سهام Moderna در حال افزایش است زیرا سرمایه گذاران انتظار دارند اطلاعات واکسن COVID را بدست آورند اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

اکنون زمان شرکت Moderna Inc است. در مرکز توجه قرار گرفتن

همان انفجار پرونده های Covid-19 در آمریکا که به Pfizer Inc. کمک کرد. برای دستیابی به نتایج آزمایش واکسن در اوایل هفته جاری ، به تسریع روند Moderna کمک می کند. Moderna روز چهارشنبه گفت که این مطالعه بیش از 53 عفونت را جمع کرده است ، که اجازه می دهد تجزیه و تحلیل مقدماتی در مورد اثر شات آغاز شود. سهام پریدند.

Moderna پیش بینی نکرده که ممکن است یک کمیته نظارت مستقل بتواند داده ها را تجزیه و تحلیل کند ، اما گفت که این شرکت می تواند آنها را ظرف چند روز دریافت کند. این شرکت گفت که هنوز هم توسط داده ها کور شده است.

در بیانیه این شرکت آمده است: “طی هفته گذشته ، Moderna افزایش قابل توجهی در میزان شناسایی پرونده در سایت های مختلف داشته است.” “در نتیجه ، این شرکت انتظار دارد اولین تجزیه و تحلیل موقت شامل بیش از 53 مورد ، نقطه هدف برای ایجاد تجزیه و تحلیل باشد.”

تجهیزات آزمایشگاهی در قفسه های تاسیسات Moderna Therapeutics Inc قرار دارد. در کمبریج ، ماساچوست. (بلومبرگ)

مدرنا گفت ، داده های اولیه برای مطالعه Moderna در حال آماده سازی برای ارائه به شورای نظارت است. شورا به شما می گوید که آیا واکسن م effectiveثر است ، م workingثر نیست یا اینکه آزمایش باید ادامه یابد زیرا نتایج بی نتیجه هستند.

خطر بهترین متخصصان در این زمینه این است که درمان Moderna ، که از فناوری mRNA مشابهی با Pfizer استفاده می کند ، بسیار موثر خواهد بود ، شاید این منعکس کننده اعلامیه Pfizer در اوایل این هفته باشد که به نظر می رسد ضربات آن بیش از 90 باشد. ٪ تاثیر گذار

درو ویسمن ، ایمونولوژیست و متخصص mRNA در دانشگاه پنسیلوانیا که به ایجاد تغییرات اساسی مورد استفاده در واکسن های mRNA کمک کرد ، گفت: “به طور کلی ، من انتظار دارم نتایج مشابهی در آزمایش مدرن داشته باشم.”

ویسمن ، كه آزمایشگاه وی بودجه تحقیقاتی را از BioNTech SE ، شركت همكار Pfizer برای واكسن خود دریافت كرد ، گفت: “دشوار است تصور كنید كه چقدر متفاوت باشد.”

اعداد خاص

در آزمایشات واکسن ، تعدادی از داوطلبان – درصدی از آنها دارونما دریافت می کنند – باید تشخیص دهند که واکسن م theثر است یا خیر. دستیابی به این امر با بیماری همه گیر ایالات متحده ، که هر روز رکورددار عفونت است ، بدست می آید.

در هفته های اخیر ، Pfizer نتایج مختلفی را دریافت کرده است که این روند را به سمت یک نگاه سوق داده است. اکنون تجزیه و تحلیل میان مدت Moderna ممکن است چند روز انجام شود.

هر اتفاقی که در این روند می افتد – و تا زمان انجام آن هیچ تضمینی وجود ندارد – قطعاً نتایج تأثیر زیادی روی سهام Moderna خواهد داشت ، که امسال در یک غلتک اتوماتیک وحشی بیش از چهار برابر شده است. سهام در معاملات نیویورک 8.4٪ با 82.44 دلار در روز چهارشنبه بسته شد. در روز پنجشنبه ، سهام 5٪ دیگر در پیش معاملات افزایش یافت.

(بلومبرگ)

با توجه به شرکت تحقیقاتی Airfinity Ltd. ، اگر مقدمه فقط 60٪ موثر باشد ، تجزیه و تحلیل اولیه در مطالعه Moderna احتمالاً قبلاً در دسترس خواهد بود. Airfinity گفت ، اگر واکسن Moderna 90٪ مثر باشد ، این جدول زمانی افزایش می یابد و Moderna اکنون به نتیجه می رسد.

هرچه واکسن م moreثرتر باشد ، جمع آوری موارد بیشتر طول می کشد ، زیرا نیمی از شرکت کنندگان واکسن عفونت کمتری نسبت به دارونما دارند.

شباهت زیاد به واکسن موفق Pfizer باعث افزایش اعتماد به نفس در Moderna می شود که با همکاری انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی در ایالات متحده ایجاد شده است.

آنتونی فاوچی ، مدیر NIAID و بهترین پزشک بیماری های عفونی در دولت ایالات متحده ، روز دوشنبه به خبرنگاران گفت ، نتیجه Pfizer “بستر mRNA را تأیید می کند.” “Moderna کاندیدای mRNA است که انتظار داریم نتایج مشابهی داشته باشد.”

اختلاف دوز

مرحله نهایی Moderna در همان روز دادگاه بزرگ Pfizer در اواخر ژوئیه آغاز شد. این شرکت عمدتاً به دلیل تفاوت های ساختاری در تجربه ، کمی از Pfizer عقب است. دو دوز واکسن Moderna به جای تفاوت سه هفته ای که برای واکسن Pfizer استفاده می شود ، در فواصل چهار هفته ای تجویز می شود.

بعلاوه ، Moderna شروع به شمارش موارد ویروس کرونا کرد تنها 14 روز پس از دوز دوم واکسن ، در حالی که 7 روز بعد از دوز دوم در مطالعه Pfizer بود. روند Pfizer نیز شرکت کنندگان بیشتری دارد.

Pfizer در ابتدا قصد داشت نتایج خود را فقط پس از 32 مورد تجزیه و تحلیل کند ، اما برنامه ای برای بررسی زودهنگام نتایج در میان متخصصان پزشکی بحث برانگیز بود. این دارو ساز با سازمان غذا و داروی ایالات متحده موافقت کرد که 62 مورد را قبل از تجزیه و تحلیل نتایج منتظر بماند. زمانی که وی شروع به عبور از داده ها کرد ، در مجموع 94 مورد وارد شده بود.



[ad_2]