فرماندار فلوریدا دیسانتیس مبارزه با دیزنی را آغاز کرد | اخبار تجارت و اقتصاد

[ad_1]

دیسانتیس گفت که ایالت ایالات متحده قرارداد توسعه ای را که دیزنی برای محافظت از تجارت خود منعقد کرده بود، لغو خواهد کرد.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا گفت که قانونگذار ایالتی لایحه ای را برای لغو قراردادی که توسط شرکت والت دیزنی برای دور زدن نظارت ایالتی بر پارک هایش انجام شده است، ارائه خواهد کرد، و نبرد بین نامزد احتمالی ریاست جمهوری ایالات متحده و یکی از بزرگترین کارفرمایان در ایالت را تشدید می کند.

روز دوشنبه، دیسانتیس گفت که قانونگذار اقداماتی را برای لغو توافق توسعه ای که دیزنی با اعضای هیئت مدیره در حال خروج منعقد کرده و دست منصوبان دیسانتیس را بسته است، انجام خواهد داد.

دیسانتیس گفت: «آنها فکر می کردند که می توانند نوعی توافق توسعه ایجاد کنند که همه کارهای ما را باطل کند. “این پرواز نخواهد کرد.”

فرماندار فلوریدا یک سال پیش پس از آن که باب چاپک، مدیرعامل وقت این شرکت، علیه لایحه‌ای که بحث جنسیت و هویت جنسیتی در کلاس‌های مدرسه ابتدایی فلوریدا را محدود می‌کند، مخالفت کرد، هدف قرار دادن دیزنی را آغاز کرد. قانون حقوق والدین در آموزش و پرورش. قانون همجنس گرایان را نگو.

DeSantis و قانونگذار فلوریدا در حال تلاش برای از بین بردن استقلال مجازی هستند که این شرکت بیش از 50 سال از استراحتگاه جهانی والت دیزنی برخوردار بوده است. دیزنی حدود 75000 کارمند در این ایالت دارد.

نبرد دیسانتیس با چهره‌های «دیزنی» در سخنرانی‌هایش در حالی که او در سراسر ایالات متحده پیش از نامزدی ریاست‌جمهوری سال 2024 سفر می‌کند.

قانونگذاران فلوریدا در ماه فوریه لایحه ای را تصویب کردند که به دیسانتیس کنترل مؤثر هیئت مدیره نظارت بر خدمات شهری و توسعه در منطقه ویژه ای در مرکز فلوریدا که شامل والت دیزنی ورلد می شود، به تصویب رساندند.

باب ایگر، مدیر عامل فعلی دیزنی، این اقدام را یک اقدام تلافی جویانه، «ضد کسب و کار» و «ضد فلوریدا» خواند.

قبل از تصاحب منصوبان DeSantis، دیزنی تغییراتی را در توافقنامه مناطق مالیاتی ویژه اعمال کرد که اقدامات هیئت مدیره را برای چندین دهه محدود کرد.

یک وکیل برای منطقه نظارت بر گردشگری مرکزی فلوریدا که به تازگی ایجاد شده است، آنچه را که او افشاگری “تکان دهنده” خواند، توصیف کرد که توافق سه هفته قبل از امضای قانونی دیسانتیس برای اعطای اختیار ایالتی به این منطقه انجام شده است.

دانیل لنگلی، وکیل دادگستری در 29 مارس گفت: “من هرگز چنین چیزی را ندیده ام.” «زمان، شرایط و شرایط [development agreement] نشان داد که قصد … دور زدن اقدام توانمند این ناحیه و بستن دست این هیئت و هیئت های آینده بوده است.»

این پیمان یک برنامه جامع 10 ساله را که در 15 جولای 2022 به تصویب رسید، تثبیت کرد که به عنوان طرحی برای هدایت توسعه آینده عمل می کند. این به دیزنی اجازه می دهد تا پنجمین پارک موضوعی بزرگ، دو پارک کوچکتر، 92900 متر مربع (یک میلیون فوت مربع) فضای خرده فروشی و حدود 14000 اتاق هتل را اضافه کند.

همچنین تضمین می کند که هیئت مدیره آینده تعهدی به مبلغ 527 میلیون دلار در بهبود سرمایه برنامه ریزی شده برای حمایت از رشد والت دیزنی ورلد در دهه آینده انجام خواهند داد.

این قرارداد تا 21 سال پس از مرگ آخرین بازمانده چارلز سوم، پادشاه بریتانیا، به قوت خود باقی خواهد ماند، یک ماده قانونی که در معاهدات برای تمدید حق برای همیشه استفاده می شود.

[ad_2]