قاتل Ahmaud Arbury پیام های نژادپرستانه ارسال کرد: دادستان آمریکا و کانادا

[ad_1]

مردی که آهامود آربوری را به طور شلیک مرگباری شلیک کرد قبلاً از یک تهمت نژادی در یک پیام متنی و در شبکه های اجتماعی استفاده کرده بود ، دادستان روز پنجشنبه در حالی که قاضی تصمیم گرفت به متهم و پدرش وثیقه بدهد ، گفت.

تراویس مک مایکل و پدرش ، گریگوری مک مایکل ، پس از دستگیری در ماه مه ، بیش از دو ماه پس از قتل آربوری ، به زندان افتادند.

مک میشلز ، که سفیدپوست است ، پس از آنکه مرد 25 ساله سیاه پوستی را دید که در محله آنها درست در کنار شهر بندری برونزویک در حال دویدن است ، تعقیب و ضربات مهلکی را شلیک کرد.

سوالات مربوط به اینکه آیا نژادپرستی نقشی در قتل داشته است ، در جلسه قبلی ، وقتی بازپرس شهادت داد که متهم سوم ، که از تلفن همراه فیلم تیراندازی را تهیه کرده بود ، به مقامات گفت که تراویس مک مایکل 34 ساله را شنیده است ، تشدید شد. پس از سه بار انفجار آربوری با تفنگ ، بدنام نژادی صادر کند.

روز پنجشنبه در دادگاه ، زاخاری لنگفورد ، دوست دوران کودکی تراویس مک مایکل ، شهادت داد که دوستش یک جوکر بود که با همه کنار می آمد و حداقل یک دوست سیاه داشت.

وکیل دادگستری سپس جسی ایوانز از لانگفورد در مورد پیامکی که سال گذشته تراویس مک مایکل برای او ارسال کرده بود س askedال کرد که در هنگام اشاره به “ترک سر … با دندان های طلا” از تهمت علیه سیاه پوستان استفاده کرد.

در ابتدا ، لانگفورد گفت که دریافت پیام را به خاطر نمی آورد. سپس ، پس از بررسی متن سهام بورس ، وی پاسخ داد: “فکر می کنم منظور او راکون بود.”

ایوانز همچنین عکسی را که لانگفورد سال گذشته در فیس بوک منتشر کرده بود نقل کرد و تراویس مک مایکل به آن پاسخ داد: “سایونارا” همراه با اصطلاحی توهین آمیز برای آسیایی ها و به دنبال آن متن توهین آمیز. لنگفورد گفت که آن را هم به خاطر نمی آورد.

یک صلیب با گل و حرف “A” در ورودی محله Satilla Shores در ماه مه سال 2020 در برونزویک ، جورجیا ، جایی که Ahmaud Arbury مورد اصابت گلوله قرار گرفت ، نشسته است [Sean Rayford/Getty Images/AFP]

مدافعان دو مک میشل هرگونه انگیزه نژادپرستانه در این تیراندازی را انکار کردند. بلافاصله پس از تیراندازی در 23 فوریه ، گریگوری مک مایکل به پلیس گفت که او و پسرش خود را مسلح کرده و سوار یک وانت شدند تا آربوری را تعقیب کنند زیرا آنها گمان می کردند که وی یک سارق است.

دادستان ها گفتند که آربوری فقط در حال آهسته دویدن بود که مک میشلز او را تعقیب کرد. وکلای آنها روز پنجشنبه در دادگاه اصرار داشتند که واقعیت ندارد.

رابرت روبین ، یکی از وکلای تراویس مک میشال ، گفت: “ما شواهد محکمی داریم که آقای آربوری در روز مورد بحث در حال دویدن نیست.” “او برای اهداف ناپسند آنجا بود.”

روبین در دادگاه شواهدی ارائه نداد که نشان دهد آربوری در روز تیراندازی کار اشتباهی انجام داده است.

همسر لنگفورد ، اشلی لنگفورد ، شهادت داد که تراویس مک مایکل از تیراندازی در آربوری ابراز پشیمانی کرده است.

وی گفت: “او به من گفت که نمی خواهد این اتفاق بیفتد.” “او هر روز برای مادر احمود و خانواده اش دعا می کرد.”

تیموتی والمسلی قاضی دادگاه عالی در مورد اوراق قرضه هیچ یک از مک میشل ها حکمی نداد. او بعد از ظهر پنجشنبه هنوز در حال شنیدن شهادت بود.

مادر آربوری ، واندا کوپر جونز ، به دادگاه شهرستان گلین گفت که مک میشلز باید تا زمان محاکمه در زندان بماند زیرا “این پسران خطرناک هستند”. وی افزود که شک دارد آنها متاسف هستند.

کوپر جونز گفت: “من در آنجا در جامعه زندگی می کنم.” “هیچ کس دراز نکرد تا بگوید:” از باخت شما متاسفم. به نظر من آنها اصلا پشیمان نیستند. “

تا زمانی که فیلم از تلفن همراه تیراندازی به صورت آنلاین نشت نکرد و اداره تحقیقات جورجیا پرونده را تحویل گرفت ، مک میشل دستگیر نشد. در ماه ژوئن ، یک هیئت منصفه عالی هم مک میشلز و هم همسایه ویلیام ردی برایان را متهم کرد.

همه به قتل شرور ، جنایت ، حمله شدید ، حبس کاذب و تلاش جنایتکارانه برای ارتکاب حبس دروغین دروغین متهم هستند.

مادر تراویس مک مایکل ، لی مک مایکل ، شهادت داد که وی با او و پدرش زندگی می کرد ، دارای یک پسر چهار ساله و بدون گذرنامه بود. وكلاي وي از خدمات گذشته وي به عنوان مكانيك گارد ساحلي آمريكا به عنوان گواه شخصيت او نام بردند.

کورت هال ، هم اتاقی سابق گارد ساحلی تراویس مک مایکل ، گفت: “به هیچ وجه ، به هیچ وجه ، مورد توج anyه گروهی از افراد نیست ، و همچنین از نظر نژادی ، مذهبی یا اعتقادی به کسی نگاه نمی کند.” وی به عنوان “چند نژادی” در نامه ای در حمایت از پیوند دوست خود نوشت.

گریگوری مک میشل ، 64 ساله ، بازنشسته بازنشسته دادستانی شهرستان برونزویک و افسر سابق پلیس شهرستان گلین است.

وکلای مک میشلز همچنین می خواهند قاضی اتهام آدم کشی را رد کند و می گوید که این شیوه به گونه ای نوشته شده است که به اشتباه “اتهام دو جرم در یک مورد” است. آنها استدلال مشابهی را مطرح کردند و اتهام تلاش جنایتکارانه برای اجرای یک زندان دروغ را رد کردند.

ویلیام آر. برایان پس از دستگیری توسط اداره تحقیقات جورجیا و متهم شدن به جرم و اقدام به حبس کاذب در مرگ آربوری ، برای رزرو عکس عکس می گیرد. [Glynn County Sheriff”s Office/Handout via Reuters]

پیش از این برایان از وثیقه وثیقه محروم شده بود. وکیل وی در دادگاه استدلال کرد که باید کل کیفرخواست رد شود.



[ad_2]