فرماندار می گوید گلوله باران دهکده روسیه توسط اوکراین دو کشته بر جای گذاشت | اخبار جنگ روسیه و اوکراین

[ad_1]

حمله به روستایی در خاک روسیه به دنبال حمله پهپاد به تأسیسات ذخیره سوخت در کریمه الحاق شده به روسیه انجام شد که هزاران تن نفت را نابود کرد.

به گزارش رسانه های روسی، فرماندار این منطقه اعلام کرد که در نتیجه اصابت گلوله های اوکراینی به روستایی در منطقه بریانسک روسیه، دو غیرنظامی کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری دولتی تاس، الکساندر بوگوماز، فرماندار منطقه بریانسک روز یکشنبه گفت که گلوله ها به روستای سوزمکا در شرق مرز بین دو کشور اصابت کرد.

بوگوماز در پیامی که در تلگرام منتشر شد، گفت: در نتیجه حمله ملی‌گرایان اوکراینی، متاسفانه دو غیرنظامی کشته شدند.

وی گفت: بر اساس اطلاعات اولیه، یک ساختمان مسکونی به طور کامل تخریب شده و دو خانه دیگر نیز نیمه تخریب شده است.

اورژانس در محل حادثه به کار خود ادامه می دهد.

قبل از این حمله مرگبار، فرماندار گفت که یک گلوله به یک ساختمان مسکونی در سوزمکا اصابت کرد که باعث خسارت جزئی و زخمی شدن یک نفر شد.

مقامات مستقر در مسکو در شرق اوکراین همچنین گفتند که گلوله باران اوکراینی باعث کشته شدن 9 نفر از جمله یک دختر هشت ساله در شهر دونتسک شده است.

اوکراین تقریباً هرگز مسئولیت عمومی حملات در روسیه و مناطق تحت کنترل روسیه در اوکراین مانند کریمه را بر عهده نمی گیرد.

حمله گزارش شده به روستای روسی تنها چند روز پس از آن صورت می گیرد که روسیه حملات موشکی بی رویه به شهرهای اوکراین را از سر گرفت که منجر به کشته شدن 25 نفر از جمله کودکان شد. همچنین، یک حمله پهپاد مشکوک در روز شنبه باعث آتش سوزی گسترده در یک انبار سوخت در کریمه الحاق شده به مسکو شد.

یک مقام اطلاعاتی ارتش اوکراین روز شنبه به رسانه های محلی گفت که بیش از 10 مخزن ذخیره سوخت با ظرفیت حدود 40000 تن نفت که برای استفاده ناوگان دریای سیاه روسیه در نظر گرفته شده بود، منهدم شده است.

هر دو طرف هدف قرار دادن غیرنظامیان در جنگ را که اکنون در دومین سال خود است، رد می کنند.



[ad_2]