پس از پیروزی ترامپ ، گروه های لاتین می گویند دموکرات ها به پوپولیسم اقتصادی احتیاج دارند | آمریکا و کانادا

[ad_1]

موفقیت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، با رای دهندگان لاتین ، به یک نقطه کانونی در کالبد شکافی پس از انتخابات در یک رقابت محدود تبدیل شده است و یافته های اولیه نگرانی هایی را در سازمان های آمریکای لاتین ایجاد کرده است که نگران هستند دموکرات ها با یک بلوک متنوع – و قابل توجه – رویکرد ناموفقی را دنبال کنند.

انتظار می رفت که لاتین بزرگترین گروه رأی دهندگان اقلیت ها در سال 2020 باشد و طبق نظرسنجی های اولیه ادیسون تحقیق ، حدود 32 درصد از پاسخ دهندگان آمریکای لاتین به ترامپ رأی دادند که چهار درصد بیشتر از 2016 است.

دومینگو گارسیا ، رئیس اتحادیه شهروندان آمریکای لاتین متحد (LULAC) به الجزیره گفت ، اما مردم لاتین به طور گسترده از دموکرات ها در ایالات متحده حمایت کرده اند و رئیس جمهور منتخب جو بایدن “ممکن است بدون رای آمریکای لاتین پیروز نشود.”

ترامپ انتخابات را به رسمیت نشناخته است و نتایج برخی از ایالت های مجاور در میدان جنگ را در دادگاه ها به چالش می کشد.

گزارش های اولیه حاکی از آن است که مشارکت در آمریکای لاتین در جورجیا دو برابر افزایش یافته است ، جایی که بایدن با اعلام شمارش دستی این هفته بایدن از برتری کمی برخوردار بود و همچنین به نامزد دموکرات ها در نوادا ، آریزونا و ویسکانسین کمک کرد.

اما گارسیا هشدار داد كه حمایت لاتین از حزب دموكرات صورت نگرفته است. اگر دموکرات ها خواهان ادامه حمایت هستند ، “اولین چیز [Democrats] ما باید در DC بفهمیم که آمریکای لاتین یکپارچه نیست ، “گارسیا ادامه داد.

گارسیا گفت: “آمریکایی های مکزیکی یا پورتوریکیایی وجود دارند که بسیار مترقی و دموکرات هستند … و سپس آمریکایی های کوبایی جمهوری خواه در فلوریدا هستند که محافظه کارتر هستند و همه آنها تلاش می کنند تا از کمونیسم در کوبا خلاص شوند.”

آمریکای لاتین – به ویژه کوبایی ها – در استان مهم فلوریدا که ترامپ برنده شد ، نقشی اساسی داشت. شعارهای جمهوری خواهان و کمپین اطلاعات نادرست ، دموکرات ها را “سوسیالیست” نشان می داد و این ایالت دید که طبق نظرسنجی های اولیه ، حدود 55 درصد آمریکایی های کوبایی در سال 2020 به ترامپ رای دادند.

ترامپ پشتیبانی خود را در منطقه مهم و اکثریت لاتین در میامی-داد افزایش داده است و از تقریبا 333999 رأی در سال 2016 به حدود 529،160 رأی در سال 2020 رسیده است ، و عملکرد بایدن بدتر از حد انتظار است.

پشتیبانی کاهش یافته است. ماریا الویرا سالازار و کارلوس خیمنز ، دو آمریکای لاتین مورد تأیید ترامپ ، در رقابت پارلمان برای کرسی هایی که بخشی از میامی را پوشش می دهند ، دموکرات ها را شکست دادند.

اتهامات “سوسیالیست” در فلوریدا گیر افتاد و حداقل یک حزب دموکرات میانه رو با اشاره به ضررهای شگفت آور در رقابت مجلس نمایندگان از حزب خواست “هرگز از کلمات” سوسیالیست “یا” سوسیالیسم استفاده نکند “.

پوپولیسم اقتصادی

اگرچه بسیاری بر افزایش حمایت فلوریدیان کوبایی از ترامپ تمرکز کرده اند ، اما گارسیا نگران است که عقب نشینی از پیام های اقتصادی پوپولیستی جنبش در حال رشد حزب دموکرات-سوسیالیست حزب ، به رهبری سناتور ورمونت ، برنی سندرز ، به ضرر باشد جوامع لاتین.

به گفته گارسیا گرچه رای دهندگان لاتین متنوع هستند ، اما یک رویکرد سیاسی وجود دارد که می تواند آنها را متحد کند. “من فکر می کنم این پوپولیسم اقتصادی است.”

رئیس LULAC گفت 61 درصد از رای دهندگان در فلوریدا رای دادند که حداقل دستمزد را هر ساعت 15 دلار افزایش دهند ، اقدامی که پس از سالها سازماندهی مترقی و حمایت از جناح حزب سندرز ، بخشی از پلتفرم بایدن است.

“به نظر می رسد که آنها در تضاد هستند ، اما ترامپ برای پوپولیسم در موضوعات اقتصادی مانند [being] علیه NAFTA یا مخالف [Pacific Trade Partnership] معامله ای که دموکرات ها با یقه های آبی دوست دارند ، “گارسیا گفت.

بسیاری از مردم لاتین یقه آبی دارند: بر اساس گزارش کنگره 2016 کنگره ، بیش از نیمی از آنها “در خرده فروشی ، مهمان نوازی و غذا ، ساخت و ساز و خدمات مشغول هستند”.

خانواده های لاتین با درآمد متوسط ​​از سال 2007 با کاهش چشمگیر ثروت روبرو هستند. بر اساس مطالعه Pew Research 2017 ، از زمان رکود بزرگ 2007-2013 ، متوسط ​​ثروت خانواده های با درآمد متوسط ​​لاتین حدود 55 درصد کاهش یافته است. این رقم به زیر 10 درصد رسیده است.

اسپانیایی زبان ها نیز تحت تأثیر همه گیر ویروس کرونا قرار گرفته اند و در بیمارستان 4.4 برابر بیشتر از سفیدپوستان بستری شده اند ، در حالی که نرخ بیکاری هیسپانیک ها در ماه ژوئن به 14.5 درصد رسیده است که بالاتر از زمان جنگ بزرگ میهنی است. رکود اقتصادی ، پیو را پیدا کرد.

اسپانیایی تبارها از ایالت سوینگ

به گفته کریستین نویمان-اورتیز ، مدیر اجرایی Voces de la Frontera Action ، گرچه به نظر می رسد حمایت لاتین از ترامپ افزایش یافته است ، اما رویکرد دموکرات ها برای دستیابی به رای دهندگان لاتین ، از جمله تمرکز بر سیاست سختگیرانه مهاجرت ترامپ ، همچنان موثر است ( VDLFA) ، یک سازمان آمریکایی لاتین معمولی است که یک کمپین رأی گیری را در ویسکانسین انجام داد.

نویمان اورتیز به الجزیره گفت که مهاجرت “اولویت اصلی رای دهندگان لاتین” در ویسکانسین است ، که بسیاری از آنها از خانواده هایی با وضعیت مهاجرت مختلط هستند که خطر اخراج تحت ترامپ را افزایش می دهند.

هیلاری کلینتون در سال 2016 با حدود 22000 رأی ویسکانسین را از دست داد ، اما بایدن در سال 2020 با حدود 20،000 رأی داد. مبارزات انتخاباتی ترامپ گفت که خواستار سرشماری در این ایالت است.

به گفته نویمان-اورتیز ، مقاومت در برابر سیاست مهاجرتی ترامپ ، از جمله تحقیر جدایی در خانواده ، به انگیزه رای دهندگان لاتین کمک کرده است.

مشارکت افراد لاتین در ویسکانسین در سال 2016 47.6٪ بود ، اما گزارش شده است که در سال 2020 به 74٪ رسیده است. نویمان-اورتیز گفت که سازمان او حدود 20،000 رای دهنده جدید یا نادر لاتین را در ویسکانسین از طریق یک کمپین طولانی مدت برای بالا بردن آرا ، که در سال 2018 آغاز شده است.

نویمان-اورتیز گفت ، اگر دموکرات ها و دولت بایدن می خواهند این نتایج ادامه یابد ، باید وعده هایی از قبیل حفظ خانواده را تحقق بخشند.

تماس با ما

نتایج حاصل از شهرستانهایی با اکثریت آمریکای لاتین در مرز تگزاس و مکزیک ، به ویژه زاپاتا و استار ، واقع در دره ریو گراند ، دموکراتها را مکث کرد. این شهرستانها در خط مقدم سیاستهای تهاجمی سختگیرانه ترامپ قرار دارند و مدتهاست که سنگرهای دموکراتیک هستند.

ترامپ با پنج امتیاز و حدود 53 درصد آرا ، برنده زاپاتا شد که طبق سرشماری ایالات متحده 93 درصد لاتین است.

برخی به ایستگاه گشت مرزی زاپاتا به عنوان عاملی اشاره می کنند که منبع اشتغال ساکنان زاپاتا و فریادی محافظه کارانه است. اما باراک اوباما ، رئیس جمهور سابق در سال 2012 با 43 امتیاز ، و وزیر امور خارجه هیلاری کلینتون در سال 2016 با 33 امتیاز پیروز شد.

رئیس جمهور همچنین با بیش از 47 درصد آرا تقریباً برنده شهرستان استار (96٪ آمریکای لاتین) است.

الكساندريا اوكاسيو كورتس ، نماينده آمريكا به همراه برني سندرز در صحنه در هنگام ميلينگي در دانشگاه ميشيگان در آن آربر ، ميشيگان ، آمريكا [Lucas Jackson/Reuters]

عوامل متعددی ممکن است در توضیح این خسارات در حمایت از چاک روچا ، مشاور ارشد سابق مبارزات انتخاباتی سندرز که رئیس Nuestro PAC ، یک کمیته اقدام سیاسی تمام لاتین است که به الجزیره گفت که دموکرات ها “ضرر نمی کنند” کمک می کند. مردم لاتین در هر استان در آن سطح. “

اطلاع رسانی مهم است و روچا هشدارهایی درباره تلاش های دموکراتیک با آمریکای لاتین داده است.

تگزاس تریبون گزارش می دهد که ارائه بایدن س questionsالاتی را درباره دسترسی دموکرات ها در سنگرهای حزب دموکرات در امتداد مرز مکزیک ایجاد می کند. به نقل از دیو کارنی ، مشاور سیاسی سیاسی فرماندار گرگ ابوت ، “آنها در وادی کاری از پیش نبردند و رئیس جمهور آنها را از نظر عملکرد بیش از حد خرد کرد.”

برتیکا کابررا موریس ، استراتژیست جمهوری خواه و یکی از 20 عضو هیئت مدیره ترامپ ، به NBC News گفت که “ترامپ در فلوریدا ظاهر شده است. او از ما پرسید که مشکلات ما چیست و آنها را برطرف کرد. او ما را مسلم نگرفت. “

روچا با تأمل در مورد فلوریدا ادامه داد: “دونالد ترامپ از بسیاری جهات از ما سبقت گرفت و ما در سطح کامارا آنچه را باید انجام دهیم انجام ندادیم.”

روچا گفت که این خسارات را می توان با سو mis تفاهم رای دهندگان توضیح داد. روچا توصیه کرد که دموکرات ها با تعداد بیشتری از آمریکای لاتین تبلیغات خود را آغاز کنند و پول بیشتری به مشاوران آمریکای لاتین بدهند.

طبق تحقیقات Nuestro PAC ، PAC های لاتین 27 میلیون دلار دریافت کردند ، در حالی که PAC های غیر لاتین بیش از 985 میلیون دلار دریافت کردند.

روچا اذعان کرد که بین جوان ترها و پیرترهای محافظه کار آمریکای لاتین یک دره ایدئولوژیک وجود دارد.

یک حامی در هنگام راه اندازی داوطلبانه در علائم مبارزات انتخاباتی ایستاده است تا در روزهای آخر مبارزات ، در توسان ، آریزونا ، در 27 اکتبر 2020 ، به رأی دهندگان برسد. [Edgard Garrido/Reuters]

برای پرداختن به رای دهندگان آمریکای لاتین در این بخش ها ، استراتژیست ها “باید تفاوت های ظریف ایجاد کنند [their] کلمات برای صحبت کردن در مورد یک سیستم مناسب “و تمرکز بر روی مسائل اقتصادی است.

روچا در پایان گفت: در مورد تماس برای مهار پیام های پوپولیستی اقتصادی از ترس انتخاب شدن به عنوان سوسیالیست ، “کسی که بگوید هیچ تصوری از آنچه که در مورد آن صحبت می کنند ندارد.”



[ad_2]