این واکسن در آزمایش اولیه علیه جهش COKID mink کار می کند اخبار از اروپا

[ad_1]

یک دانشمند دارو گفت: یک کاندیدای بالقوه واکسن در دانمارک علائم اولیه موفقیت را نشان می دهد.

دانشمندی که روی واکسن کار می کند گفت: یک کاندیدای واکسن بالقوه که در دانمارک تولید شده است در آزمایشات اولیه حیوانات علیه یک جهش یافته ویروس کرونا ویروسی موجود در کشور اثبات شده است.

هفته گذشته ، مقامات طرحی را برای ریشه کن کردن 17 میلیونمین گوشت راسو در دانمارک ، یکی از بزرگترین جمعیت جهان ، آغاز کردند و گفتند که سویه ای که اخیراً در مزارع پرورش گوشت راسو و انسان کشف شده است ، می تواند از واکسن های بعدی علیه COVID-19 جلوگیری کند.

هفته گذشته مقامات گفتند که مطالعات اولیه در مورد سویه جهش یافته ویروس ، معروف به خوشه 5 ، نشان می دهد که این ویروس حساسیت به آنتی بادی ها را کاهش داده است ، که می تواند اثر بخشی واکسن های آینده را به خطر بیندازد.

اما طبق گفته آندرس فومسگارد ، دانشمند برجسته SSI متخصص در بیماری های عفونی ، آنتی بادی خرگوشهایی که با کاندید واکسن در مراحل اولیه از موسسه سرم ایالتی دانمارک (SSI) موفق به شکست نوع Cluster 5 شده اند.

فومسگارد روز پنجشنبه به تلویزیون دانمارک DR گفت: “ما نتوانستیم در برابر آزمایش آنتی بادی های خرگوش که علیه خوشه 5 داریم مقاومت کنیم و این م worksثر است.”

نامزد واکسن که در مراحل اولیه رشد قرار دارد ، به زودی به آزمایشاتی روی افرادی که از تأثیر مشابه آنها مطمئن نیستند ، می پردازد.

فومسگارد گفت: “آیا این مورد در مورد سایر واكسن ها نیز صدق می كند یا در مورد آنتی بادی های انسانی نیز صدق می كند.

رویترز قادر به تماس با Fomsgaard برای اظهار نظر نبود.

مرکز اروپایی پیشگیری و کنترل بیماری گفت: “عدم اطمینان زیادی” در ارزیابی خطر روز پنجشنبه در مورد تهدید احتمالی ناشی از شیوع ویروس به گوشت راسو ، جهش ها و متعاقب آن شیوع مجدد آن به انسان وجود دارد.



[ad_2]