شبکه های آمریکایی به دلیل “دروغ” پیوند را به آدرس زنده ترامپ می کشند. آمریکا و کانادا

[ad_1]

چندین شبکه تلویزیونی از ترس اینکه رئیس جمهور آمریکا اطلاعات غلطی را منتشر می کند ، به طور زنده آدرس دونالد ترامپ را متوقف کردند

چندین شبکه تلویزیونی ایالات متحده پس از نتیجه گیری در مورد انتشار اطلاعات غلط توسط رئیس جمهور ، پخش زنده اولین حضور علنی دونالد ترامپ از شب انتخابات را متوقف کردند.

ترامپ در یک سخنرانی 17 دقیقه ای با اصرار بر اینکه دموکرات ها از “آرا illegal غیرقانونی” برای “سرقت انتخابات از ما” استفاده می کنند ، جریان ادعاهای ملتهب و بی اساس را به راه انداخت.

وقتی شمارش دیررس آرا در ایالات متحده در میدان جنگ نشان داد جو بایدن دموکرات به طور پیوسته به پیروزی نزدیک می شود ، رئیس جمهور صحبت کرد.

بایدن در توییتی به این اظهارات پاسخ داد و گفت: “هیچ کس دموکراسی ما را نخواهد برد. نه اکنون و نه هرگز. “

وی ادامه داد ، ایالات متحده “بیش از حد پیش رفته ، نبردهای زیادی انجام داده و بیش از حد تحمل کرده است تا اجازه دهد این اتفاق بیفتد.”

ترامپ تلاش کرد تا یک روز بعد موجهای ملی کشور را تصاحب کند ، زمانی که کاهش آهسته شمارش آرا نشان داد که موقعیت های رهبری او در پنسیلوانیا و جورجیا در حال کاهش است.

برایان ویلیامز ، مجری برنامه MSNBC گفت: “خوب ، در اینجا ما دوباره در موقعیت غیرمعمولی قرار داریم که نه تنها رئیس جمهور ایالات متحده ، بلکه رئیس جمهور ایالات متحده را نیز متوقف کنیم ،” زیرا این شبکه به سرعت پخش مستقیم خود را پایان داد.

NBC و ABC News نیز در پخش مستقیم ترامپ نقش داشتند.

پس از اینکه ABC خبر خود را متوقف کرد ، خبرنگار کاخ سفید شبکه ، جاناتان کارل نیز گفت هیچ مدرکی مبنی بر رای گیری غیرقانونی وجود ندارد.

کارل گفت: “آنچه او از آن ناامید به نظر می رسد این است … که شمردن آرا it به زمان نیاز دارد.” “شمارش آرا همیشه به زمان نیاز دارد. اما به خصوص در این انتخابات. “

CNN ترامپ را روی هوا نگه داشت ، اما Chiron که زیر او نشان داده شده بود ، گفت: “بدون هیچ مدرکی ، ترامپ می گوید که فریب خورده است.

لنگر جیک تاپر وقتی همه چیز تمام شد خسته به نظر می رسید.

وی گفت: “چه شب ناراحت کننده ای برای ایالات متحده است که رئیس جمهورشان می گوید که برای اینکه مردم را به دروغ به تلاش برای سرقت انتخابات متهم کنند ، آنها سعی دارند با این تعطیل دروغ از این طریق به دموکراسی حمله کنند” “دروغ پس از دروغ پس از دروغ. شرمنده “

مفسران کانال فاکس نیوز ، بیل بنت و بایرون یورک گفتند این واقعیت که ترامپ ادعای موارد خاص بی نظمی را نکرده است ، به معنای این نیست که هیچ موردی وجود ندارد. آنها گفتند ، اما رئیس جمهور و وکلای وی باید شواهد ارائه دهند.

وی افزود: آنچه امشب دیدیم رئیسی است كه معتقد است در پایان روز ، وقتی همه آرا شمرده می شود ، انتخابات به روال عادی پیش نخواهد رفت ، بنابراین وی در تلاش است تا برای بازداشت كاخ سفید راهی جایگزین ترسیم كند. جان رابرتز خبرنگار کاخ سفید فاکس گفت.

جان دیکرسون ، خبرنگار سی بی اس نیوز ، گفت که سخنرانی ترامپ “احساس تلاوت متورم می کرد.”



[ad_2]