مورد اخراج ها.

در همین حال ، اختلافات سیاسی در واشنگتن در حال افزایش است ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، هنوز شکست خود را نسبت به رئیس جمهور منتخب جو بایدن تأیید نمی کند. ترامپ و هوادارانش همچنان ادعاهای بی اساس در مورد تقلب در رای دهندگان را مطرح می كنند و مبارزات انتخاباتی وی بیش از ده مورد چالش قانونی برای شمارش آرا در پنج كشور را ایجاد كرده است.

در میان سهامی که در روز چهارشنبه خبرساز می شوند:

سهام Lyft Inc پس از استقبال و تحویل برنامه اعلام کرد که روی سرویس جدیدی در بازار امنیت غذایی پررونق کار می کند ، سهام 6.ft افزایش یافت.



[ad_2]