شرمین عبید چینوی یکی از سه فیلم جدید جنگ ستارگان را کارگردانی خواهد کرد اخبار سرگرمی

[ad_1]

شرمین عبید چینوی متولد پاکستان اولین زن رنگین پوستی خواهد بود که قسمتی از این مجموعه فیلم را کارگردانی می کند.

شرمین عبید چینوی کارگردان پاکستانی الاصل و برنده اسکار در آستانه تبدیل شدن به اولین زن رنگین پوستی است که فیلمی از جنگ ستارگان را کارگردانی می کند.

مدیران استودیو روز جمعه اعلام کردند که سه فیلم جدید جنگ ستارگان در دست ساخت هستند که اولین آنها برای اکران در سال 2025 برنامه ریزی شده است.

عبید-چینوی فیلمی را 15 سال پس از پایان آخرین فیلم کارگردانی خواهد کرد که دیزی ریدلی بازیگر بریتانیایی در نقش ری، قهرمان سه گانه پایانی که در سال 2019 با نقدهای متفاوتی به پایان رسید، بازمی گردد.

فیلم جدید تلاش های ری برای احیای فرقه جدی را دنبال می کند.

عبید-چینوی که دو جایزه اسکار برای مستندهایی در محکومیت خشونت علیه زنان دارد، گفت که “به سفر این شخصیت” در جهان جنگ ستارگان کشیده شده است.

او گفت: “من بیشتر عمرم را با قهرمانان واقعی گذرانده ام که بر رژیم های سرکوبگر غلبه می کنند و با شانس های غیرممکن مبارزه می کنند، و فکر می کنم این قلب جنگ ستارگان است.”

عبید-چینوی سال گذشته سریال تلویزیونی خانم مارول را با حضور یک ابرقهرمان مسلمان کارگردانی کرد.

کاتلین کندی، رئیس استودیو لوکاس فیلم، استودیویی که دیزنی در سال 2012 خریداری کرد، گفت که هر یک از این سه فیلم دوره‌های مختلفی از روایت جنگ ستارگان را پوشش خواهند داد. و هر کدام یک کارگردان متفاوت خواهند داشت.

جیمز منگولد که خود دو بار نامزد اسکار شده است، پس از کارگردانی آخرین فیلم از سری فیلم های ایندیانا جونز که اواخر امسال اکران می شود، هدایت فیلم دیگری را بر عهده خواهد داشت.

فیلم او به بررسی ریشه های فرقه جدای، هزاران سال قبل از طرح اصلی می پردازد.

و سومین فیلم را دیو فیلونی کارگردانی خواهد کرد، کهنه کار دنیای جنگ ستارگان که چندین مجموعه تلویزیونی از جمله سریال بسیار موفق The Mandalorian را تولید کرده است که اکنون در فصل سوم خود قرار دارد.

طرفداران حاضر در این کنوانسیون همچنین اولین نگاه خود را به بازیگر آمریکایی روزاریو داوسون در نقش آهسوکا، یک جنگجوی جدای زن که اولین حضور در سریال انیمیشنی خود را داشت، داشتند.

این شخصیت چنان مورد توجه طرفداران جنگ ستارگان قرار گرفت که در یک سریال تلویزیونی فارغ التحصیل شد که در ماه اوت پخش می شود.



[ad_2]