فیس بوک برای حل و فصل پرونده حفظ حریم خصوصی 650 میلیون دلار به کاربران ایلینوی پرداخت خواهد کرد اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

پرونده بین فیس بوک و کاربران در ایلینوی بزرگترین توافق نامه حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان در تاریخ ایالات متحده است.

Facebook Inc. فقط حدود یک چهارم 6 میلیون ساکن ایلینوی واجد شرایط بزرگترین قرارداد حفظ حریم خصوصی مصرف کننده در تاریخ ایالات متحده را پرداخت خواهد کرد.

بر اساس پروتكلی كه پس از پایان مهلت دادرسی روز دوشنبه در دادگاه ثبت شد ، حدود 1.57 میلیون نفر هر كدام بیش از 300 دلار جمع می كنند – پس از آنكه حدود یك سوم از صندوق تسویه حساب 650 میلیون دلاری برای وكلا و مدیران آنها در نظر گرفته شود. هزینه ها – از یک دادخواست که در آن شبکه اجتماعی به جمع آوری تصاویر بیومتریک از عملکرد خود برای نشان دادن عکس ها بدون رضایت متهم شد.

با جریان اقدامات طبقاتی ، با پرداخت نیکل و سکه ، اغلب ارزش ادعای ادعا را ندارد ، پرونده ای که با خرید 25٪ از مصرف کنندگان به پایان می رسد ، یک داستان موفقیت آمیز است. اغلب کمتر از 10٪ افراد واجد شرایط ادعا می کنند.

در مورد فیس بوک در صورت عادلانه بودن توافق کمتر از 1 میلیارد دلار ، قاضی در ابتدا بدبین بود ، با توجه به اینکه اگر مصرف کنندگان شرکت را به دادگاه می کشیدند ، می توانند 5000 دلار غرامت برای هرگونه نقض قانون اطلاعات حریم خصوصی را مطالبه کنند. داده های بیومتریک در ایلینوی.

برای جلب جیمز دوناتو قاضی منطقه ایالات متحده ، این شرکت و وکلای مصرف کننده 100 میلیون دلار اضافی به قرارداد اولیه 550 میلیون دلاری اضافه کردند و قول تلاش های تهاجمی بیشتری را دادند که شامل فوری کردن مستقیم کاربران فیس بوک از طریق حساب های آنها برای هشدار آنها بود. برای جک پات نقدی تصویب نهایی معامله برای اوایل سال 2021 برنامه ریزی شده است.



[ad_2]