فعال راست افراطی فرانسوی پس از تحقیقات الجزیره در حال محاکمه است فرانسه

[ad_1]

یک فعال راست افراطی فرانسوی روز سه شنبه پس از اتهام اتهام تحریک به تروریسم و ​​حمله شدید به دلیل شواهد جمع آوری شده در تحقیقات الجزیره ، با دادگاه فرانسه روبرو خواهد شد.

رمی فالیز ، 33 ساله ، عضو پیشین شاخه لیل از گروه هویت راست افراطی نسل ، در دادگاه عالی دادگاه (دادگاه عالی) در شمال لیل حضور خواهد یافت.

وی به خشونت مرتکب شده با گروهی از مردم در لیل در ژانویه 2018 و تحریک یک عمل تروریستی در اواخر همان ماه متهم است.

دو نفر دیگر که در تحقیقات الجزیره نیز نقش دارند نیز به اتهامات کمتری محاکمه خواهند شد.

Falize توسط یک گزارشگر مخفی برای الجزیره در بار سیتادل ، مرکز تولید هویت نسل در لیل فیلمبرداری شد و گفت که آرزوی مرگ او این است که به یک بازار شلوغ در لیل ، محبوب مسلمانان برود.

در این تصویر می توانید فالیس را ببینید که دست خود را برای ضربه زدن به کودک بلند کرده است [Al Jazeera]

خبرنگار مخفی الجزیره همچنین گزارش داد که فالیزه به دختری 13 ساله در مقابل بار در مرکز شهر حمله کرد.

این اعلامیه و حمله در یک مستند دو قسمتی با عنوان “نفرت از نسل” در دسامبر 2018 منتشر شد.

یک عملیات مخفی شش ماهه آغاز شد و طی آن خبرنگار واحد تحقیق الجزیره به شعبه هویت نسل لیل وارد شد.

مجازات احتمالی اتهام حمله سه سال زندان و جریمه نقدی 45000 یورو (53300 دلار) است. اتهام تروریسم حداکثر پنج سال زندان و 75000 یورو جریمه نقدی (88 هزار و 800 دلار) دارد.

جاه طلبی ها را می کشد

از فالیس در ارگ عکس گرفته شد ، و شرح می داد كه آرزوی مرگ او برای رفتن به مسجد تیراندازی یا رانندگی به بازار واازمس در لیل ، محلی محبوب عربها و مسلمانان است.

او در این مستند می گوید: “روزی که فهمیدم یک بیماری لاعلاج دارم ، شخص ، اسلحه گرفتم و برای کشتن قتل عام رفتم … یک مسجد ، هرچه باشد … حتی ماشین را بچرخانم ، ماشینم را می گیرم و بام اینجا!

“تا آن زمان ، چارلی ابدو مانند سگ *** خواهد بود.”

Falize گفت: بازار Wazemmes “جایی است که تمام فعالیتهای لیل ******* می رود.” اگر روز یکشنبه اتومبیل خود را به آنجا ببرید ، این یک قتل عام است.

“من شناسنامه خود را می گذارم … همانطور که جهادگران این کار را می کنند … و سپس بم!” من *** همه تقلب های شما هستم. مستقیم به دنده 5 اگر از اولین کشتار زنده بمانم ، دوباره این کار را می کنم ، به تو قسم. “

فالیس در حال زدن یک دختر 13 ساله فیلمبرداری شده است [Al Jazeera]

این مستند همچنین فالیس را نشان می دهد که دستکش چرمی تقویت شده با پلاستیک پوشیده و در مقابل میخانه در منطقه زندگی شبانه اصلی لیل ، چهار بار به سر دختری 13 ساله زده است.

این حمله پس از آن رخ داد که گروهی از نوجوانان به فالیس و دوستانش نزدیک شدند و سیگار خواستند. دوست فالیز یکی از نوجوانان را هل داد و دربان بار در آن بار فلفل پاشید.

دختر دعا کرد: “به مکه سوگند می خورم ، مرا نزن”.

فلیس پاسخ داد ، “در مکه چه؟ من ** نرم هستم. “

پس از حمله ، فالیز در مورد حمله صحبت کرد.

“دختر ، یا اصلاً هیچ دختری ، من نمی توانستم آن را بدهم. وی گفت که آنها فقط عرب هستند.

دو متهم دیگر

علاوه بر Falise ، دو فعال راست افراطی دیگر نیز محاکمه خواهند شد.

گیلوم دومونت 32 ساله ، کشیشی از ساومور ، غرب فرانسه ، به اتهام حمله به استفاده یا تهدید به استفاده از سلاح در لیل متهم شده است.

اتین “لو رو” وانهالوین ، 24 ساله ، از دوآ ، در نزدیکی لیل ، متهم به حمله به گروهی در لیل است. وی همچنین به تحریک نفرت نژادی ، قومی یا مذهبی در ملا عام متهم شده است.

اندکی قبل از حمله ، از وانهالوین فیلم گرفته شد که در یک بار با دیگر فعالان راست افراطی نان تست حزب نازی را نان می داد.

https://www.youtube.com/watch؟v=_kEgufjqlio

محبوبیت روزافزون هویت نسل

هویت نسل یکی از سریعترین جنبشهای راست افراطی در اروپا است. هشت سال پیش در فرانسه تاسیس شد و هم اکنون شعبه هایی در ایتالیا ، اتریش ، آلمان و انگلستان دارد.

تخمین زده می شود که هزاران عضو و ده ها هزار دنبال کننده آنلاین در سراسر اروپا وجود دارند.

این گروه طرفدار حمایت از “هویت و فرهنگ سفیدپوستان اروپایی” از آنچه “جایگزین بزرگ” مهاجرت و “اسلامی سازی” می خواند ، است.

واحد تحقیق الجزیره در تحقیقات خود شواهدی از روابط نزدیک میان فعالان و شخصیت های اصلی آن در جبهه ملی مارین لوپن ، معروف ترین حزب راست افراطی فرانسه را کشف کرد که از آن زمان نام خود را به رالی ملی تغییر داده است.

این مستند نشان می دهد که دو نماینده پارلمان اروپا ، کریستل لچوالیه و سیلوی گادین ، ​​از ارگ بازدید می کنند و از هویت نسل ابراز حمایت می کنند.

پس از پخش این مستند ، مارتین اوبری ، شهردار لیل ، خواستار بستن ارگ شد که مقامات تاکنون موفق به انجام این کار نشده اند.



[ad_2]