مایورکاس تهدیدهای “در حال تکامل” برای امنیت ایالات متحده را بیان می کند: آنچه باید بدانید | اخبار مهاجرت

[ad_1]

رئیس DHS می گوید مهاجرت، هوش مصنوعی، چین و تغییرات آب و هوایی اولویت های اصلی این وزارتخانه 20 ساله هستند.

الخاندرو مایورکاس، رئیس امنیت داخلی ایالات متحده، چشم‌اندازی را برای این وزارتخانه و نحوه مقابله با تهدیدات “در حال تکامل” در حالی که وارد دهه سوم حیات خود می‌شود، ارائه کرد.

مایورکاس روز جمعه در سخنرانی خود در شورای روابط خارجی گفت: مهاجرت، هوش مصنوعی، چین، تغییرات آب و هوایی و افراط گرایی داخلی از جمله تهدیدهای اصلی پیش روی ایالات متحده در سال های آینده هستند.

وزارت امنیت داخلی (DHS) در پی حملات 11 سپتامبر 2001 ایجاد شد و طیف وسیعی از حوزه ها از جمله “ضد تروریسم”، مهاجرت و واکنش به بلایا را در اختیار خود قرار داد.

به طور مرتب با مناقشه هایی مواجه شده است، از جمله الزام به «ثبت نام ویژه» برای مردان مسلمان از برخی کشورها در اوایل دهه 2000 و اخیراً در دهه 2020، نظارت بر معترضان «جان سیاهپوستان مهم است».

با این حال، مایورکاس تلاش کرد تا بخشی را توصیف کند که در حال تغییر بود “در حالی که محیط تهدید امنیت داخلی از یک موضع ضد تروریسم متمرکز به یک چشم انداز پیچیده و متنوع از چالش ها تبدیل شد.”

او یک روز پس از انتشار آخرین بررسی امنیت داخلی ایالات متحده توسط این وزارتخانه که هر چهار سال یک بار انجام می شود، صحبت کرد.

در اینجا چند نکته کلیدی آورده شده است:

مهاجرت

  • الگوی دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده این است که «راه‌های قانونی ایجاد کند تا مردم بتوانند به‌صورت سازمان‌یافته و ایمن به ایالات متحده بیایند تا از کمک‌های بشردوستانه‌ای که قوانین ما ارائه می‌کنند، استفاده کنند، و سپس عواقبی را برای کسانی که مایورکاس گفت: از این راه های قانونی استفاده نکنید.
  • به نظر می رسد که وی به سیاست اخیر دولت بایدن اشاره می کند که به ایالات متحده اجازه می دهد تا 30000 نفر را در ماه از نیکاراگوئه، هائیتی، کوبا و ونزوئلا در صورت عبور از یک مسیر مهاجرتی خاص بپذیرد، در حالی که هر کسی را که می خواهد به طور غیرقانونی از این کشور عبور کند اخراج می کند. مرز. گروه های حقوق بشر گفته اند که این سیاست با ممانعت از پناهندگی مردم در مرز، با قوانین ایالات متحده مغایرت دارد.
  • مایورکاس همچنین گفت که دولت بایدن «در روزهای آینده» درباره از سرگیری رویه بحث برانگیز بازداشت خانواده‌هایی که به طور غیرقانونی از مرز عبور می‌کنند، تصمیم می‌گیرد، سیاستی که دولت پس از روی کار آمدن آن را متوقف کرد.
  • مایورکاس انکار کرد که رویکرد دولت بایدن “مخاطره بیشتری را برای کسانی که می خواهند از مرز عبور کنند تا مسیرهای خطرناک تری را طی کنند”، همانطور که گروه های حقوق بشری استدلال کرده اند، رد کرد.

هوش مصنوعی

  • در حالی که مقابله با تهدیدات سایبری یکی از مهمترین ماموریت های این وزارتخانه است، مایورکاس به شدت بر قابلیت ها و تهدیدات هوش مصنوعی تمرکز کرده است.
  • او همچنین اعلام کرد که رهبری ایجاد اولین کارگروه هوش مصنوعی این وزارتخانه را بر عهده دارد که “کاربردهای خاص هوش مصنوعی را برای پیشبرد ماموریت های حیاتی امنیت داخلی ما هدایت می کند.”
  • نمونه‌های فهرست‌شده شامل استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود یکپارچگی زنجیره تامین، بازرسی محموله‌ها برای محصولات تولید شده از طریق کار اجباری، و شناسایی محموله‌های فنتانیل و مواد شیمیایی مورد استفاده برای تولید دارو در سراسر جهان است.
  • او گفت که این وزارتخانه اطمینان حاصل می کند که استفاده آنها از هوش مصنوعی “به شدت آزمایش شده است تا از سوگیری جلوگیری شود … و به وضوح برای افرادی که به آنها خدمت می کنیم قابل توضیح است”.

چین

  • در حالی که مایورکاس چهار “کشور ملت مخالف را که تمرکز زیادی بر هدف قرار دادن” ایالات متحده دارند – چین، روسیه، ایران و کره شمالی – شناسایی کرد، او پکن را مورد توجه قرار داد و گفت که دولت چین “خطری جدی برای میهن به شمار می رود، که واقعاً واقعاً تهدیدی جدی است. تمام ماموریت های بخش ما را لمس می کند.
  • این تهدیدها شامل «حضور تهاجمی» منطقه‌ای چین و همچنین حملات سایبری مخرب و احتمال «حملات تحت حمایت پکن است که برای ایجاد اختلال یا تنزل در انجام وظایف مهم ملی، ایجاد اختلاف و وحشت، و جلوگیری از بسیج توانایی‌های نظامی ایالات متحده طراحی شده‌اند. “
  • مایورکاس گفت که او “یک اسپرینت 90 روزه در سراسر بخش را برای ارزیابی چگونگی تکامل تهدیدات ایجاد شده توسط جمهوری خلق چین و اینکه چگونه می توانیم در بهترین موقعیت برای محافظت در برابر تظاهرات آتی آن تهدید قرار بگیریم.”

افراط گرایی داخلی، قاچاق مواد مخدر و تغییرات آب و هوایی

  • مایورکاس گفت که «مجرم‌های تنها و سلول‌های کوچک افراد با انگیزه طیف گسترده‌ای از نارضایتی‌ها و ایدئولوژی‌های افراطی خشونت‌آمیز، از برتری‌طلبی سفیدپوستان گرفته تا یهودستیزی و نگرش‌های ضد دولتی، پایدارترین و مرگبارترین تهدید تروریستی در ایالات متحده هستند.»

  • قاچاق فنتانیل با 46802 مرگ ناشی از مصرف بیش از حد در سال 2018 به یک بلا تبدیل شده است. 57834 مرگ در سال 2020؛ و 71238 در سال 2021.
  • اثرات تغییرات آب و هوایی “تقویت” یافته است و منجر به طولانی تر شدن فصول آتش سوزی و طوفان ها و گردبادهای مکرر می شود، در حالی که جابجایی در سراسر جهان افزایش می یابد.

پاسخ جمهوریخواهان

  • مایورکاس همچنین روز جمعه در جلسه استماع کنگره در اوایل هفته به سوالات داغی پرداخت که شامل چندین جمهوری خواه بود که از وقت خود صرفاً برای طرح اتهام علیه او استفاده کردند.
  • در یک مبادله، نماینده مارجوری تیلور گرین، مایورکاس را “دروغگو” خواند و او را متهم کرد که تلاشی برای رسیدگی به قاچاق فنتانیل از طریق مرز انجام نداده است. در اقدامی نادر، رئیس جمهوری‌خواه کمیته اعلام کرد که اظهارات گرین ناقض قوانین مجلس است و او را از صحبت بیشتر در جلسه استماع منع می‌کند.
  • روز جمعه، مایورکاس در مورد این اظهارات گفت: “من اساساً … نسبت به آنها غیرقابل نفوذ هستم زیرا ممکن است اشتباهاتی انجام دهم … تصمیمات من ممکن است اشتباه باشد، ممکن است برخی با آنها موافق نباشند، اما من 100 درصد به آنها اطمینان دارم. یکپارچگی تصمیم گیری».

[ad_2]