شیوع روسپی گری پنهان در کوچه پس کوچه های شهر / وقتی که این امر به عقد ازدواج ، شغل و منبع درآمد برخی از زنان در می آید!

[ad_1]

5fcca8f4d1a3d_2020-12-06_13-18

تغییر فرهنگ جامعه و پیشرفت مادیات منجر به شکل گیری پدیده ای به نام زنان فریبکار شد. زنانی که در ماه عسل با هدف اجباری جهیزیه با هم زندگی می کنند.

همانطور که مدتهاست گفته شده است ، ازدواج مانند هندوانه ای در یک بسته است که برای یک نفر می تواند قرمز و شیرین باشد ، و برای شخص دیگر نابالغ و بی مزه است. شکست در ازدواج یک شکست بزرگ است و می تواند آسیب های روحی و روانی زیادی را برای فرد ایجاد کند. بر این اساس ، ازدواج یکی از مهمترین مراحل زندگی هر فرد است.

یکی از نگرانی های بحث ازدواج چگونگی نگاه مردم به آن است. در گذشته های دور ، اکثریت قریب به اتفاق افراد جامعه ازدواج را یکی از عوامل دستیابی به اهداف عالیه مانند تشکیل خانواده می دانستند ، اما در سال های اخیر دیدگاه این قرارداد مقدس تغییر کرده است و برخی آن را منبع درآمد می دانند!

در سال های اخیر ، به دلیل عدم توجه به نهاد خانواده و ازدواج ، این دو مقوله مهم اجتماعی به شدت تحت تأثیر قرار گرفته اند. به گفته کارشناسان ، مواردی از جمله گرایش به تجرد ، مادی گرایی ، تنوع و لذت جویی از مهمترین عوامل طلاق است که در این میان مادیات سهم بیشتری در آسیب ازدواج دارد.

به عنوان مثال ، اکنون بسیاری از افراد به دلایل کاملا مادی ازدواج می کنند. بسیاری از زنان به منظور جبران خلأهای مالی وارد ازدواج رسمی می شوند و در مدت كوتاهی به دلیل مشكلات از جمله سو تفاهم و در واقع با هدف اجبار مهریه به دادگاه های خانواده مراجعه می كنند.

این زنان که به صورت ازدواج به فحشا می پردازند ، پس از پرداخت مهریه و دریافت آن ، شخص دیگری را دنبال می کنند و مجدداً ازدواج می کنند و جهیزیه می کنند تا با ارتکاب عملی به نام تقلب در ازدواج ، درآمد کسب کنند. اما س isال این است که آیا راهی برای شناسایی چنین افرادی وجود دارد؟ به عبارت دیگر ، چه حیله ای برای جلوگیری از گرفتار شدن مرد در آستانه ازدواج توسط زنان متقلب وجود دارد؟

چگونه زنان فریبکار را بشناسیم؟

مددکار اجتماعی در پاسخ به این س socialال می گوید: بهزیستی از سال 1995 با حمایت قوه قضائیه سیستم تسنیم را اداره می کند. بر این اساس ، کلیه متقاضیان طلاق ابتدا باید برای ثبت درخواست خود به این سامانه مراجعه و ثبت نام کنند. بنابراین ، با کمک سیستم تسنیم می توانید آماری از افرادی را که بارها ازدواج کرده اند و طلاق گرفته اند ، بدست آورید.

زینب سادات جلالی می افزاید: “در دادگاه راهی برای شناسایی افرادی که چندین بار ازدواج کرده اند وجود ندارد.” در قانون حمایت از خانواده چنین چیزی گفته نشده است.

وی به افزایش تعداد افرادی که چندین بار ازدواج کرده اند اشاره می کند و می گوید تعداد افرادی که چندین بار ازدواج کرده اند قابل توجه است. در واقع ، افزایش تعداد افراد متاهل چندین بار نشان دهنده یک مشکل در جامعه است. البته آمار طلاق زوج هایی که 10 یا 20 سال با هم زندگی کرده اند نیز افزایش یافته است.

سرانجام جلالی عواملی مانند اختلالات روانی افراد ، ازدواج را به عنوان منبع درآمد ، پایین آوردن آستانه تحمل به عنوان مهمترین عوامل ازدواج های چندگانه و انتقال آنها به ازدواج های رسمی معرفی می کند.

چرا زنان تقلب کردند؟

اما چه دلیلی دارد که زن در قرآن کریم با آیاتی از قبیل (وَضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا لِلَّذِینَ امَنُوا ِمْرَأِ فِرْعَونَ) و (خدا نگذارد همه زنان) شود. الگوی ارائه شده به دیگران ، آیا امروزه توسط کلماتی مانند فریبکار و کلاهبردار ذکر شده است؟

در این زمینه ، این جامعه شناس می گوید: در مورد زنانی كه از طریق ازدواج تقلب می كنند ، كلمه ازدواج قابل استفاده نیست و این فحشا پنهانی است؛ زیرا ازدواج یک رابطه شرعی ، عرفی و حقوقی بین زن و مرد است. در جامعه مدرن ، به دلیل تضعیف موازین مذهبی ، سنتی و ملی ، زنان برای سو abuse استفاده از مردان و کسب سود اقتصادی به چنین ازدواج هایی روی می آورند. البته این ازدواج ها نوعی فحشا محسوب می شود.

آمانولا گارای مگادام در رابطه با دلیل ورود زنان به چنین ازدواج هایی معتقد است که برخی از این زنان ممکن است در نوجوانی توسط نزدیکان و دوستانشان مورد تجاوز قرار گرفته باشند. علاوه بر این ، وقتی ازدواج در جامعه به تأخیر افتاد ، طلاق ها افزایش یافت ، ارزش ها و هنجارها در جامعه فرو ریخت ، فروپاشی فرهنگی در جامعه رخ داد و مادی گرایی به یک اصل مهم تبدیل شد ، زنان نیز به چنین ازدواج هایی روی آوردند.

وی ادامه می دهد: با ترویج مادی گرایی و بهم ریختن سیستم خانواده و از بین بردن امکانات ازدواج ، مردان ، که به آنها قهقهه نیز گفته می شود ، خود را تن فروشی می کنند. البته در این موارد نیز نمی توان تأثیر رسانه های بیگانه را نادیده گرفت ، زیرا این رسانه ها برخلاف معمول نگرش های نامتعارفی را نشان می دهند ، بنابراین حرمت و معنای ازدواج در جامعه به دلیل تهاجم داخلی و ناآگاهی از امور داخلی از بین رفته است.

گارای مگادام در ادامه خاطرنشان می کند: در یکی از شهرهای استان تهران ، ما 860 زن متاهل را بررسی کردیم که 33 درصد آنها به دلیل کسب درآمد رابطه غیرقانونی داشتند. واقعیت این است که امروزه جامعه تحت سلطه مادیات است و مردم برای خرید وسایل تجارتی تن فروشی می کنند.

این جامعه شناس نتیجه گیری می کند: در حال حاضر ازدواج برای ازدواج نیست ، بنابراین پسران با زنان مسن ازدواج می کنند.

برخلاف نقش فرهنگ و اقتصاد در افزایش جرایم اجتماعی ، از جمله افزایش تعداد زنان متقلب که از طریق ازدواج درآمد کسب می کنند ، بسیاری معتقدند که با پرورش و جهت گیری جامعه به معنویت می توان از بروز چنین پدیده هایی جلوگیری کرد.

تغییر فرهنگ جامعه و پیشرفت مادیات منجر به شکل گیری پدیده ای به نام زنان فریبکار شد. زنانی که در ماه عسل با هم زندگی می کنند تا اجبار جهیزیه مراحل دادگاه را بدهند.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fcca8f4d1a3d_2020-12-06_13-18

همانطور که مدتها گفته شده است ، ازدواج مانند یک هندوانه بسته است که می تواند برای یک نفر قرمز و شیرین باشد ، و برای شخص دیگر نابالغ و بی مزه است. شکست در ازدواج یک شکست بزرگ است و می تواند آسیب های روحی و روانی زیادی را برای فرد ایجاد کند. بر این اساس ، ازدواج یکی از مهمترین مراحل زندگی هر فرد است.

یکی از نگرانی های بحث ازدواج چگونگی نگاه مردم به آن است. در گذشته های دور ، اکثریت قریب به اتفاق افراد جامعه ازدواج را یکی از عوامل دستیابی به اهداف عالیه مانند تشکیل خانواده می دانستند ، اما در سال های اخیر دیدگاه این قرارداد مقدس تغییر کرده است و برخی آن را منبع درآمد می دانند!

در سال های اخیر ، به دلیل عدم توجه به نهاد خانواده و ازدواج ، این دو مقوله مهم اجتماعی به شدت تحت تأثیر قرار گرفته اند. به گفته کارشناسان ، مواردی مانند گرایش به تجرد ، مادی گرایی ، تنوع و لذت جویی از مهمترین عوامل طلاق است که در این میان مادیات سهم بیشتری در آسیب ازدواج دارد.

به عنوان مثال ، اکنون بسیاری به دلایل صرفاً مادی ازدواج می کنند. بسیاری از زنان به منظور جبران خلأهای مالی وارد ازدواج رسمی می شوند و در مدت کوتاهی به دلیل مسائلی از جمله سو mis تفاهم و در واقع با هدف اجبار مهریه به دادگاه های خانواده مراجعه می کنند.

این زنانی که به صورت ازدواج به فحشا می پردازند ، پس از پرداخت مهریه و دریافت آن ، به شخص دیگری متوسل می شوند و مجدداً ازدواج می کنند و جهیزیه می کنند تا با ارتکاب عملی به نام تقلب در ازدواج ، درآمد کسب کنند. اما س isال این است که آیا راهی برای شناسایی چنین افرادی وجود دارد؟ به عبارت دیگر ، شگرد همسری که در آستانه ازدواج است ، قرار نگرفتن در دام زنان متقلب چیست؟

چگونه زنان فریبکار را بشناسیم؟

در پاسخ به این سوال ، مددکار اجتماعی پاسخ می دهد: “بهزیستی” از سال 1995 با حمایت قوه قضائیه سیستم “تسنیم” را راه اندازی کرده است. بر این اساس ، کلیه متقاضیان طلاق ابتدا باید برای ثبت درخواست خود به این سامانه مراجعه و ثبت نام کنند. بنابراین ، با کمک سیستم تسنیم می توانید آماری از افرادی را که بارها ازدواج کرده اند و طلاق گرفته اند ، بدست آورید.

زینب سادات جلالی می افزاید: “در دادگاه راهی برای شناسایی افرادی که چندین بار ازدواج کرده اند وجود ندارد.” در قانون حمایت از خانواده چنین چیزی گفته نشده است.

وی به افزایش تعداد افرادی که چندین بار ازدواج کرده اند اشاره می کند و می گوید تعداد افرادی که چندین بار ازدواج کرده اند قابل توجه است. در حقیقت ، افزایش تعداد افراد متاهل چندین بار نشانگر وجود مشکلی در جامعه است. البته آمار طلاق زوج هایی که 10 و 20 سال با هم زندگی کرده اند نیز افزایش یافته است.

سرانجام ، جلالی عواملی مانند اختلالات روانی افراد ، ازدواج را به عنوان منبع درآمد ، کاهش آستانه تحمل به عنوان مهمترین عوامل ازدواج چندگانه و انتقال آنها به ازدواج های رسمی معرفی می کند.

چرا زنان تقلب کردند؟

اما دلیل آن زنی که در قرآن کریم با آیاتی از قبیل (وَضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا لِّلَّذِينَ امَنُوا ِمْرَأَةَ فِرْعَونَ) (که خدا 11 زن را نگذارد) برای زنان در تاریخ الگویی قرار گرفته چیست؟ الگویی که باید از آنها پیروی کرد به دیگران ارائه می شود ، آیا امروز او با کلماتی از قبیل فریبکار و کلاهبردار ذکر شده است؟

در این زمینه ، این جامعه شناس می گوید: در مورد زنانی كه از طریق ازدواج تقلب می كنند ، كلمه ازدواج قابل استفاده نیست و این فحشا پنهانی است؛ زیرا ازدواج یک رابطه شرعی ، عرفی و حقوقی بین زن و مرد است. در جامعه مدرن ، به دلیل تضعیف موازین مذهبی ، سنتی و ملی ، زنان برای سو abuse استفاده از مردان و کسب درآمد اقتصادی به چنین ازدواج هایی روی می آورند. البته این ازدواج ها نوعی فحشا محسوب می شود.

آمانولا گارای مگادام در رابطه با دلیل ورود زنان به چنین ازدواج هایی معتقد است که برخی از این زنان ممکن است در سنین نوجوانی توسط نزدیکان و دوستان مورد تجاوز قرار گرفته باشند. علاوه بر این ، وقتی ازدواج در جامعه به تأخیر افتاد ، طلاق ها افزایش یافت ، ارزش ها و هنجارها در جامعه فرو ریخت ، فروپاشی فرهنگی در جامعه رخ داد و ماده گرایی به یک اصل مهم تبدیل شد ، زنان نیز به چنین ازدواج هایی روی آوردند.

وی ادامه می دهد: با ترویج مادی گرایی و بهم ریختن سیستم خانواده و از بین بردن امکانات ازدواج ، مردان ، که به آنها قهقهه نیز گفته می شود ، خود را تن فروشی می کنند. البته در این موارد نیز نمی توان تأثیر رسانه های بیگانه را نادیده گرفت ، زیرا این رسانه ها برخلاف معمول نگرش های نامتعارفی از خود نشان می دهند ، بنابراین حرمت و معنای ازدواج در جامعه به دلیل تهاجم داخلی و ناآگاهی از امور داخلی از بین رفته است.

گارای مگادام در ادامه خاطرنشان می کند: در یکی از شهرهای استان تهران ، ما 860 زن متاهل را بررسی کردیم که 33 درصد آنها به دلیل درآمد ، رابطه غیرقانونی داشتند. واقعیت این است که امروزه مادی گرایی در جامعه حاکم است و مردم برای خرید وسایل تجارتی فحشا می فروشند.

این جامعه شناس نتیجه گیری می کند: در حال حاضر ازدواج برای ازدواج نیست ، بنابراین پسران با زنان مسن ازدواج می کنند.

برخلاف نقش فرهنگ و اقتصاد در افزایش جرایم اجتماعی ، از جمله افزایش تعداد زنان متقلب که از طریق ازدواج درآمد کسب می کنند ، بسیاری معتقدند که با فرهنگ سازی و روی آوردن جامعه به معنویت می توان از بروز چنین پدیده هایی جلوگیری کرد.

[ad_2]