لستر، لیدز از لیگ برتر سقوط کردند با زنده ماندن اورتون | اخبار فوتبال

[ad_1]

اورتون یک روز دیگر از لیگ برتر فرار کرد تا مدت 69 سال حضور خود در لیگ برتر انگلیس را تمدید کند.

لستر تنها هفت سال پس از یک قهرمانی دیدنی از لیگ برتر سقوط کرد زیرا اورتون با شکست 1-0 بورنموث حضور 69 ساله خود در لیگ برتر انگلیس را تمدید کرد.

لیدز نیز پس از سه فصل حضور در لیگ برتر به چمپیونشیپ بازخواهد گشت زیرا روز یکشنبه با شکست 4-1 مقابل تاتنهام، سقوط آنها قطعی شد.

عبدالله دوکورت قهرمان اورتون بود زیرا هافبک فرانسوی در دقیقه 57 از لبه محوطه جریمه شکست خورد و جشن های شادی را در اطراف گودیسون پارک به راه انداخت.

در مقابل، لستر با وجود پیروزی 2-1 مقابل وستهم، از شکست ناامید شد.

اورتون بعدازظهر را با کنترل سرنوشت خود آغاز کرد، اما قبل از اینکه بقای خود را تضمین کند، حمایت شدید 40000 هوادار گودیسون پارک را در کار خود قرار داد.

به ثمر رساندن گل برای مردان شان دایک مشکل ساز بود و آنها به شدت حضور دومینیک کالورت-لوین مهاجم طلسم را از دست دادند.

حتی زمانی که اورتون دروازه‌ها را به روی میهمان باز کرد، مارک تراورز، دروازه‌بان بورنموث، یک سیو باورنکردنی انجام داد تا ادریسا گوئیه را در اواسط نیمه اول رد کند.

گیلاس ها هفته ها پیش شانس خود را برای بقای خود بر هم زدند و از دراز کشیدن و آسان کردن زندگی برای میزبان خودداری کردند.

مارکوس سنزی قبل از اینکه یری مینا مجبور شود آخرین تلاش ناامیدانه را برای مهار ضربه دومینیک سولانکه انجام دهد، اینچ را به بیرون شلیک کرد.

پس از اینکه کاپیتان نتو به دلایل شخصی و قهرمانی بیشتر دروازه بان ایرلندی باعث شد دمارای گری نتواند دروازه را در اوایل وقت دوم باز کند، تراورز دیرهنگام در تیم بورنموث یک تعویض شد.

اولین گل خوردن احتمالا برای اورتون که از اکتبر تاکنون بیش از یک بار در خانه گل نزده، کشنده خواهد بود.

زمانی که ضربه شیرین دوکور در نهایت بر تراورز برتری پیدا کرد، آرامش محسوس بود.

اورتون هنوز نیم ساعت مضطرب برای بازی داشت. جردن پیکفورد مجبور شد یک مهار خوب انجام دهد تا ماتیاس وینا گل تساوی را در 10 دقیقه پس از پایان وقت متوقف کند.

لستر کاری را که باید انجام می داد انجام داد، زیرا روباه ها برای دومین بار در 17 بازی پیروز شدند.

اما برای تیمی با استعداد که در این فصل عملکرد ضعیفی داشته است، خیلی کم بود

بر خلاف اورتون، لستر مجموعه‌ای از سلاح‌های هجومی دارد و کیفیتی را که در بازی بازکننده دارد نشان داد، زمانی که هاروی بارنز با کلیچی ایهاناچو یک و دو را عوض کرد و با آرامش به گوشه‌ی دور رفت.

ووت فیس درست بعد از یک ساعت در دومین بازی لستر به میدان رفت، اما در این مرحله تماشاگران خانگی کینگ پاور می‌دانستند که اورتون پیشتاز است و به سرویسی از بورنموث نیاز داشت که هرگز نرسید.

لیدز برای رسیدن به نفع خود نیاز به نتایج داشت و هرگز به خود فرصت نداد زیرا هری کین تنها پس از دو دقیقه در الند رود دروازه را باز کرد.

پدرو پورو در اوایل نیمه دوم برتری اسپرز را دو برابر کرد و کین پس از اینکه جک هریسون یک گل برای لیدز به ثمر رساند، به 30 گل در لیگ برتر رسید.

لوکاس مورا تقریبا با آخرین ضربه پنج ساله خود در تاتنهام گلزنی را تکمیل کرد.

این برد برای اسپرز کافی نبود تا بتواند در فصل آینده لیگ کنفرانس اروپا حضور داشته باشد زیرا استون ویلا 2-1 برایتون را شکست داد و مقام هفتم را قطعی کرد.

منچستریونایتد با برتری 2-1 مقابل فولام بالاتر از نیوکاسل قرار گرفت و سوم شد.

در وحشیانه ترین بازی، ساوتهمپتون و لیورپول با تساوی 4-4 به پایان رسید.

[ad_2]